|
کدخبر: 130611

بهترین قطارهای تهران بندرعباس کدامند

گردشگری بهترین قطارهای تهران بندرعباس کدامند

علیرغم وجود پروازهای منظم در تمام روزهای هفته در مسیر تهران بندرعباس، به دلیل امنیت و آسایش بالا و قیمت ارزان بلیط های قطار اغلب افراد سفرهای ریلی را در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل قطارهای متعددی در این مسیر تردد دارند و از نظر نوع امکانات و شرایط و قیمت با هم کاملا متفاوت می باشند. سایت خرید بلیط قطار رسپینا در ادامه به چند مورد از بهترین قطارها در مسیر تهران بندرعباس اشاره خواهد داشت.

خرید بلیط قطار تهران بندرعباس غزال

با توجه به مسافت نسبتا طولانی تهران تا بندرعباس، اغلب افراد ترجیح می دهند با قطارهای کوپه ای 4 تخته سفر خود را شروع کنند. با بررسی قیمت بلیط قطار تهران بندرعباس در قطارهای مختلف کاملا متوجه خواهید شد که نرخ ها در قطارهای ۴ ستاره بیشتر از قطارهای ۳ ستاره بوده و این کاملا طبیعی می باشد. از جمله قطارهای بسیار عالی که می توان برای این مسیر انتخاب نمود، قطار ۴ ستاره غزال می باشد. این قطار متعلق به شرکت بن ریل بوده و زیرمجموعه ای قطارهای سفیر به شمار می رود. از جمله دلایل برای انتخاب این قطار برای طی کردن مسافت های طولانی می توان به نوع امکانات ارائه شده در کوپه های آن اشاره نمود. کوپه های این قطار ۴ تخته بوده و امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم صوتی و تصویری، هدفون، ویلچر و ماکروفر در کوپه مهماندار در آن ارائه می گردد.

رسپینا۲

بلیط قطار بندرعباس تهران سریر

از دیگر انتخاب های بسیار عالی که برای خرید بلیط قطار بندرعباس تهران می توان انتخاب نمود، قطار سریر می باشد. این قطار ۴ ستاره متعلق به رجا بوده و نوروز ۹۸ به ناوگان ریلی آن افزوده شده و ابتدا در مسیر تهران به شیراز و در حال حاضر در مسیر بندرعباس نیز تردد دارد. قطارهای سریر کوپه ای و ۴ تخته بوده و امکاناتی از قبیل آب معدنی رایگان برای هر مسافر، پک بهداشتی شامل مسواک و خمیردندان، سیستم های صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هوا در آن ارائه می گردد. لازم به ذکر است که قیمت بلیط قطارهای سریر نسبت به قطارهای ۳ ستاره و ۶ تخته بیشتر بوده اما به دلیل امکانات و شرایط بهتر از تقاضای بیشتری برخردار می باشند. لازم به ذکر است که برخی از بلیط های این قطار به عنوان VIP ارائه شده و از واگن های مربوطه امکانات بهتری را برای مسافران ارائه می دهند و البته قیمت گران تری نیز دارند.

بلیط قطار تهران بندرعباس امید

قطارهای رجا از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و مجموعه ای از قطارهای ۵ تا یک ستاره را می توان در آنها مشاهده نمود. به طوریکه می توان در مسیر ریلی تهران بندرعباس از قطارهای امید با امکانات بسیار عالی استفاده نمود. این قطار که قبلا با نام پلور سبز شناخته شده بود، از جمله قطارهای کوپه ای و ۴ تخته می باشد که می توانید برای سفر از تهران به بندرعباس با قطار آنها را انتخاب نمود. با خرید بلیط قطار امید برای این مسیر می توانید از امکاناتی مانند سرویس خواب تمیز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم صوتی و تصویری، پذیرایی میان وعده رایگان، توزیع نشریات در روزهای غیر تعطیل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کتابخانه و ارائه ویلچر در صورت درخواست مسافر بهره مند شوید.

بلیط قطار بندرعباس کویر

برای خرید بلیط های ارزان قیمت قطار تهران بندرعباس، یکی از بهترین گزینه ها قطار کویر می باشد. این قطار 3 ستاره بوده و دارای واگن هایی با کوپه های شش تخته می باشد. این قطار متعلق به شرکت ریلی جوپار بوده و برخی از آنها کوپه ای و تعدادی نیز اتوبوسی می باشند که البته در مسیرهای طولانی مانند بندرعباس تهران نوع کوپه ای آن تردد دارد. لازم به ذکر است که کوپه های این قطار نسبت به قیمت ارزان بلیط های آن از شرایط ایده آلی برخوردار می باشند و برای افرادی که ارزان بودن سفر برایشان در اولویت است، گزینه ای مناسب خواهد بود.


رسپینا۳

قیمت بلیط قطار تهران بندرعباس

یکی از سوالات بسیار رایج که اغلب افراد قبل از سفر به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می باشند، قیمت بلیط قطار است. قیمت بلیط قطار تهران بندرعباس بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که از جمله آنها می توان به زمان سفر اشاره نمود. لازم به ذکر است که قیمت بلیط قطار در روزهای مختلف سال ثابت نبوده و بر اساس میزان تقاضا برای خرید آنها با افزایش قیمت مواجه میشوند. به همین دلیل است که نرخ های متفاوتی برای بلیط این قطار ارائه می گردد. علاوه براین، نوع قطار و امکانات و شرایطی که در آنها ارائه میشود نیز تاثیر بسیار بالایی بر قیمت نهایی بلیط خواهد داشت. به طوریکه قیمت بلیط قطارهای ۵ و ۴ ستاره کوپه ای ۴ تخته گران تر از قطارهای شش تخته و اتوبوسی می باشند.

خرید اینترنتی بلیط قطار بندرعباس

با توجه به تغییر نرخ بلیط قطار در بازه های زمانی مختلف، یکی از بهترین انتخاب ها برای دست یافتن به قطارهای ارزان قیمت، خرید اینترنتی بلیط آنها می باشد. البته سایت و سامانه ای که برای خرید اینترنتی بلیط قطار انتخاب می کنید در نتیجه نهایی خریدتان تاثیر بسیار زیادی دارد. سایت هایی را باید برای خرید بلیط قطار انتخاب کنید که شرکت های ریلی رجا، سفیر و فدک را پوشش دهند تا مقایسه بهتری برای خرید بلیط ارزان داشته باشید.

بلیط قطار بندرعباس تهران رسپینا

همان طور که اشاره شد، در مسیر ریلی تهران به بندرعباس قطارهای متعددی از قبیل امید، سریر، کویر و غرال تردد دارند که از نظر نوع امکانات و قیمت با هم متفاوتند. رسپینا یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه ارائه امکان خرید اینترنتی بلیط قطار می باشد که تمام قطارها را در مسیرهای داخلی و برخی از مسیرهای خارجی پوشش می دهد. علاوه براین، با ارائه جدول ارزان ترین قیمت بلیط تا ۳۰ روز آینده شرایط را برای انتخاب سریع و آسان بلیط های ارزان فراهم نموده است. لازم به ذکر است که تمام قابلیت های ارائه شده در این سامانه و اپلیکیشن رسپینا از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها