|
کدخبر: 243163

برای سفر به یزد چقدر هزینه کنیم؟

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی هزینه دو شب اقامت در یکی از هتل های چهار ستاره یزد را ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده، به این ترتیب سفر دو روزه یک خانواده چهار نفری به یزد ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.

شهر جهانی یزد، هنوز سخت بر اصالت و تاریخ خود پابرجاست و همین حفظ اصالت باعث جهانی شدن و ثبت آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ و دومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو شده است.

شهر خشتی یزد؛ محله های قدیمی خود را بِکر و دست نخورده نگه داشته و حتی به ترمیم و مرمت آن نیز پرداخته است تا شما را به تاریخ و گذشته این دیار خاطره انگیز ببرد و دوران خوش کودکی را در یادتان زنده کند.

اگر عاشق تاریخ و سنت هستید، پس به بازدید یزد و بافت تاریخی آن بروید به خصوص در فصل های بهار و پاییز. بافت تاریخی یزد، پر از محله های قدیمی متعدد، کوچه های تنگ و طویل، خانه هایی خشتی با معماری چهار وجهی و هر آنچه که شما می خواهید از خشت و گل ببینید و لمس کنید را در خود جای داده است؛.

مکان های دیدنی و تاریخی همچون مجموعه امیرچخماق، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر یا مدرسه ضیائیه، خانه لاری ها، بقعه دوازده امام، باغ دولت آباد، آتشکده و دخمه زرتشتیان (محل تدفین مردگان زرتشتی) نیز برخی از شاهکارهای معماری و تاریخی یزد هستند.

 یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته ، برای ۲شب اقامت در هتل ۳ ستاره  مظفر یزد و سفر زمینی قیمت ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳شب اقامت با سفر زمینی مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که همین هتل برای ۲شب اقامت با سفر رفت و برگشت هوایی مبلغ ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳شب مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان را تعیین کرده است. قیمت جدید تورگردشگری زمینی به مقصد شهر یزد به شرح جدول زیر است؛

 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی / هوایی یزد ( اسفند ماه ۱۴۰۰)
هتل درجه هتل نوع سفر مدت اقامت قیمت (هرنفر/تومان)
هتل مظفر یزد ۳ زمینی ۲شب ۱,۰۰۰,۰۰۰
هتل مظفر یزد ۳ زمینی ۳شب ۱,۴۰۰,۰۰۰
هتل مظفر یزد ۳ هوایی ۲شب ۲,۱۰۰,۰۰۰
هتل مظفر یزد ۳ هوایی ۳شب ۲,۴۰۰,۰۰۰
هتل داد ۴ زمینی ۲شب ۱,۳۰۰,۰۰۰
هتل داد ۴ زمینی ۳شب ۱,۶۰۰,۰۰۰
هتل داد ۴ هوایی ۲شب ۲,۵۰۰,۰۰۰
هتل داد ۴ هوایی ۳شب ۲,۸۰۰,۰۰۰
هتل باغ مشیر الممالک  ۴ زمینی ۲شب ۱,۵۰۰,۰۰۰
هتل باغ مشیر الممالک  ۴ زمینی ۳شب ۲,۰۰۰,۰۰۰
هتل باغ مشیر الممالک  ۴ هوایی ۲شب ۲,۲۰۰,۰۰۰
هتل باغ مشیر الممالک  ۴ هوایی ۳شب ۲,۶۰۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها