|
کدخبر: 314459

راهنمای دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم و نصب ایتا برای ایفون

روبیکا و ایتا در بین بهترین پیام‌رسان‌ها و نرم‌افزارهای ایرانی قرار داشته و در سال‌های اخیر هم تعداد کاربران آن‌ها به دلیل محدودیت‌های ایجا شده برای پیام‌رسان‌های خارجی افزایش یافته است. البته یکی از دغدغه‌های افرادی که آیفون دارند اطلاع از نحوه دانلود روبیکا و ایتا برای آیفون بوده که کار چندان دشواری نیست و از طریق سیبچه به راحتی امکان‌پذیر است.

روبیکا

معرفی اپلیکیشن روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن چند منظوره است که در صفحه‌ی اصلی آن قسمت‌های مختلفی مانند موزیک، آموزش، خدمات پرداخت، رسانه‌های گوناگون، اخبار و… وجود داشته و همین مسئله باعث می‌شود افرادی که آیفون دارند برای انجام کارهای گوناگون خود به سراغ آموزش نحوه دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم بروند.

دانلود روبیکا برای آیفون و نصب آن

شما می‌توانید به منظور دانلود روبیکا برای آیفون به وب‌سایت سیبچه مراجعه کرده و عبارت روبیکا را به شکل فارسی یا انگلیسی جستجو کنید. بعد از آن در فهرست نتایج نمایش داده شده بر روی اولین اپلیکیشن کلیک کرده و در نهایت گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنید.

البته می‌توانید به صورت مستقیم بر روی این لینک هم کلیک کرده و بعد از ورود به وب‌سایت اپلیکیشن را به راحتی نصب کرده و از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوید.

روش ساخت اکانت در روبیکا

بعد از اطلاع از نحوه دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم از سیبچه، باید در این برنامه اکانت بسازید که به روش زیر امکان‌پذیر است:

  • اپلیکیشن را باز کنید.
  • در بخش ساخت اکانت، شماره‌ی موبایل خود را وارد کنید.
  • بعد از ارسال پیامک حاوی کد فعال‌سازی، سایر مراحل را طی کنید.
  • در این مرحله می‌توانید وارد اپلیکیشن شده و از امکانات آن استفاده کنید.

سرویس‌ها و امکانات روبیکا برای آیفون

سؤال مهمی که برای بعضی از آیفون‌داران وجود دارد این است که چرا باید به سراغ نصب روبیکا برای ایفون برویم؟ امکانات این اپلیکیشن چیست؟ از جمله سرویس‌هایی که با نصب روبیکا از سیبچه در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به مقالات پزشکی گوناگون
  • پیش‌بینی بازی‌های در حال برگزاری لیگ برتر
  • امکان تماشای زنده مسابقات ورزشی گوناگون
  • قابلیت خرید بسته‌ی اینترنتی،‌ شارژ، کارت به کارت و…
  • امکان اطلاع از آخرین خبرهای روز
  • دسترسی به فیلم، سریال و انیمیشن‌های مختلف

ربیک

معرفی اپلیکیشن ایتا

ایتا یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌های ایرانی است که در سال‌های اخیر با هدف برطرف‌کردن نیاز کاربران داخلی طراحی و راه‌اندازی شده است. سرعت بالا، رابط کاربری آشنا، امکان استفاده در دستگاه‌های مختلف و قابلیت ساخت گروه و کانال باعث شده تا کاربران زیادی به دنبال دانلود ایتا برای ایفون باشند.

دانلود و نصب ایتا برای ایفون رایگان

برای دانلود و نصب ایتا برای ایفون به صورت رایگان می‌توانید به اپ استور ایرانی sibche مراجعه کنید. برای این منظور کافی است نام ایتا را در بخش جستجو وارد کرده و در فهرست نتایج نمایش داده شده بر روی اولین اپلیکیشن کلیک کنید.

مراحل ساخت حساب در ایتا

بعد از نصب ایتا برای ایفون رایگان به منظور استفاده از امکانات آن باید حساب کاربری بسازید که مراحل آن به شرح زیر است:

۱. برنامه را اجرا کرده و در صفحه‌ی نمایش داده شده بر روی گزینه‌ی ((START MESSAGING))‌ کلیک کنید.

۲. در صفحه‌ی بعد از کادر بالا کشور ایران را انتخاب کرده و در کادر پایینی هم شماره همراه خود را بدون صفر وارد کنید. در آخر باید بر روی علامت تیک بالای صفحه بزنید.

۳. در این مرحله یک کد فعال‌سازی برای شما پیامک می‌شود که با وارد کردن آن در کادر نمایش‌داده شده به مرحله‌ی بعدی منتقل می‌شوید.

۴. در صفحه‌ی جدید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و مجدداً روی تیک بالای صفحه بزنید.

۵. با پیگیری مراحل فوق وارد پیام‌رسان ایتا شده و می‌توانید از آن برای ارسال پیام، تصویر، فایل صوتی و… به دوستان و اعضای خانواده خود استفاده کنید.

امکانات و قابلیت‌های ایتا برای آیفون

با نصب ایتا برای ایفون رایگان می‌توانید از امکانات مختلف این برنامه که به شرح زیر هستند، استفاده کنید:

  • امکان نصب بر روی دستگاه‌های مختلف: شما می‌توانید همزمان با نصب ایتا بر روی تلفن همراه خود این برنامه را بر روی ویندوز، لینوکس و مک هم نصب کرده و از آن استفاده کنید.
  • امکان ساخت گروه و کانال: برای گفتگو با دوستان خود می‌توانید با آن‌ها گروه تشکیل داده و پیام‌های موردنظر را به صورت همزمان برای آن‌ها ارسال کنید.
  • سرعت بالا: با دانلود ایتا برای آیفون امکان ارسال پیام و فایل با فرمت‌های گوناگون و سرعت بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • رابط کاربری مشابه تلگرام: رابط کاربری ایتا مشابه تلگرام است؛ بنابراین در زمان کار کردن با آن مشکلی نخواهید داشت.
  • وجود ربات‌های هوشمند: ربات‌های هوشمند ایتا عملکردی مشابه ربات‌های تلگرام دارند.
  • بهره‌مندی از اینترنت ارزان: در صورت استفاده از ایتا ترافیک استفاده شده در آن به صورت نیم‌بها محاسبه شده که مزیت قابل توجهی محسوب می‌شود.
  • فضای ابری نامحدود و پرسرعت: ایتا همانند تلگرام فضای ابری نامحدود و پرسرعت را در اختیار شما قرار می‌دهد که امکان دسترسی به آن از طریق پلتفرم ویندوز و وب هم وجود دارد.

ایتا

 

مشکلات احتمالی بعد از نصب ایتا

بعد از نصب ایتا در آیفون ممکن است به دلایل مختلف کد فعال‌سازی آن برای شما ارسال نشود. در این شرایط می‌توانید برای برطرف کردن مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی ورود صحیح شماره تلفن: یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم ارسال کد، وارد کردن اشتباه شماره تلفن است؛ بنابراین بهتر است شماره را مجدداً بررسی کنید.
  • ارسال کد به صورت درون برنامه‌ای: اگر از قبل ایتا نصب کرده‌اید، کد فعال‌سازی آن به صورت درون برنامه‌ای ارسال می‌شود؛ بنابراین بعد از ورود شماره تلفن گزینه‌ی Send code via sms را انتخاب کنید.
  • مسدود شدن شماره ایتا به صورت خودکار: در تعدادی از تلفن‌ها پیامک‌های تبلیغاتی به صورت خودکار مسدود می‌شوند؛ بنابراین بهتر است این موضوع را بررسی کرده و قابلیت مسدود سازی خودکار را لغو کنید.

دانلود روبیکا و ایتا برای آیفون از سیبچه

برای بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات متعدد روبیکا و ایتا در آیفون خود می‌توانید به سیبچه مراجعه کرده و این اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید. به‌علاوه سایر برنامه‌های مورد نیاز و بازی‌های دلخواه شما هم در این اپ استور موجود هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها