|
کدخبر: 154006

اختصاصی گسترش نیوز؛

کرایه این هتل شبی ۷۵۰ میلیون تومان است! + تصاویر

رویال منصور«Royal Mansour» در واقع دارای یک معماری سنتی ولی اصرارآمیز است و یک اتاق ویژه به نام اتاق The Grand Riad دارد که اقامت در آن می تواند آرزوی هر تاجر و ثروتمندی باشد.

گردشگری کرایه این هتل شبی ۷۵۰ میلیون تومان است! + تصاویر

اقامت در هتل های لوکس همواره ممکن است برای بیش از دو سوم مردم جهان یک آرزوی دیرینه باشد. در واقع صنعت هتلداری، عرصه ای لاکچری و پر هزینه است که برای قشر مرفه و سرمایه دار در هر کشوری فعالیت دارد.

در این گزارش اما قصد داریم درباره هتلی صحبت کنیم که کمتر از یک درصد از مردم کل کره زمین توان و شانس اقامت در آن را دارند.

رویال منصور مراکش که از آن به عنوان نگین صنعت هتلداری در جهان یاد می کنند در سرزمینی ساخته شده که شاید مدرن ترین و قدرتمندترین کشور جهان نباشد اما بی شک در عرصه هتلداری پیشرفته و به روز عمل می کند.

رویال منصور«Royal Mansour» که در واقع دارای یک معماری سنتی ولی اصرارآمیز است، یک اتاق ویژه به نام اتاق The Grand Riad دارد که اقامت در آن می تواند آرزوی هر تاجر و ثروتمندی باشد.

این هتل بسیار مجلل به شکل غیر قابل تصوری زیبا بوده و هر طرفی را که نگاه می کنید یک جنس عتیقه یا پارچه های چند هزار دلاری می بینید که توسط برترین طراحان دنیا جاگذاری شده اند. فضای این مجموعه شما را به یاد قصرهای افسانه ای در داستان های کهن آسیایی خواهد انداخت.

درون محوطه  و حیات آن کوچه های کوچک و پر پیچ و خم زیادی شبیه سازی شده که با هوای عالی و آب گرم یک حال غیر قابل توصیف به مهمان خواهد داد که هیچوقت از یاد نمی برد.

رویال-منصور21

همچنین در این هتل ۳ آشپز برای ۳ سبک غذا (رژیمی – چرب – اختصاصی) فعالیت دارند و از این رو اگر رژیم دارید و نگران خودتان هستید، باید بدانید که خوراک های سبزیجات بسیار خوشمزه ای منتظر شما هستند!

گران ترین اتاق این مجموعه با ۴ اتاق خواب متعلق به THe Grand Riad است که قیمتش برای هر شب حدود ۳۰ هزار دلار است. به عقیده بسیاری از کارشناسان این هتل در زمره یکی از پنج برند برتر و گران صنعت هتلداری قرار دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها