|
کدخبر: 322210

استراتژی اسکالپ طلا

اسکالپ طلا از استراتژی های معاملاتی است که معامله در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

بهترین استراتژی اسکالپ طلا؛ [معامله با استراتژی 5 ثانیه ای "Poket option"و کپی ترید]

آموزش اسکالپ طلا- بررسی ۰ تا ۱۰۰ آموزش اسکالپ طلا در فارکس

استراتژی های نوسان گیری طلا از محبوب ترین استراتژی های معاملاتی هستند که تریدر ها با استفاده از آن می توانند در مدت زمان کوتاهی سود های قابل توجهی از نمودار قیمتی طلا دریافت نمایند. با ما در این مقاله همراه باشید تا در کنار هم به « بهترین استراتژی طلا» و « آموزش اسکالپ طلا» بپردازیم.

اسکالپ طلا چیست؟!

معامله گران با استفاده از استراتژی اسکالپ طلا می توانند در کم ترین زمان، با حجم و اهرم بالا، سود های خوبی از این فلز با ارزش کسب کنند. در واقع در استراتژی اسکالپ، تریدر ها از ریز نوسانات قیمت طلا سود خوبی به دست می آورند. برای اسکالپ طلا می توان از اندیکاتور های مکدی، RSI، باند های بولینگر، ایچیموکو کمک گرفت و می توان با استفاده از تاییدیه این اندیکاتور ها وارد معامله خرید/فروش اسکالپ طلا شد.

استراتژی-اسکالپ-طلا

اندیکاتور RSI در آموزش اسکالپ طلا 

اندیکاتور RSI چندین نوع دارد که معامله گر می تواند به طور همزمان از چند مدل آن در نمودار استفاده کند.

نکات مهم در معاملات اسکالپ طلا

نکات مهم معامله اسکالپ طلا عبارت اند از:

امکان معاملات اسکالپ طلا

استراتژی اسکالپ طلا و دیگر نماد ها به دلیل اجرای معاملات با حجم بالا میتواند تاثیر منفی در بازار داشته باشد، به همین دلیل برخی از بروکر ها بسته به شرایط و قوانین خود محدودیت هایی برای این معاملات در دستور کار خود قرار میدهند که میبایست آن را در نظر داشت.

اسپرد معاملات طلا

پیش از شروع اسکالپ طلا در فارکس حتما بروکر مد نظر خود را از لحاظ اسپرد در حساب های معاملاتی، مورد بررسی قرار دهید، اسپرد بالا در معاملات ۱ دقیقه ای طلا در فارکس نه تنها بر میزان سود تاثیر گذار است بلکه میتواند حتی به ضرر نیز ختم شود.

پلتفرم معاملاتی برای اسکالپ طلا

پلتفرم های معاملاتی بستری برای اجرای دستورات در بازار ها بحساب می آید، تنوع بالای این پلتفرم ها امکان دسترسی از طریق تلفن های همراه، نسخه های تحت وب را در اختیار تریدر ها قرار میدهند که هر یک ابزار های معاملاتی متفاوتی را در خود جای داده اند.

بهترین پلتفرم که بیشترین اندیکاتور اسکالپ طلا در آن تعبیه شده، پلتفرم تحت وب لایت فارکس و پس از آن متاتریدر ۴ و ۵ بحساب می آید.

کارمزد اسکالپ طلا

آخرین مورد که بصورت کلی مربوط به حساب های معاملاتی میباشد، مقادیر کارمزد است. عموما بهترین حساب برای استراتژی یک دقیقه ای طلا در فارکس، حساب های ECN آن هم به واسطه ی اسپرد پایین آن ها میباشند.

از سوی دیگر اما برای معامله در این حساب ها کاربران موظف به پرداخت مقادیر متغیری از کارمزد میباشد که می بایست از آن مطلع بود.

استراتژی ۵ ثانیه باینری در ترید طلا چیست؟

معاملات ۵ ثانیه پاکت آپشن سریع ترین نوع معامله باینری آپشن است که میتواند در ۵ ثانیه سرمایه شما را افزایش و یا کاهش دهد. به همین دلیل نیازمند تحلیلات سریع و اندیکاتور هاییست که کمترین تاخیر در ارسال سیگنال را دارند.

از اندیکاتور های زیر برای ساخت استراتژی ۵ ثانیه پاکت آپشن استفاده میشود:

اندیکاتور مکدی (MACD)

مووینگ اوریج (Moving Average)

بولینگر بند (Bollinger Band)

میانگین قدرت نسبی (RSI)

یکی از نکات پر اهمیت در انتخاب دقیق ترین استراتژی باینری آپشن آن است که چیزی بعنوان استراتژی ۱۰۰ درصد باینری آپشن وجود ندارد! و حتی با بکاربردن بهترین استراتژی پاکت آپشن همچنان امکان ضرر با درصدی کمتر وجود دارد، به همین دلیل  لازم دانستیم تا به ریسک بالای معامله با استراتژی ۵ ثانیه ای باینری آپشن اشاره داشته باشیم. این معاملات بیشتر برای معامله گران حرفه ای باینری آپشن پیشنهاد میشود.

استراتژی-اسکالپ-طلا-دو

استراتژی های نوسان گیری طلا 

اندیکاتور Bollinger Bands برای نوسان گیری طلا و معامله خرید/ فروش تاییدیه می دهد.

کپی ترید در نماد طلا چیست؟

ترید اصولی با انجام تمام تحلیلات و بررسی بازارهای معاملاتی بسیار زمان بر است و نیاز به ساعت ها تجربه و یادگیری روند حرکتی نماد های معاملاتی مختلف دارد، حساب کپی تریدینگ در فارکس یک راه متنوع برای ورود به بازار سهام و معاملات و یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری پول برای آینده و اهداف مالی کوتاه مدت است.

روش کپی تریدینگ بر اساس سیستمی است که در آن تحلیل گران حرفه ای و تخصصی آمار معاملات پیشین خود را بروی وبسایت بروکر هایی که در آن ها معامله میکنند قرار میدهند و این امکان را به دیگر تریدر ها می دهند تا معاملات آن ها را تنها با چند کلیک بعد از مشخص کردن مبلغ سپرده شده ، حداقل و حداکثر معامله شروع به کپی خودکار معاملات کنند.

کپی تریدینگ در فارکس به شما این امکان را می دهد که مستقیماً معاملات انجام شده توسط معامله گر دیگر را کپی کنید و بخشی از کیف پول خود را به آنها متصل کنید با اتصال حساب خود به معامله‌گران دیگر، تمام موقعیت‌های فعلی آنها در بازار و هر اقدامی را که از این پس انجام می‌دهند بصورت خودکار کپی می‌کنید.

اگر آنها یک معامله جدید باز کنند ، شما یک معامله جدید باز می کنید ، اگر پوزیشنی را ببندند ، در حساب شما نیز بسته می شود، اگر آنها سود کنند ، شما سود خواهید کرد و متأسفانه اگر آنها ضرر کنند ، شما هم به همین صورت متضرر خواهید شد البته این بدان معنا نیست که شما هیچ کنترلی بر معاملات ندارید.

برای آشنایی بیش تر با آموزش اسکالپ طلا، بهترین استراتژی های اسکالپ طلا، آموزش استراتژی های پاکت آپشن، کپی تریدینگ در فارکس و سایر مباحث مرتبط با بازار های مالی می توانید از وب سایت های معتبری مانند تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، ویکی اف ایکس WikiFX و... استفاده کنید.

نظر نویسنده:

معامله گران با آموزش اسکالپ طلا می توانند مهارت نوسان گیری را یاد بگیرند و در مدت زمان کوتاهی از نماد طلا سود کسب نمایند؛ البته استراتژی های نوسان گیری طلا در فارکس یکی از سخت ترین نوع معامله است. این فلز گران بها در فارکس با نوسانات بسیار زیادی همراه است؛ به همین دلیل اندیکاتور ها در استراتژی نوسان گیری طلا نقش ویژه ای دارند. به طور کلی معامله کردن به روش های مختلف اسکالپینگ/نوسان گیری طلا به هوشمندی و زیرکی خاصی نیاز دارد.

شما عزیزان تجربه اسکالپ در نماد طلا را دارید؟ از نظر شما آموزش اسکالپ طلا می تواند، یک قدم شما را به کسب سود نزدیک تر کند؟

منابع: آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers- ویکی اف ایکس WikiFX- سایت مالی و اقتصادی یاهو فایننس Yahoo Finance

سوالات متداول:

بهترین استراتژی های طلا کدامند؟

یکی از بهترین استراتژی های این فلز با ارزش نوسان گیری طلا است که با کوچک ترین نوسانات می توان از آن سود کسب کرد.

آموزش اسکالپ طلا چند ماه طول می کشد؟

مدت زمان آموزش اسکالپ طلا بستگی به روش های آموزشی (پرایس اکشن و اسمارت مانی) معامله گران دارد و اصولا بین ۳ الی ۶ ماه به طول می انجامد.

نقش اندیکاتور در استراتژی های نوسان گیری طلا چیست؟

اندیکاتور ها می توانند تاییدیه برای معامله اسکالپ طلا دهند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها