|
کدخبر: 321049

چرا نیاز است که به اصل بودن لوازم آرایشی دقت کنیم و از خرید محصولات تقلبی دوری کنیم؟

تنوع بیش از حد لوازم آرایشی باعث ایجاد مشکل در زمان خرید محصولات آرایشی شده و تشخیص اصل از تقلبی کالاها تا حدودی دشوار شده است. استفاده از محصولات آرایشی تقلبی و بی کیفیت در طولانی مدت می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی و بیماری‌های پوستی شود. بنابراین خرید لوازم آرایشی با کیفیت و اصل اهمیت بسیار زیادی دارد.

خانومی

در این مطلب قصد داریم راهکارهای مهم در شناسایی محصولات آرایشی اصل از تقلبی را به شما بگوییم. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت یا حضوری محصولات آرایشی مورد نیاز خودتان را خریداری کنید.

6 روش شناخت لوازم آرایش اصل از تقلبی

 

1. توجه به بسته‌بندی و پکیج محصول

محصولات غیر اصل معمولا بسته‌بندی متفاوت با کیفیت پایین دارند. اندازه و فونت نوشته‌های روی آن متفاوت با اصل محصول بوده و گاهی در نوشته‌های آن اشتباهات املایی وجود دارد.

2. توجه به بو و بافت محصول

محصولات تقلبی معمولاً دارای بوی عجیب و بافت ناهموار هستند. به عنوان مثال، اگر یک کرم را در نظر بگیرید، نسخه اصلی آن مات است اما نسخه تقلبی دارای ناخالصی‌هایی مانند اکلیل می‌تواند باشد.

3. تست کردن محصول

تست کردن محصول بر روی پوست یکی از روش‌های مطمئن برای تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی است. به عنوان مثال، محصولات اصلی مانند سایه چشم و رژ گونه ریزش ندارند و رژ لب اصل بدون خشک شدن روی پوست لب به نرمی پخش می‌شود.

4. تشخیص اصالت لوازم آرایشی با بارکد و شماره سریال

محصولات اصلی معمولاً دارای بارکد، شماره سریال و یا کد خاص هستند که با اسکن و چک کردن در سایت مرجع برند قابل تطابق هستند. در صورت وجود QRCode روی بسته‌بندی، می‌توانید با اسکن کردن آن از اصالت محصول مطمئن شوید. در صورت عدم وجود شماره سریال یا بارکد، محصول ممکن است تقلبی باشد.

5.  اعتبار فروشگاه‌هایی که از آن خرید می‌کنید

یکی از آسان‌ترین راه‌ها در بررسی اصالت کالا، خرید از نمایندگی‌های معتبر برند مورد نظر است که می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی آن برند، از شعبه‌ها و نمایندگی‌های آن مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی خانومی، وب سایت مطمئن و تخصصی در زمینه خرید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن است که با یک دهه سابقه‌ی کار توانسته تا به امروز محصولات باکیفیت و اصل را به دست مشتریان خود برساند. شما می‌توانید تمام محصولات آرایشی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و با تخفیف از خانومی خریداری کنید.

6. توجه به قیمت محصول

استفاده از محصولات فیک و تقلبی ممکن است آسیب‌هایی به پوست و سلامت بدن شما وارد کند که درمان و جبران آن بسیار پرهزینه‌تر از خرید محصولات اصل باشد . شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های اصلی برند یا با جستجو عبارت خرید محصولات آرایشی در بین آنلاین شاپ‌های ایرانی از قیمت واقعی آن مطلع شوید.

لوازم-آرایشی

خطرات و آسیب‌های استفاده از محصولات تقلبی و فیک

پس از انجام تحقیقات بر روی محصولات تقلبی و فیک مشخص شد که این محصولات حاوی مواد شیمیایی سمی و خطرناکی مانند آلومینیوم و جیوه است. استفاده از این مواد برای بدن بسیار خطرناک بوده و می‌تواند منجر به بیماری‌های خطرناک شود.

عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی

  • عفونت چشم: استفاده از ریمل، خط چشم و پالت سایه چشم تقلبی منجر به عفونت چشم می‌شود. این محصولات در مراحل اولیه باعث تحریک و التهاب چشم شده و ممکن است به جراحی چشم منجر شود.
  • واکنش‌های آلرژیک: وجود مواد شیمیایی خطرناک که در بسته‌بندی محصول نام‌گذاری نشده است، باعث حساسیت شدید پوست می‌شود.
  • تورم لب‌ها: استفاده از رژلب یا خط لب‌های تقلبی ممکن است منجر به تورم لب‌ها و حتی دردناک شود. حضور سرب در رژلب‌های تقلبی عوارض زیادی برای سلامت لب‌ها دارد.
  • مشکلات سلامت طولانی‌مدت: در تماس بودن با مواد شیمیایی مضر احتمال فشار خون بالا، ناباروری و سایر عوارض جدی در بدن را افزایش می‌دهد.

عوارض جانبی استفاده از محصولات مراقبت از پوست تقلبی

منافذ مسدود شده پوست: استفاده از محصولات مراقبت از پوست تقلبی منافذ پوست را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

پیر شدن زودرس پوست: محصولات تقلبی ممکن است چین و چروک‌های صورت را بالا ببرند و باعث پیر شدن زودرس پوست شوند.

خشک یا چرب شدن پوست: استفاده از محصولات مراقبت تقلبی باعث خشک شدن یا چرب شدن بیش از حد پوست می‌شود.

ارائه اطلاعات کامل از محصول

تمام وب‌سایت‌های معتبر که کالاهای اصیل و با کیفیت را عرضه می‌کنند، اطلاعات جامعی از محصولات خود را برای مشتریان فراهم می‌کنند. این اطلاعات شامل تصاویر و توضیحات دقیق از محصول، جدول مشخصات فنی، راهنمای استفاده، نظرات و تجربیات دیگران از محصول است.

پنکک

فروشگاه آنلاین خانومی یک فروشگاه تخصصی است که محصولات آرایشی و بهداشتی اصلی و با کیفیت از برندهای معتبر جهانی را عرضه می‌کند. این فروشگاه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و شما می‌توانید از هر نقطه‌ای در ایران به سرعت و آسان، به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید، اطلاعات لازم را دریافت کنید و محصولات را سفارش دهید تا از تجربه خرید آنلاین لذت ببرید.

 فروشگاه اینترنتی خانومی با تضمین اصالت کالا و تاییدیه وزارت بهداشت، تمامی محصولات خود را عرضه می‌کند. با خرید از این فروشگاه، مطمئن خواهید بود که محصول اصلی را دریافت می‌کنید. برای خرید می‌توانید مستقیم به وب سایت خانومی مراجعه کنید یا محصول مورد نیاز خود را به طور مستقیم جستجو کنید. مانند خرید ریمل خانومی.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها