|
کدخبر: 130606

ارزان‌ترین قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران

تنوع در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس مشهد بسیار زیاد می‌باشد که اغلب آنها در فاصله کوتاهی با حرم قرار گرفته‌اند و از امکانات و شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند.

گردشگری ارزان‌ترین قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران

مشهد توریستی‌ترین شهر در ایران می‌باشد که در تمام طول سال با استقبال بالایی از سمت گردشگران و زائران روبه‌رو می‌شود.

تور مشهد۱

به همین دلیل امکانات تفریحی و رفاهی این شهر از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و متناسب با هر سطح بودجه می‌توان هتل‌های مناسبی را برای اقامت چند روزه انتخاب نمود. علیرغم تنوع بالا در هتل‌های این شهر، برخی از گزینه‌ها از قبیل هتل قصر طلایی از تقاضای بالاتری برخوردار می‌باشد. رسپینا مجری مستقیم تور مشهد با قطار و هوایی در ادامه به معرفی ویژگی‌های این تور و نحوه رزرو ارزان قیمت آن اشاره خواهد داشت.

تور مشهد هتل قصر طلایی

تنوع در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس مشهد بسیار زیاد می‌باشد که اغلب آنها در فاصله کوتاهی با حرم قرار گرفته‌اند و از امکانات و شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. با توجه به نوع امکانات و موقعیت مکانی می‌توان گفت، تور مشهد هتل قصر طلایی یکی از گزینه‌های مناسبی می‌باشد که شرایط را برای اقامت در فاصله کوتاه تا حرم فراهم می‌کند. این هتل ۵ ستاره بوده و در خیابان امام رضا قرار گرفته است و به همین دلیل می‌توان پیاده و در زمان بسیار کوتاه از آن به حرم مشرف شد. علاوه براین، هتل قصر طلایی در سطح بسیار خوبی از نظر امکانات تفریحی و رفاهی قرار گرفته است.

 

تور مشهد ۲

تور مشهد هتل قصر طلایی با قطار

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشهد از اغلب شهرهای کشورمان به آن مسیر ریلی وجود داشته و امکان سفر با قطار برای آن فراهم شده است. به همین دلیل می‌توانید برای طی کردن مسیر مبدا تا مقصد برای این سفر به عنوان مثال، تور مشهد از تهران با قطار را انتخاب کنید. با این انتخاب بدون شک شرایط برای خرید تورهای ارزان قیمت مشهد هتل قصر طلایی فراهم خواهد شد. یکی از مزایای تورهای مشهد با قطار، وجود قطارهای بسیار لوکس در مسیرهای منتهی به این شهر می‌باشد که شرایط بسیار خوبی را برای طی کردن مسیر فراهم نموده‌اند.

تور هوایی مشهد هتل قصر طلایی

سفرهای هوایی همیشه به دلیل کاهش مدت زمان سفر و آسان تر شدن فاصله‌های طولانی مبدا تا مقصد از تقاضای زیادی برخوردار هستند. این تورها با توجه به نوع پرواز در دو گروه چارتری و سیستمی تقسیم بندی میشوند که از نظر قیمت و همچنین شرایط کنسلی با هم تفاوت زیادی دارند. به عنوان مثال، اگر قصد دارید تور ارزان مشهد هتل قصر طلایی را خریداری کنید، می‌توانید از پروازهای چارتری استفاده کنید که در اغلب مواقع ارزان تر از نوع سیستمی هستند. علاوه براین، با خرید تورهای چارتری که بلیط هواپیمای آنها در ساعات نزدیک به پرواز خریداری می‌شود که اصطلاحا تورهای لحظه آخری نامیده میشوند، می‌توان به یکی از ارزان‌ترین تورها دست پیدا کرد.

 

تور مشهد ۳

چرا تور مشهد هتل قصر طلایی؟

با توجه به تنوع بسیار زیادی که در هتل‌های ۵ ستاره مشهد وجود دارد، ممکن است این سوال به‌وجود‌اید که هتل قصر طلایی چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که تا این اندازه با استقبال مواجه شده است. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده است و در مجموع دارای ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل قصر طلایی شامل اتاق یک تخته، دو تخته آتریوم، دو تخته لاکچری، دو تخته پانوراما، اتاق اندسکیپ، دو تخته دبل، سوئیت جونیور دو نفره، دو تخته دبل پانوراما تراس دار، سوئیت دو نفره وسترن، سوئیت پرنسس، سوئیت سنیور یکخوابه دو نفره، اتاق پرنسس رویال، کانکت چهار نفره، آپارتمان یکخوابه چهار نفره رویال، سوئیت یکخوابه چهار نفره و سوئیت پرزیدنت دو خوابه می‌باشد که از نظر نوع امکانات و قیمت با هم کاملا متفاوت هستند و انتخاب هر یک بر قیمت تور تاثیر بالایی خواهد گذاشت.

با انتخاب هتل قصر طلایی در زمان خرید تور مشهد از امکانات متعددی بهره‌مند میشوید که برخی از آنها عبارتند از: سونا، اسپا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، سلن بیلیارد، رستوران سنتی و روف گاردن و اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، فروشگاه، خدمات باربری، خدمات لاندری، شبکه پخش فیلم، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، سرویس حرم، خدمات برای معلولین، خدمات cip، مرکز خرید، تاکسی سرویس، پرینتر، آرایشگاه، خودپرداز، روزنامه

قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی

با کمی مقایسه در تورهای مختلف مشهد که با هتل قصر طلایی ارائه میشوند، پی به تفاوت در قیمت آنها خواهید برد. به همین دلیل ممکن است این سوال به‌وجود‌اید که قیمت تور مشهد با این هتل چقدر است و دلیل تفاوت نرخ تورهای مختلف این هتل چیست؟ در حالت کلی نمی‌توان نرخ و قیمت ثابت و مشخصی را برای هیچ یک از تورها ارائه داد. چون فاکتورهای مختلفی در این قیمت‌گذاری نقش دارند که از جمله آنها می‌توان به نوع سفر (هوایی و زمینی با اتوبوس و قطار)، نوع پرواز (چارتری و سیستمی)، مدت زمان سفر و همچنین تاریخ و بازه زمانی خرید تور و همچنین نوع اتاق اشاره نمود. علاوه براین، گروه سنی مسافران نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت این تورها داشته باشد. چون پروازهای سیستمی و همچنین هتل‌ها برای کودکان در گروه سنی‌های مختلف تخفیف هایی را ارائه می‌دهند.

تور مشهد هتل قصر طلایی رسپینا

رسپینا مجری مستقیم تورهای مشهد می‌باشد که تنوع بسیار بالایی در تورهای این مجموعه وجود داشته و متناسب با شرایط و میزان بودجه می‌توان گزینه‌های مختلفی را انتخاب و خریداری نمود. لازم به ذکر است که با رزرو تور از سایت و اپلیکیشن رسپینا از تخفیف‌های ویژه در زمان رزرو هتل و همچنین خرید بلیط برخوردار میشوید که در نهایت می‌تواند شرایط را برای خرید تورهای ارزان قیمت مشهد فراهم نماید. لازم به ذکر است که تمام خدمات خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی سایت و اپلیکیشن رسپینا دارای امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشند. با رسپینا روی زمین نمی‌مانید...

نویسنده: رپورتاژ
  • سپهری ارسالی در

    قصر طلایی فوق العاده س. من برای ماه عسل رفتم مشهد و سوئیت هانی مون رو گرفتیم عاا االی بود و خیلی هم نزدیک حرم هست

  • رضایی ارسالی در

    با این اوضاع کرونا دیگه مشهد رفتن نداره

  • رضوان ارسالی در

    هتل رز درویشی رو ترجیح میدم. تازه سازه و فاصله ش با حرم کمه و لوکس تر هست

  • simin ارسالی در

    قصرطلایی سوئیت پرنسس عالیه مخصوصا برای م اه عسل اگه خواستین تور مشهد بخرین حتما ا نتخاب کنین. البته بعد از کرونا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها