|
کدخبر: 312236

پرفروش ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

همه به‌خوبی می‌دانیم که لوازم آرایشی همان‌طور که بر زیبایی ظاهری تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند، در سلامت و بهداشت پوست و مو نیز نقش موثری ایفا می‌کنند؛ اما در سالیان اخیر لوازم آرایشی تقلبی با قیمتی ارزان‌تر وارد بازار شده‌اند که در طولانی مدت عوارض بسیاری را از خود به جا می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از محصولات آرایشی پرفروش کشور را معرفی نماییم.

شباهت ظاهری لوازم آرایشی تقلبی به لوازم آرایشی اصل آن‌چنان زیاد است که تشخیص تقلبی بودن آنها را سخت می‌کند. از طرفی با توجه به قیمت ارزان‌تر، مشتریان بیشتری نیز دارند. این درحالی است که این لوازم آرایشی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نیستند، مدت زمان کوتاهی روی پوست می‌مانند و حساسیت‌ها یا بیماری‌های پوستی را تشدید می‌کنند؛ اگر به فکر سلامت و زیبایی هستید حتما به این نکات باید توجه نمود. لوازم آرایشی همان‌طور که بر زیبایی ظاهری تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند، در سلامت و بهداشت پوست و مو نیز نقش موثری ایفا می‌کنند؛ اما در سالیان اخیر لوازم آرایشی تقلبی با قیمتی ارزان‌تر وارد بازار شده‌اند که در طولانی مدت عوارض بسیاری را از خود به جا می‌گذارند. ؛

پرفروش ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی از نظر کاربران هفت رژ

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از لوازم آرایشی پرفروش و پرطرفدار در کشور ایران را از نظر فروشگاه اینترنتی هفت رژ بررسی کنیم. بنابراین اگر به فکر سلامت خود هستید، حتما از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید. بهترین برندهای خارجی و ایرانی باکیفیت و اورجینال هستید توصیه می شود با ما در ادامه مطلب همراه باشید. پرفروشترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی طبق آمار و نظر کاربران در فروشگاه هفت رژ عبارت اند از:

1- پنکیک نوت اصل مدل لومینوس سیلک 

پنکک لومینوس سیلک نوت با ویژگی‌های منحصر به فردی همچون حفظ رطوبت پوست و توانایی بالای پوشانندگی، به دلیل دارا بودن روغن آرگان با خصوصیت ضد پیری جذابیت خاصی به پوست می‌بخشد و نشانه‌های پیری پوست را کاهش می‌دهد. روغن آرگان پوست را عمیقا آبرسانی می‌کند و با نرم کردن پوست، جوان‌تر به نظر می‌آید. همچنین، این روغن دارای آنتی اکسیدان‌های قوی است و ویتامین E که در پنکک لومینوس سیلک نوت نیز وجود دارد، پوست را از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به جلوگیری از تحریک و قرمز شدن پوست کمک می‌کند.

این پنکک علاوه بر پوشش بالا و رفع نقایص پوستی، ماندگاری بالایی دارد و به چهره شما رنگی طبیعی می‌بخشد همچنین قیمت پنکیک نوت اصل با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. کیفیت این محصول به گونه‌ای است که می‌توانید آن را به تنهایی یا به همراه کرم پودر در آرایش‌های روزانه استفاده کنید و نگران خشکی و از دست دادن رطوبت پوست نباشید. پنکک لومینوس سیلک نوت از بهترین مواد و در هشت رنگ متنوع برای انواع پوست تولید شده است.

کرم پودر نوت اصل

2-  کرم پودر مات کالیستا مدل لانگ لستینگ

 کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا از نظر کیفیت، تطابق با نوع پوست و ماندگاری طولانی مدت توجه مشتریان را جلب کرده و با ترکیب چربی و رطوبت کنترل شده مناسب انواع پوست محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر پوشانندگی بالا، ویژگی‌های التیام‌بخشی نیز دارد.

کرم پودر به عنوان یکی از محصولات اساسی در لوازم آرایشی بانوان شناخته می‌شود که به دلیل تماس فراوان با پوست، کیفیت و تطابق با انواع پوست بسیار مهم است. وظیفه کرم پودرها پوشاندن عیوب و نقاط ریز پوستی است تا زیبایی چهره شما را به نمایش بگذارند. از این رو، انواع مختلفی از کرم پودرها وجود دارند که نوع مات آنها پوشانندگی بالایی دارد و پوست را صاف و یکدست می‌کند. کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا که به دسته کرم پودرهای مایع و مات تعلق دارد، با استفاده از مواد با کیفیت عالی، به چهره شما ظاهری نرم و مخملی می‌بخشد. این محصول بدون پارابن بوده و در ۶ رنگ متنوع برای انواع پوست تولید می‌شود.

کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا دارای ترکیبی از چربی و رطوبت کنترل شده است و از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید می‌شود. به عنوان یک مزیت فوق العاده، این کرم پودر شامل مواد مرطوب کننده است تا خشکی و کاهش رطوبت پوست را جلوگیری کند. ماندگاری بالای کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا باعث می‌شود که نیازی به تجدید مکمل آرایش در طول روز نداشته باشید. همچنین، بافت بسیار سبک این کرم پودر باعث نمی‌شود که پوست سنگین به نظر بیاید. این محصول مناسب برای انواع پوست است و به پوست شما ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب می‌بخشد.

3- ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume اصل

ریمل حجم دهنده اسنس  اصل، یک محصول آرایشی از کشور آلمان است که تاریخچه‌ای بلند و موفق در زمینه طراحی و تولید لوازم آرایشی با کیفیت دارد. این ریمل به علت اینکه حاوی رنگ‌دانه‌های مشکی غنی می باشد به شما امکان می‌دهد تا مژه‌های شما به یکدیگر نچسبند و چشمانی بزرگ و جذاب داشته باشید. ریمل اسنس صورتی اصل یکی از محصولات پر فروش این برند می باشد.

فرچه این ریمل به تفکیک و حجم دادن به هر مژه به صورت جداگانه کمک می‌کند. ریمل حجم دهنده اسنس مشکی اورجینال شامل الیاف ابریشم مصنوعی است که طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین، به دلیل ویژگی‌های فیبری برس این ریمل، مواد بیشتری را در خود نگه می‌دارد و از ریزش مواد به زیر چشمان جلوگیری می‌کند. این محصول به ویژه برای افرادی که مژه‌های مشکی، بلند و پرپشت را دوست دارند، مناسب است. استفاده از این ریمل باعث افزایش زیبایی چشمان شما به مراتب خواهد شد و برای خانم‌هایی که در محل کار تایم زیادی از ریمل استفاده می کنند ، بسیار مناسب است.

ریمل اسنس صورتی اصل

4- بی بی کرم گلدن رز

بی‌بی کرم‌ها از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست هستند که توانایی انجام چند وظیفه همزمان را دارا هستند و این باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. این محصول سبب تسریع در روند آرایش روزانه شما می‌شود و شما را از نیاز به استفاده از کرم‌پودر، کانسیلر، پرایمر و ضدآفتاب در مراحل مختلف آرایش روزانه خود معاف می‌کند. این به این معناست که با خرید یک بی‌بی کرم، چندین محصول را در یک محصول جایگزین کرده‌اید.

بی‌بی کرم گلدن رز دارای بافتی نرم و سبک است و از ایجاد حس چربی و سنگینی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول دارای SPF25 می‌باشد که به محافظت از پوست در برابر نور خورشید کمک می‌کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌نماید. بی‌بی‌کرم گلدن‌رز به پوست شما پوششی یکنواخت و یکدست می‌دهد و ظاهری درخشان و زیبا به آن می‌بخشد. این محصول به تأمین و حفظ رطوبت پوست کمک کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نماید. از ویژگی‌های دیگر این بی‌بی کرم می‌توان به تأثیرات مثبت ویتامین E موجود در ترکیبات آن اشاره کرد که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از ایجاد چین و چروک در پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. همچنین، این بی‌بی کرم بدون پارابن و چربی است و از بروز حساسیت روی پوست جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول نیز مناسب و مقرون به صرفه است.

لوازم آرایشی اصل | فروشگاه هفت رژ

فروشگاه لوازم آرایشی هفت رژ به آدرس www.7rozh.ir ارائه کننده انواع محصولات آرایشی اصل برندهای ایرانی و خارجی می باشد.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها