|
کدخبر: 313560

معرفی ساعت‌های ست با ظاهر مینیمالیستی و شیک

خرید ساعت مچی ست بدون شک یکی از شیرین‌ترین و البته دغدغه آمیز‌ترین خریدهای عروس داماد‌ها یا کسانی است که می‌خواهند ساعت ست به یک زوج هدیه بدهند، است. اینکه چه سبک ساعت مچی ست مناسب هم خانم و هم آقا باشد و بتواند نیاز استایل هر دو را پوشش دهد، یک سوال مهم است. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با یک پیشنهاد ساده، خرید ساعت ست را برای خودتان راحت کنید.

رپورتاژ ساعت

قبل از خرید ساعت ست باید بدانید:

از آنجایی که ساعت مچی ست شما قرار است یادآور بهترین خاطرات زندگی‌تان باشد، پس باید مدلی را انتخاب کنید که مورد پسند هر دو نفر باشد. صرف نظر از اینکه ممکن است یکی از زوج‌ها به ساعت‌های سبک اسپرت یا فشن علاقه مند باشد، در انتخاب و خرید ساعت ست باید به یک توافق دو طرفه رسید. شاید به همین خاطر است که اکثر ساعت‌های ست دارای طراحی کلاسیک و ساده هستند. این سبک طراحی طرفداران بیشتری نیز دارد. به این خاطر که راحت‌تر با استایل‌های رسمی ست می‌شود و در مهمانی‌ها پرکاربرد‌تر است.

اما یک سبک طراحی که چند سالیست در بین دوستداران ساعت مچی طرفداران زیادی پیدا کرده، سبک مینیمال است. ساعت‌های مینیمال دارای طراحی‌های ساده و ترکیب شده با دنیای مد هستند. شاید بتوانیم بگوییم ساعت‌های ست مینیمال متفاوت از ساعت‌های کلاسیک هستند. این سبک ساعت مچی از طیف رنگی استفاده می‌کند که با اکثر رنگ لباس‌ها ست شود و در عین حال به چشم بیاید. همچنین در طراحی ساعت مینیمال یک خلاقیت از ترکیب طراحی مدرن و ساده نهفته است. شاید به همین دلیل است که این سبک جدیدا برای زوج‌ها جذابیت بیشتری پیدا کرده.

معرفی ساعت مچی ست مینیمال:

برندهای زیادی در ساخت ساعت‌های ست مینیمال این روزها وارد عرصه رقابت صنعت ساعت سازی شدند. برندهایی که به احتمال زیاد نام آنها را شنیده اید. در ادامه این مطلب 3 مدل ساعت ست مینیمال از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین این برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

رپورتاژ-ساعت۲

ساعت مچی ست دنیل ولینگتون:

برند دنیل ولینگتون یکی از شناخته شده‌ترین برندها در سبک تولید ساعت‌های مینیمال است. دلیل معرفی این مدل ساعت ست دنیل ولینگتون، رنگ بندی جذاب و متفاوتی است که دارد. ترکیب رنگ بندی مسی و سبز هر دو رنگ‌های ترند این روزهای ساعت مچی هستند. رنگ‌های گرم مانند طلایی و مسی جزو رنگ‌هایی هستند که به راحتی با رنگ حلقه‌ها و طلا ست می‌شوند. به همین خاطر وجود چنین رنگ‌هایی در ساعت‌های ست بهتر به نظر می‌رسند. علاوه بر این رنگبندی، کیفیت و متریال به کار رفته در ساعت مچی آن را ارزشمند‌تر می‌کند.

رپورتاژ-ساعت۳

ساعت مچی ست رومانسون:

رومانسون همیشه در لیست بهترین برندهای ساعت مچی ست برای زوج‌ها پیشنهاد می‌شود. چرا که علاوه بر قیمت مناسب ساعت‌ها، دارای کیفیت بالا و قدمت تاریخچه ای نیز می‌باشد. ترکیب جنس سرامیک و استیل در بند ساعت و‌هارمونی رنگ بین صفحه و بند ساعتمچی باعث شده تا این مدل جذابیت بیشتری داشته باشد. ساعتهای با جنس سرامیک معمولا طرفداران بیشتری دارند. این ساعت ست زیبا هم در استایل روزمره و هم مهمانی‌ها یک اکسسوری مناسب برای شما خواهد بود.

رپورتاژ-ساعت۴

ساعت مچی جیکوب جنسن:

اگر قصد خرید ساعت ست متفاوت و خاص دارید، این مدل را به خوبی بررسی کنید. برند جیکوب جنسن با اصالت کشور دانمارک، در خلق و طراحی ساعت‌های منحصر به فرد، عملکرد فوق العاده ای دارد. این ساعت مچی با قاب مربع که نمایش زمان در یک دایره صورت گرفته، یک انتخاب منحصر به فرد نیز می‌باشد. ترکیب دو رنگ خنثی مشکی و استیل و نیمه شدن ساعت به دو قسمت، نشانه خلاقیت طراحان این ساعت مچی است.

چند نکته مهم برای خرید ساعت ست

  • در زمان خرید ساعت ست اورجینال به ضمانت اصالت آن توسط نمایندگی که قصد خرید دارید، توجه کنید.
  • حتما عرض قاب ساعت‌ها را روی مچتان تست کنید تا مطمئن شوید برای دست شما مناسب است.
  • میزان مقاومت در برابر آب را چک کنید تا حداقل در برابر شست و شوی دست زیر آب مناسب باشد.
  • به این نکته توجه کنید که ساعت‌های بند چرمی‌ در تماس با آب زودتر خراب می‌شوند.
  • در انتخاب رنگ بدنه قاب دقت کنید، رنگ‌های فانتزی مانند مسی (رزگلد) یا طلایی (گلد) دوام کمتری دارند.
  • بهتر است در ساعت مچی مردانه حداقل ویژگی نمایش تاریخ وجود داشته باشد.

رقابت بین ساعت سوئیسی، ژاپنی یا …؟

از آنجایی که سوئیس مهد صنعت ساعت سازی در دنیاست، ساعت‌های سوئیسی همیشه حرف اول را میزنند. از نظر کیفیت متریال استفاده شده، دوام، طول عمر ساعت و موتور خیالتان از بابت ساعت سوئیسی راحت‎تر است. خیلی از دوست داران ساعت مچی در سراسر جهان، هنوز انتخاب اول آنها ساعت ساخت سوئیس می‌باشد. اما نباید منکر قدرت ساعت‌های ژاپنی هم شد. خیلی از برند‌های معروف دنیا مانند سیکو، سیتیزن، اورینت، کاسیو و … که البته در تولید ساعت ست هم فعال هستند، محبوبیت قابل توجهی دارند. اصالت ساخت ساعت را بعد از تعیین بودجه، در نظر بگیرید. چون انتخاب برند خوب با توجه به کشور سازنده بهتر قابل تشخیص است.

خرید ساعت مچی ست از فروشگاه ساعت:

برای اینکه یک خرید مطمئن داشته باشید باید به یک فروشگاه ساعت مچی معتبر مراجعه کنید. سایت ایران تایمر، اولین سایت مرجع و تخصصی ساعت مچی اورجینال در ایران است که بیش از 1 دهه در این زمینه فعالیت دارد. ایران تایمر با نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی یک ویترین بزرگ از ساعت‌های برند و با اصالت برای شماست. ویترینی که در هیچ مغازه ای نخواهید دید. در ایران تایمر با اطمینان کامل از اصالت کالا، می‌توانید مدل دلخواهتان را داخل سایت پیدا کنید و برای اطمینان خاطر بیشتر به صورت حضوری در فروشگاه این مجموعه آن مدل را خریداری نمایید. همچنین ارسال سفارشات در مجموعه ایران تایمر به سراسر ایران رایگان است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها