|
کدخبر: 315497

روتین مراقبت پوستی به روش لوماسیس

مقدمه

پوست صورت مهم ترین عضو بدن است که اکثر افراد به ویژه خانم ها برای سلامت و زیبایی آن اهمیت زیادی قائل هستند. با گذشت زمان پوست در اثر ژنتیک، تغذیه نامناسب، عوامل محیطی و ... دچار چین و چروک، لک و تیرگی شده و ظاهر ناخوشایندی به خود می گیرد.

از همین رو انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست معرفی شده که در کلینیک ها و یا در منزل می توان از آنها بهره برد. روش های کلینیکال از تنوع بسیاری برخوردار هستند و اغلب آنها باید توسط متخصص یا پزشک پوست انجام شوند. معمولا هم هزینه بالایی دارند و باید چندین جلسه به کلینیک مراجعه کرد. اما آیا راهی وجود دارد که در منزل بتوانیم به جوانسازی پوست خود بپردازیم؟ در این مطلب کارشناسان فروشگاه لوماسیس دو راز نهفته در روتین مراقبت پوست که توسط هنرمندان و بیوتی بلاگرها در منزل انجام می شود را به شما معرفی می کند.

روتین مراقبت پوستی به روش لوماسیس

امروزه انواع مکمل ها و محصولات به صورت تخصصی برای جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک طراحی شده اند. مصرف این محصولات به صورت موضعی یا خوراکی به احیای پوست کمک می کند و طراوت و شادابی آن را باز می گرداند.

مکمل ها جز ساده ترین و به صرفه ترین راهکارهای پیشگیری از پیری پوست به حساب می آیند و به همین خاطر با اطمینان کامل می توانیم آنها را جایگزین روش های پُرهزینه و پُردردسر کلینیکی بدانیم.

قرص های جوانساز مزایایی فراتر از طراوت و شادابی پوست به ارمغان می آورند؛ با ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آنها می توانید نیاز بدن به مواد مغذی را تامین کنید. به عبارتی به سلامت کلی بدن کمک کنید و مشکلات مرتبط با کمبود ریز مغذی ها را برطرف کنید. این موضوع اهمیت فراوانی دارد و از مزیت های مهم مصرف مکمل های ضد چروک به شمار می آید.

ترکیبات اصلی محصولات جوانساز

شناخت موثرترین ترکیبات موجود در مکمل های جوان کننده پوست و سرم های پوست کمک می کند بهترین را انتخاب داشته باشید. این محصولات هم به شکل موضعی و هم خوردنی برای پوست مفید هستند. این ترکیبات عبارتند از:

  1. ویتامین C

ویتامین C اصلی ترین عنصر برای روشن سازی پوست است. این ویتامین برای از بین بردن لک های پوستی فوق العاده عمل می کند به طوری که جز ثابت انواع مکمل ها و سرم های پوستی است. ویتامین سی سرشار از آنتی اکسیدان است و با مقابله با رادیکال های آزاد درخشندگی و خاصیت ارتجاعی پوست را بازسازی می کند. همچنین برای سنتز کلاژن - دیگر ماده موثر برای قوام پوست - ضروری است.

با ویتامین سی پوست جوان، درخشان، الاستیک و سفت می شود و فرآیندهای بازسازی در پوست بهبود می یابد. سرم های ویتامین سی و مکمل های حاوی این ویتامین این روزها به عنوان بمب روشن کننده پوست فروخته می شوند.

ترکیبات اصلی محصولات جوانساز

  1. کلاژن

کلاژن به طور طبیعی در بدن ما انسان ها موجود است با این حال با افزایش سن تولید آن در بدن کاهش می یابد. بنابراین باید از طریق تغذیه یا مکمل ها آن را برای بدن فراهم آوریم. معمولا غذاهای حاوی کلاژن قابلیت تامین کامل این ماده مغذی را ندارند به همین خاطر مکمل ها در کنار تغذیه راه کار مطمئن تری هستند. کلاژن معمولا از ماهی و آبزیان دریایی استخراج شده و با فرایندهایی که روی آن انجام می شود به کلاژن بدن انسان نزدیک می شود.

قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز معروف ترین مکمل حاوی کلاژن در سراسر دنیاست که در کنار کلاژن از ویتامین سی و روغن نارگیل نیز در فرمول آن استفاده شده است. برای مشاهده کوکونات کلاژن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://lomasis.ir/product/coconut-collagen-capsules/

  1. عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور دیگر ترکیبی است که به دلیل داشتن خاصیت بهبود دهنده پوست و کاهش علائم پیری در اکثر مکمل ها و محصولات ضد چروک بکار می رود. عصاره هسته انگور حاوی مولکول های ریزی است که به راحتی در پوست جذب می شود.

عصاره هسته انگور یک آنتی اکسیدان فوق العاده و 50 برابر قوی تر از ویتامین E است. آنتی اکسیدان های موجود در عصاره هسته انگور می تواند رادیکال های آزاد را از بین ببرد و از آسیب پوست جلوگیری کند.

حالا که با ترکیبات جادویی ضد چروک پوست آشنا شدید نوبت آن رسیده که چگونگی مصرف آن را نیز بدانید. این مواد مغذی هم به شکل کرم و سرم و هم به صورت مکمل های غذایی قابل استفاده هستند. نکته مهم بعدی انتخاب بین گزینه های متنوع و بیشمار است. جای نگرانی نیست؛ برندهای جهانی خیال ما را از کیفیت و اثربخشی نیز راحت می کند. در لوماسیس به عنوان مرجع مکمل و سرم های خارجی می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تر از رقبا خریداری کنید.

بهترین محصولات ضد چروک

محصولات ضد چروک لوماسیس در دو دسته مکمل ها و سرم ها دسته بندی می شوند. در بین معروف ترین و پرفروش ترین مکمل ها اسامی زیر بیش از همه جلب توجه می کنند.

  1. قرص ایمدین

ایمدین مکملی معجزه گر برای جوانسازی پوست است. ایمدین سه مدل و سه رنگ دارد؛ یک مکمل سبک تر به نام ایمدین صورتی که برای سنین زیر 30 سال مناسب است. یک مدل قوی تر به نام ایمدین زرد که افراد بالای 30 مخاطبان اصلی آن هستند. یک مدل قدرتمندتر نیز به نام ایمدین بنفش هست که ترکیبات قوی تری دارد و برای افراد بالای 50 سال طراحی شده است.

  1. سرم ضد چروک اوردینری

اوردینری انواع سرم های ضد چروک را با ترکیبات استثنایی تولید کرده است. سرم ضد چروک رتینول اوردینری از برترین محصولات جوانساز پوست است اما اگر آن را نیافتید می توانید از بین محصولات زیر هم یکی را انتخاب کنید:

  • سرم بافه اوردینری

  • سرم ضد چروک گرن اکتیو اوردینری

  • سرم ضد چروک آرژیرلین اوردینری

بهترین محصولات ضد چروک

قیمت مکمل های جوانساز چقدر است؟

این محصولات در انواع ایرانی و خارجی در دسترس هستند. نمونه های خارجی در داروخانه ها توزیع نمی شوند و راه خرید آنها فروشگاه های اینترنتی مجاز است. محصولات خارجی نیز از طریق مسافری و بر مبنای نرخ ارز وارد کشور می شوند. قیمت ارز و هزینه های جانبی خود به خود موجب گران تر شدن مکمل ها و سرم های خارجی می شود. اما با کیفیت مواد اولیه و فرمولاسیون محصولات خارجی نه تنها ارزش خرید دارند بلکه با یک محاسبه سر انگشتی نسبت به محصولات ایرانی مقرون به صرفه تر هستند.

کلام آخر

با وجود محصولات جوانسازی اعم از مکمل و سرم می توان گفت در صورت استفاده به موقع و صحیح افراد می توانند تا حد زیادی از مشکلات پوستی جلوگیری کرده و در آینده پوستی جوان تر نسبت به همسالان خود داشته باشند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها