|
کدخبر: 309311

شرکت های فروش ملک در قبرس شمالی

یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های اخذ اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی، خرید خانه در این کشور است. سیاست‌های دولت کشور قبرس شمالی مبتنی بر مهاجر پذیر است. از همین رو، خرید ملک در قبرس شمالی با قصد مهاجرت و اخذ اقامت این کشور، فاقد سختی و پیچیدگی‌های اداری است.

کسب و کار شرکت های فروش ملک در قبرس شمالی

گرچه به نظر می‌رسد که خرید ملک در قبرس شمالی بسیار آسان است و بدون کمک گرفتن از وکیل و کارشناس می‌توانید این کار را انجام دهید، اما توصیه‌ی بهتر است بدانید که ریزه‌کاری‌های قانونی‌ای در این کشور وجود دارد که توصیه می‌کنیم کار خود را  با یک وکیل معتبر و یا موسسه‌ی مهاجرتی مطمئن پیش ببرید.

سفر به قبرس شمالی، مزایای بسیاری را برای افراد، به خصوص برای ایرانیان دارد. افرادی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند، بدون نیاز به اخذ ویزا، با یک سفر کوتاه و نسبتا ارزان می‌توانند به این جزیره‌ی زیبا سفر کنند. به صورت حضوری ملک مورد نظرشان را از مشاهده و خریداری کنند.

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید حضورا خریدتان ملک خود را خریداری کنید، ما در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم که چگونه می‌توانید بهترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی را بیابید و خرید خانه‌ی خود را با اطمینان در کشور قبرس شمالی انجام دهید. با ما همراه باشید.

روش‌های کلاهبرداری شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی

اکنون قبل از اینکه به معرفی بهترین شرکت‌های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی بپردازیم، به معرفی روش‌های کلاهبرداری توسط افراد سودجو می‌پردازیم. با خواندن این مطلب تا حد زیادی از سوء استفاده‌ی افراد کلاهبردار جلوگیری کرده و خودتان می‌توانید از اموالتان محافظت کنید.

حال به بررسی تعدادی از روش‌های کلاهبرداری برخی از شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی می‌پردازیم.

عدم انجام تعهدات

تعداد زیادی از پروژه‌های مسکونی در قبرس شمالی، دارای آفرها، تسهیلات پرداخت و ... برای خریداران هستند. برخی از شرکت‌های نامعتبر، پس از فروش ملک به شما، به تعهداتشان عمل نمی‌کنند.

راه حل: توصیه می‌کنیم که ملک مورد نظرتان را به جای خرید از افراد متفرقه، از خود شرکت‌های مخصوص خرید و فروش که با شرکت‌های سازنده در تماس هستند، خریداری کنید.

فروش ملک غیر واقعی

شرکت‌های کلاهبردار، ممکن است عکس و فیلم از یک خانه‌ی لوکس و جذاب به شما نشان دهند و ادعا کنند که این ملک را زیر قیمت منطقه می‌فروشند. آن‌ها به قدری خوب این کار را انجام می‌دهند، که برخی افراد به آن‌ها اعتماد کرده و به صورت غیر حضوری سرمایه‌شان را در اختیار این کلاهبرداران قرار می‌دهند.

قبرس-2

فروش ملک به چند نفر

در برخی موارد دیده شده که با وجود اینکه شخص خریدار به صورت حضوری اقدام به خرید ملک می‌کند، فرد فروشنده با صاحب ملک تبانی کرده و خانه‌ای را که قبلا به شخص دیگری فروخته، با جعل سند، مجددا به شخص جدید می‌فروشند.

همچنین بعضی از اسناد زمین‌ها هستند که از نظر ملکیت هیچ مشکلی ندارند، بلکه از لحاظ کاربری مشکل‌دار هستند و متاسفانه فروشنده این مورد را به شما اطلاع نمی‌دهد.

موارد بالا، تعداد اندکی از روش‌های کلاهبرداری در خصوص خرید ملک در قبرس شمالی هستند. بهترین روش جلوگیری از کلاهبرداری در امر خرید ملک، این است که یا از یک وکیل معتبر در این امر کمک بگیرید و یا اینکه خودتان شخصا همه چیز را درباره‌ی خرید ملک مانند انواع سند ملکی در قبرس شمالی، مراحل خرید، تعهدات قانونی خودتان و فرد فروشنده و ... را بدانید.

خدمات بهترین شرکت‌های فروش ملک قبرس شمالی

اکثر شرکت‌های معتبرِ در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، این خدمات را به خریداران ارائه می‌دهند:

مشاوره‌ی خرید ملک

جزو اولین خدماتی که این شرکت‌ها به خریداران خود ارائه می‌دهند، ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی است؛ که باید به درستی انجام دهند.

در جلسه‌ی مشاوره‌ی تخصصی، چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری، کارشناسان باید درباره‌ی انواع ملک، سند و شرایط قبل، حین و بعد از خرید ملک برای خریداران توضیحات ارائه کنند. نیاز سنجی مشتری از موارد مهمی است که در این جلسه بررسی می‌شود.

شناسایی بهترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با خرید ملک در قبرس شمالی

پس از اینکه کارشناسِ شما از بودجه، نیاز و خواسته‌هایتان مطلع شد، باید از بین فایل‌های موجود جستجو کرده و بهترین ظرفیت‌ها را به شما پیشنهاد دهد. این موارد باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر حفظ شرایط شما، برایتان سودآور نیز باشد.

بنابراین جستجوی هدفمند، یکی از خدمات این شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی است.

شرح شرایط و آفرهای خرید ملک در  قبرس شمالی

کارشناسی که امور مربوط به خرید ملک شما را به عهده گرفته است، باید به صورت دقیق اعلام کند که آیا ملک مورد نظرتان امکان خرید نقدی و یا اقساطی را دارد یا خیر؟ و مبالغ آن به چه صورت است. همچنین اگر آفر و تسهیلاتی روی ملک وجود دارد، به شما اعلام کند.

اعلام نوع سند و امکانات ملک مورد نظر

در قبرس شمالی، اسناد املاک در انواع مختلفی وجود دارند. قبل از انجام معامله‌ی خرید ملک، باید از نوع سند و شرایطی که آن نوع سند برایتان به وجود می‌آورد، مطلع شوید. همچنین امکانات موجود در ملک را باید به طور کامل برای شما شرح دهند.

قبرس-3

بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی، کشوری در حال توسعه است. غیر از یخش قدیمیِ این کشور که بافتی سنتی دارد، سال‌ها است که ساخت املاک در قبرس شمالی را شرکت‌های ساختمان سازی بر عهده دارند.

اکنون در کشور قبرس شمالی، برخی از شرکت‌های سازنده‌ی مطرح و به نام دنیا با بهترین معماران، مهندس‌ها و سازه‌ها مشغول به فعالیت و ساختمان سازی هستند.

البته برخی از این شرکت‌ها، ساختمان‌هایی را از سال‌ها قبل در قبرس شمالی ساخته‌اند که قدمت آن‌ها به بالای 40 سال می‌رسد. مطرح‌ترین این شرکت‌ها، شرکت اوزون است، که در شهر فاماگوستا ساختمان‌های مشهوری را ساخته که امتحان خود را برای مقاومت در برابر زلزله نیز پس داده است.

در لیست زیر، نام سازندگان برتر قبرس شمالی که بسیاری از پروژه‌های ساختمانی این کشور را ساخته‌اند مشاهده می‌کنید:

  • Northernland
  • Uzun Group
  • Noyanlar Group
  • Döveç
  • Afik Group
  • Dem’s

جمع بندی

خرید ملک در قبرس شمالی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی است. گرچه قوانین در این کشور بسیار آسان است؛ اما نکات مهمی وجود دارد که اگر به آن‌ها مسلط نباشید ممکن است سرمایه‌ی خود را از دست بدهید.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود در این مسیر، حتما از افراد خبره و معتمد درخواست راهنمایی و کمک کنید. در این صورت نه تنها سرمایه‌ی شما حفظ می‌شود، بلکه در کمترین زمان ممکن می‌توانید از سرمایه گذاری خود در زمینه‌ی خرید ملک، سود کسب کنید.

منبع:

tejaratonline

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها