|
کدخبر: 129641

اختصاصی گسترش‌نیوز:

بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

در این یادداشت قصد داریم بهترین کشورها برای مهاجرت کاری و تحصیلی را برای شما علاقه مندان به مهاجرت معرفی کنیم.

گردشگری بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

کشورهای زیر به عنوان بهترین کشور‌ها برای مهاجرت کاری محسوب می‌شوند.

بحرین

بحرین

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کشور بحرین می‌باشد که درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۳۷.۱۶۹.۶۴۶ دینار بحرین (۹۸۶۲۲ $ امریکا) می‌باشد. یکی از روش‌های مهاجرت به بحرین از طریق کار در بحرین می‌باشد. شاید بسیاری باور نکنند که کشور بحرین در سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شمار می‌آید. ۶۵ درصد مهاجران کاری کشور بحرین به صورت سالانه کمک هزینه‌ای برای مسافرت به خانه هایشان دریافت می‌کنند.

انگلستان

لندن

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کشور انگلستان است که درآمد متوسط سالانه ۶۵۵۳۷ پوند (۸۳۲۲۷ $ امریکا ) می‌باشد. در انگلستان، مهاجران می‌توانند مهارت‌های جدید یاد بگیرند و شغل بهتری بیابند. ۶۲ درصد مهاجران کاری به انگلستان، ارتقا شغلی مناسبی داشته‌اند. برای کار در انگستان باید ویزای کار انگلستان را دریافت نمائید.

چین

چین

از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری می‌توان به چین اشاره کرد که درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۱۱۶۷۶۱۵ یوان چین (۱۶۹۷۵۶ $) می‌باشد. چین یک مکان عالی برای پیشرفت شغلی و کسب درآمد است. طبق آمار به‌دست آمده از مهاجران چین (شهر هنگ کنگ) مشخص شد که ۶۸ درصد، هنگ کنگ را یک مقصد عالی برای اشتغال و کسب درآمد می‌دانند. اما با این حال برخی از افراد معتقدند که بعد از مهاجرت، تعادل میان کار و زندگی بدتر شده است.

اتریش

اتریش

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کشور اتریش می‌باشد که با درآمد متوسط سالانه کارکنان حدود ۷۴۵۴۵ € (۸۵۲۸۸ $) می‌باشد. اتریش از نظر تعادل کار و زندگی رضایت ۷۱ درصد مهاجران را کسب کرده و بسیاری از افراد در نظر سنجی‌ها اعلام کرده‌اند که در شغل خود پیشرفت کرده‌اند. کار در اتریش همواره یکی از بهترین راه‌های ورود به این کشور محسوب می‌شود.

سنگاپور

سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شمار می‌رود و درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۱۸۹۴۱۱ دلار سنگاپور (۱۳۸۶۴۱ $ امریکا) می‌باشد. ۶۲ درصد از مهاجران کار در سنگاپور گفته‌اند که در شغل خود پیشرفت داشته، اما ۳۰ درصد گفته‌اند زندگی مناسبی ندارند. به طور کلی ۵۳ درصد از مهاجران کاری به سنگاپور از شغل خود اعلام رضایت داشته‌اند.

نروژ

نروز

درآمد متوسط سالیانهکارکنان کشور نروژ حدود ۸۴۹۱۰۳ کرون نروژ (۹۷۴۸۶ $ امریکا) می‌باشد. کشور نروژ یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری است و در چند سال گذشته پیشرفت اقتصادی خوبی داشته است و در میان همه کشورهایی که این نظر سنجی اعلام شده است، بهترین وضعیت را در تعادل کار و زندگی با ۸۷ درصد رضایت داشته است. هر ساله افراد بسیاری جهت کار در نروژ به این کشور مهاجرت می‌کنند.

امارات

امارت

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کشور امارات می‌باشد که درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۴۱۴۳۵۴ درهم (۱۱۲۸۲۰ $) می‌باشد. امارات متحده عربی در بین کشورهای عربی، به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت کاری در نظر گرفته شده است. هر ساله افراد زیادی خواستار کار در امارات هستند. در این کشور ۵۶ درصد از مهاجران کاری، هزینه تامین محل اقامت دریافت می‌کنند و ۷۵ درصد مهاجران هم مزایای بیمه درمانی دریافت می‌کنند.

سوئد

سوئپ

درآمد متوسط سالانه کارکنان در کشور سوئد حدود ۷۵۹۸۰۰ کرون سوئد (۸۴۸۰۲ $ امریکا) می‌باشد. سوئد یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شمار رفته و ۷۱ درصد از کسانی که برای کار به سوئد رفته اند، از محیط کاری و شرایط راضی هستند. مهاجران کاری سوئد دارای ویژگی تعادل کارو زندگی به علاوه امنیت شغلی هستند. سالانه افراد زیادی جهت کار در سوئد به این کشور مهاجرت می‌کنند.

آلمان

آلملن

از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری می‌توان به کشور آلمان اشاره نمود که درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۸۵۳۸۸ € (۹۷۶۹۳ $) می‌باشد. یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به آلمان از طریق کار در آلمان می‌باشد و اگر به دنبال کسب مهارت یا تخصص جدید هستید، آلمان بهترین گزینه است. مهاجران کاری در آلمان دارای امنیت شغلی هستند.

سوئیس

سویئس

درآمد متوسط سالانه کارکنان کشور سوئیس حدود ۱۸۵۲۳۴ فرانک سوئیس (۱۸۸۲۷۵ $ امریکا) می‌باشد. سوئیس یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شمار می‌رود. کارکنان سوئیس دارای بالاترین درآمد، تعادل کار و زندگی مناسب و محیط کارای عالی هستند و درآمد کارکنان سوئیس تقریبا دوبرابر متوسط جهانی است. برای مهاجرت کاری به سوئیس باید ویزای کار سوئیس را دریافت کنید.

کشورهای زیر به عنوان بهترین کشور‌ها برای مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شوند.

 

کره جنوبی

کرخ

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی کشور کره جنوبی می‌باشد. از معروف‌ترین رشته‌های تحصیل در کره جنوبی، میتوان به زبان کره ای، مهندسی و رایانه، رشته‌های مطالعات آسیا و کسب و کارهای بین‌المللی اشاره کرد. هزینه تحصیل در کره جنوبی در هر ترم بین ۲۲۳۴ تا ۴۴۶۸ وون معادل با (۲۰۰۰-۴۰۰۰ $) می‌باشد.

استرالیا

استرالیا

از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی می‌توان به استرالیا اشاره نمود. این کشور سالانه میزبان تعداد زیادی دانشجوی خارجی از سراسر جهان می‌باشد. مناظر فوق العاده، آرامش زیاد و امکانات خوبی که دانشگاه‌های تراز اول استرالیایی ارائه می‌کنند، از جمله جذابیت‌های آن برای تحصیل در استرالیا است. هزینه تحصیل در استرالیا در کالج‌ها سالانه حدود ۱۸۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار، هزینه تحصیل در مقطع لیسانس بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ هزار دلار، هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس حدود ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار و هزینه تحصیل در مقطع دکترا حدود ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار می‌باشد.

امریکا

امریکا

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی کشور امریکا است. هیچ کشوری به اندازه امریکا، کالج و دانشگاه‌های معتبر و معروف ندارد. در امریکا، فرصت‌های زیادی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد. تمام ایالات امریکا، دانشگاه‌های معتبری دارند که با امکانات خوب، پذیرای دانشجویان از سراسر جهان می‌باشند. تحصیل در امریکا با توجه به امکانات بالای این کشور، نیاز به هزینه بیشتری نسبت به دیگر کشور‌ها دارد و هزینه تحصیل در امریکا در برخی از دانشگاه‌های خصوصی سالانه مبلغ ۶۰۰۰۰ دلار می‌باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی برای دانشجویان بین‌المللی حدود ۲۳۰۰۰ دلار در سال است.

کانادا

کانادا

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی، کشور کانادا است. امروزه بسیاری از افراد خواهان تحصیل در کانادا می‌باشند، به این خاطر که دانشگاه‌های کانادا از جمله دانشگاه هایی هستند که به دلیل اعتبار جهانی و رفاه اجتماعی، بیشترین متقاضی مهاجرت را دارند. به دلیل سطح علمی و آموزشی عالی در دانشگاه‌های کانادا، هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان، متقاضی تحصیل در کانادا هستند. هزینه تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس سالانه حدود ۱۴۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار، هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس سالانه حدود ۱۴۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار می‌باشد.

انگلستان

انگلیس

انگلستان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی به شمار می‌رود، انگلستان دارای دانشگاه‌های قدیمی و معتبر مانند آکسفورد و کمبریج می‌باشد. دانشگاه هایی که مرجع علمی در جهان بوده‌اند و در رشته‌های مختلف به ارائه بهترین خدمات آموزشی می‌پردازند. لندن و منچستر از بهترین شهرها برای تحصیل در انگلستان به شمار می‌روند. هزینه تحصیل در انگلستان در مدارس تا دانشگاه سالانه بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ پوند، هزینه تحصیل در مقطع لیسانس سالانه حدود ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ پوند، هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس سالانه حدود ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ پوند و هزینه تحصیل در مقطع دکترا سالانه حدود ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ پوند می‌باشد.

آلمان

آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که تحصیل رایگان و با هزینه کم در آن مقدور است. اگر دوست دارید تحصیلات عالی و سطح بالایی داشته باشید، تحصیل در آلمان گزینه خوبی برای شما به شمار می‌رود. آلمان صنعتی‌ترین کشور اروپا است و به همین دلیل یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی می‌باشد. هزینه تحصیل در آلمان در دانشگاه‌های دولتی معمولا رایگان یا بسیار پایین است و شما فقط هزینه‌های هر ترم را پرداخت می‌کند که چیزی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ یورو خواهد بود. اما برای تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی آلمان باید سالانه حدود ۲۰۰۰۰ یورو هزینه کنید.

ایتالیا

ایتالیا

کشور ایتالیا با آن همه غذای خوشمزه و تاریخ غنی یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی به شمار می‌رود. هر ساله متقاضیان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل در ایتالیا به این کشور مهاجرت می‌کنند. به طور مثال شهر رم ایتالیا به تاریخ و رشته‌های کسب و کار مشهور است. شهر فلورانس به خاطر هنر و دانشجویان هنری و اگر به دنبال مد و فشن هستید باید به شهر میلان ایتالیا بروید. هزینه تحصیل در ایتالیا در دانشگاه‌های دولتی سالانه ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ یورو می‌باشد و ممکن است دانشگاه‌های دولتی مطرح بالاتر از ۱۰۰۰ یورو باشد. شهریه دانشگاه‌های خصوصی در ایتالیا حدود ۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ یورو در سال متغیر است.

فرانسه

فرانسه

فرانسه هر ساله بیش از ۲۳ درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می‌دهد و به دقت کیفیت آموزش‌های ارائه شده و مدارک اعطا شده را زیر نظر دارد. از طرفی، دانشگاه‌های فرانسه در رتبه‌بندی‌های متخلف جهانی همواره در لیست برترین دانشگاه‌ها قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تحصیل در فرانسه رایگان است و یکی از عوامل مهمی است که این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب تحصیل دانشجویان بین‌المللی کرده است. هزینه تحصیل در فرانسه در دانشگاه‌های دولتی رایگان است و شما فقط هزینه هر ترم را پرداخت می‌کنید که حدود ۲۰۰ یورو برای هر ترم، هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس حدود ۲۶۰ یورو برای هر ترم و هزینه تحصیل در مقطع دکترا حدود ۴۰۰ یورو برای هر ترم می‌باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی فرانسه سالانه حدود ۱۰۰۰۰-۲۰۰۰۰ یورو می‌باشد.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها