|
کدخبر: 117073

بررسی اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا توسط موسسه مهاجرتی آریاناپارس

با توجه به انگلیسی زبان بودن کشور استرالیا سالانه دانشجویان بسیاری برای تحصیل در استرالیا و دریافت اقامت این کشور پس از سپری کردن تحصیلات خود اقدام می‌نمایند. تعداد بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا در میان ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

کشور استرالیا به لطف شرایط اقتصادی ایده ال، امکانات اجتماعی و رفاهی قابل توجه و امنیت از بالاترین استانداردهای زندگی برخوردار است، از این رو هیچگونه جای تعجبی ندارد که استرالیا همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی جهان محسوب می‌شود. علاوه بر شرایط اقتصادی مناسب و امکانات منحصر به فرد، استرالیا از طبیعتی بکر و حیات وحشی حیرت انگیز برخوردار است، از این رو سالانه میلیون‌ها گردشگر از این کشور زیبا بازدید می‌نمایند.

در گذشته‌های نه چندان دور مهاجرت به استرالیا به واسطه کمبود جمعیت و نیروی کار متخصص به راحتی امکان‌پذیر بود و افراد بسیاری از سرتاسر جهان به این کشور مهاجرت نمودند. ولی درحال‌حاضر با توجه به رشد روز افزون آمار مهاجرت در جهان و شرایط بسیار ایده ال کنونی استرالیا مهاجرت به این کشور امری نسبتاً دشوار به شمار می‌آید. به طور کلی امروزه برای مهاجرت به استرالیا روش‌های متنوعی وجود دارد، که هریک از این روش‌ها دارای شرایط و قوانین خاص خود می‌باشند. به طور کلی روش‌های رایج برای مهاجرت به استرالیا به شرح ذیل می‌باشد.

  • مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق ویزای خانوادگی
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

شرایط تحصیل در استرالیا

با توجه به انگلیسی زبان بودن کشور استرالیا سالانه دانشجویان بسیاری برای تحصیل در استرالیا و دریافت اقامت این کشور پس از سپری کردن تحصیلات خود اقدام می‌نمایند. تعداد بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا در میان ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

لازم به ذکر است که تعدادی از دانشگاه‌های این کشور در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۹ سایت qs معرفی گردیده‌اند که عبارت‌اند از:

Australian National University

The University of Melbourne

The University of Sydney

University of New South Wales

The University of Queensland

Monash University

University of Western Australia

مؤسسات هزاران دوره را در طیف وسیعی از موضوعات، از علوم و علوم انسانی به مدیریت و مهندسی ارائه می‌نمایند. از همین رو دانشجویان به راحتی می‌توانند با توجه به علایق خود به ادامه تحصیل در استرالیا بپردازند.

قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استرالیا شامل گروه هشت (Go۸) از جمله دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه موناش، دانشگاه‌های آدلاید، ملبورن، نیو ساوت ولز، کوئینزلند، سیدنی و غرب استرالیا است. ملبورن از محبوب‌ترین شهرهای استرالیا به حساب می‌آید که در رتبه‌بندی شهرهای دانشجویی QS از جایگاه مناسبی برخوردار است.

لازم به ذکر است اغلب روش‌های مهاجرتی استرالیا از زیرشاخه‌های متنوعی برخوردار می‌باشند، که شرایط و قوانی خاص خود را دارند. به عنوان مثال ویزای کاری استرالیا علاوه بر پیشنهاد شغلی از کارفرما (job offer) به ۳ روش مختلف که شامل ساب کلاس‌های ۱۸۹، ۱۹۰ و ۴۸۶ می‌باشد ارائه می‌گردد. همچنین برای سرمایه‌گذاری در استرالیا روش‌های متنوعی وجود دارد.

معمولاً برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا در ابتدا مجوز اقامت موقت صادر می‌گردد و پس از طی نمودن مراحل تعین شده امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود خواهد داشت. جهت اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا رعایت مواردی نظیر دقت در انجام فرآیند مهاجرتی، تهیه کلیه مدارک لازم و تامین سرمایه مورد نیاز به عنوان تمکن مالی از نکات بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در ایران می‌باشد. اخذ نمایندگی از بسیاری مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار آریاناپارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی خود نیز خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها