|
کدخبر: 311870

قرارهای‌تان را در کافی‌شاپ‌های لوکس مشهد بگذارید!

یکی از بهترین مکان‌هایی که برای ملاقات‌های دوستانه، گذراندن اوقات فراغت و حتی گاهی برگزاری جلسات کاری بسیار پرطرفدار هستند، کافی شاپ‌ها هستند.

از آنجایی که شهر مشهد یکی از شلوغ‌ترین شهرها به حساب می‌آید معرفی لیستی از لوکس‌ترین کافی‌شاپ‌های آن برای بسیاری از مسافران و علاقه‌مندان جالب توجه خواهدبود. برای اینکه بدانید کدامیک از این مکان‌ها را باید انتخاب کنید تا اوقات خوشی را داشته باشید، تا پایان همراهی‌مان کنید.

لوکس ترین کافی شاپ های مشهد

کافه ویو؛ لذت نوشیدن قهوه بر بالای بام مشهد

از دید کسانی که رفتن به این کافی‌شاپ را تجربه کرده اند، ویو یکی از بهترین و زیباترین کافه‌ها برای صرف قهوه است. جدا از اینکه منوی متنوعی دارد و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد، فضای بسیار مناسبی برای فصل تابستان و زمستان داشته که می‌تواند تا 220 نفر را در خود جای دهد. دسترسی به این کافی‌شاپ ممکن است برای بسیاری از مسافرانی که با مسیرهای درون شهری آشنایی ندارند، مشکل به نظربرسد؛ پس آشنایی با خطوط مترو مشهد می‌تواند به شما کمک کرده تا با یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی این شهرستان خودتان را به کافه ویو برسانید.

آدرس: مشهد – انتهای هاشمیه – متجمع کوهسر – ورودی B-  روبه رو تالار – درب 7

کافی شاپ دیت؛ فضایی دنج و مدرن برای ملاقات های کاری

نیازی نیست به دنبال کافی‌شاپی برای ملاقات‌های کاری با فضایی دنج و مدرن بگردید. پیشنهاد ما برای شما کافه دیت خواهدبود. می‌توانید مابین صحبت‌ها و گپ و گفت‌تان، یکی از نوشیدنی‌های سرد یا گرم دلچسبش را سفارش دهید تا بهترین ساعات را پشت سربگذرانید.

کافه رستوران هالیدیز؛ لذت خوردن یک صبحانه لذیذ

برای آن دسته از افرادی که سحرخیز هستند و دوست دارند وعده صبحانه را در کافی شاپ بگذرانند، هالیدیز از بهترین گزینه‌ها خواهدبود. فضای داخلی این کافه رستوران دارای آلاچیق‌ها و فضای باز زیبایی بوده که لذت خوردن صبحانه‌ای دلپذیر را برای شما به همراه خواهدداشت. پیشنهاد می‌کنیم بعد از وعده صبحانه، حتما ناهار را هم در این رستوران تجربه کنید. چرا که در میان بهترین رستوران‌های مشهد غذاهای اصیل و ایرانی آن مخصوصا کباب هالیدیز از شهرت بالایی برخوردار است.

کافه پیانو؛ از بهترین کافی شاپ های مشهد به همراه وای فای رایگان

از دنج‌ترین کافی‌شاپ‌های مشهد که 4 ستاره طلایی در گوگل دریافت کرده، کافه پیانو است. شاید شما همراه تور مشهد از تهران به این شهر آمده باشید و بخواهید تمامی تصاویر و خاطرات خود را با سایر دوستان و آشنایان‌تان به اشتراک بگذارید. پس این کافی‌شاپ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. چراکه در کنار صرف قهوه و کیک‌های خوش طعمش، از وافای رایگانش استفاده کنید.

کافه 1860؛ کافی شاپی با طراحی دنیای کابوی

کافی شاپ 1860

اگر می‌خواهید چیزبرگر و هات داگ را در فضایی متفاوت و رستورانی به سبک کافه‌های آمریکایی صرف کنید، اینبار کافی‌شاپ 1860 را انتخاب کنید. بدون شک زمانی که وارد این فضا شوید، این ذهنیت برای‌تان تداعی خواهدشد که لوک خوش‌شانس هستید و در میان یکی از ماجراجویی‌های‌تان، برای صرف غذا به اینجا آمده‌اید.

کافه کیوسک؛ صرف قهوه در فضایی رنگی

کافی شاپ کیوسک

بعداز اینکه از مکان‌های دیدنی مشهد دیدن کردید، نوبت به کمی کافه گردی و رستوران گردی می‌رسد. اولین موردی که درباره کافه کیوسک نظر کافه گردان را به خود جذب می‌کند، محیط دلنشین، شاد و رنگی خواهدبود. در واقع نورپردازی و رنگ اتاق‌ها است که مزه خوش غذا را دو چندان می‌کند. با توجه به حجم ترافیک مشهد، برای رفتن به کافه کیوسک هیچ عجله‌ای نداشته باشید؛ چراکه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پذیرای شما خواهدبود.

کافه شوکت؛ کافی شاپی فرانسوی در دل مشهد

وارد کافی شاپ شوکت که می‌شوید، انگار قدم به یکی از رستوران‌های فرانسوی گذاشته‌اید. در حقیقت این طراحی داخلی جذاب آن با عطر و بوی شیرینی‌های فرانسوی‌اش و تنوع منو است که بسیاری را به سمت و سوی خود می‌کشاند.

کافه رترو؛ بهترین کافی شاپ مشهد با محیطی دنج

از جمله کافی‌شاپ‌هایی که دکوراسیونی دنج با رنگ‌های طبیعی و صمیمی دارد، کافه رترو است. جذابیت‌های این کافی‌شاپ از بدو ورودتان نمایان خواهدشد. عکس‌ها و تصاویری از مشاهیر و چهره‌های معروف که لذت نوشیدن چای و قهوه و صرف غذاها را چند برابر می‌کند.

کافه خیابان سی ام؛پاتوقی مناسب برای دورهمی های دوستانه

دیگر کافی شاپی که پاتوق بسیاری از کافه بازهاست، کافی‌شاپ خیابان سی‌ام است. این کافه یک فضای داخلی را به خود اختصاص داده که طراحی زیبا و چشمگیری دارد. ساعت کاری این کافه رستوران هم از 8 الی 12 شب خواهد بود.

سخن آخر

با تمام این تفاسیر اما کافی‌شاپ‌های مشهد تمام شدنی نیستند. این چند کافه‌ای را که تا به این قسمت از مقاله به شما معرفی کردیم، تنها بخشی از بهترین‌ها هستند که می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها