|
کدخبر: 156426

اختصاصی گسترش نیوز:

گران ترین کشور جهان برای زندگی کجاست + عکس

کشور برمودا با اساس نظرسنجی فعالان حوزه گردشگری به عنوان گرانترین و پرهزینه ترین کشور نسبت به تمام کشورهای جهان شناخته شده است.

گردشگری گران ترین کشور جهان برای زندگی کجاست + عکس

برمودا جزیره ای در شمال اقیانوس آتلانتیک و منطقه ای متشکل از ۷ مجمع الجزایر و حدود ۱۷۰ صخره است. این منطقه در ۱۰۵۰ کیلومتری کارولینای شمالی در آمریکا است. تقریبا می توان گفت به دلیل آنچه که در وسط آبهای این جزیره در اقیانوس اتفاق افتاده و نیروی عجیب و مرموزی که باعث ناپدید شدن هزاران انسان، کشتی و هواپیما شده، شناخته شده است.

هرچند تاکنون بیشتر از ۱۰۰۰ کشتی و هواپیما در این منطقه ناپدید شده اما با این حال شهرت این سرزمین فقط به خاطر مثلت برمودا نیست.

کشور برمودا با اساس نظرسنجی فعالان حوزه گردشگری  به عنوان  گرانترین و پرهزینه ترین کشور نسبت به تمام کشورهای جهان شناخته شده است. این کشور به عنوان گریزگاه مالیاتی در اقیانوس اطلس به شمار می رود، شهر همیلتون نیز به عنوان پایتخت این کشور یکی از گرانترین شهر های جهان به شمار می رود.

کشوری همیشه پر مسافر

از آنجایی که تغییرات آب و هوایی کمی در طول سال اتفاق می‌افتد، این کشور اغلب مملو از مسافر است، بنابراین تغییر قیمت‌ها کمی قابل پیش‌بینی خواهد بود. در طی فصول کم گردشگر،  ماه‌های تابستان و پاییز در مقایسه با بقیه‌ی سال، قیمت‌ها کمی افت می‌کند. در حقیقت، برخی از هتل‌ها تا حدود ۲۵ درصد هم تخفیف خواهند داشت. فصول پیک یا اوج (پرگردشگر) شامل ماه‌های زمستان و اوایل بهار می‌شود.

در این مدت از سال، جزیره با جمعیت زیادی روبه‌رو می‌شود به‌گونه‌ای که بعضی مواقع آن را با کوچ پرندگان برفی از شمال به‌سمت مناطق گرم‌تر مقایسه می‌کنند. اگر در این زمان از سال به برمودا سفر می‌کنید، باید بدانید که نه‌تنها قیمت هتل‌ها، بلکه نرخ بلیط و قیمت‌های مواد خوراکی هم با افزایش قابل توجهی مواجه می‌شوند.

طبق تجربه های گردشگران، می توان با اطمینان خاطر گفت که سفر ارزان به برمودا تقریبا غیر ممکن است و هزینه دو روز اقامت در این سرزمین می تواند به اندازه درآمد یک کارمند دولتی در ایران خرج روی دستتان بگذارد. اقامت و تسهیلات رزرو هتل در این جزیره به طرز باورنکردنی ای گران است. ارزانترین جایی که می توانید در آن اقامت کنید حدود روزی یک میلیون تومان یا کمی کمتر برایتان تمام می شود.

  • ناشناس ارسالی در

    ایران

ارسال نظر