|
کدخبر: 302005

برنامه ای که فقط با حاشیه میخواهد دیده شود!

روزنامه جوان نوشت: میزبان عمداً می‌خواهد از طریق ایجاد حاشیه برنامه‌اش را خط سوم و تازه‌ای نمایش بدهد و پربیننده کند، رویکردی که در آن هدف (دیده شدن) وسیله را توجیه می‌کند.

فرهنگ  برنامه ای که فقط با حاشیه میخواهد دیده شود!

روزنامه جوان به برنامه مذهبی «مهلا» انتقاد کرده و عوامل این برنامه را «غیرمتخصص» خوانده و نوشته میزبان با ایجاد حاشیه می‌خواهند برنامه‌اش را پربیننده کند.

بیشتر انتقادات مطرح‌شده حول برنامه مهلا به اظهارات ناپخته و احساسی «میهمانان» آن برمی‌گردد. میهمانانی که نه «تخصص» مذهبی دارند و نه در حوزه علوم اجتماعی یا عرصه پژوهشی کمترین سابقه‌ای دارند و صرفاً حرف‌ها و تحلیل‌های غیر‌منطقی و غیر‌علمی مطرح می‌کنند و برای اجتماع نسخه می‌پیچند. هر چند این اشکالات در مورد میهمانان مهلا وجود دارد، اما متأسفانه به نظر می‌رسد بیش از آنکه موضوع نداشتن تخصص میهمانان آن مطرح باشد، متخصص نبودن عوامل برنامه، عامل اصلی این حواشی است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: میزبان عمداً می‌خواهد از طریق ایجاد حاشیه برنامه‌اش را خط سوم و تازه‌ای نمایش بدهد و پربیننده کند؛ رویکردی که در آن هدف (دیده شدن) وسیله را توجیه می‌کند و به دلیل مونولوگ بودن اظهارات میهمانان برنامه و عدم ارائه پاسخ انتقادات و شبهات در همان برنامه به مخاطبان، اقدامی اشتباه و ضدفرهنگی محسوب می‌شود.

 

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها