|
کدخبر: 305106

فلزیاب خارجی یا ایرانی؟

یکی از مسائل و سوالاتی که همیشه برای کاوشگران داخلی وجود دارد این است که فلزیاب خارجی خریداری نمایند یا ایرانی؟ در بازار داخلی کاوشگران دید چندان مثبتی به فلزیاب‌های ایرانی ندارند و معتقدند که فلزیاب‌های خارجی دارای دقت و کیفیت بهتری هستند. این درحالی است که بر خلاف تصور اکثر افراد کالاهای الکترونیکی ایرانی و به ویژه دستگاه‌های گنج یاب آن شهرت جهانی دارند و بسیار عالی هستند. فلزیاب‌ها دارای سیستم‌های کارکردی متفاوتی هستند و هر یک ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاصی دارند. بنابراین هنگام خرید فلزیاب ایرانی یا خارجی باید به انتظارتی که از دستگاه دارید توجه داشته باشید.

اگر می‌خواهید در مورد خرید فلزیاب خارجی یا ایرانی و اینکه کدام یک بهتر است اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فلزیابت

خرید دستگاه فلزیاب اورجینال

در خاک ایران گنجینه‌ها و دفینه‌های ارزشمندی وجود دارد، به همین دلیل روز به روز کاوشگران بیشتری وارد این عرصه می‌شوند. از این رو موضوع خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب خیلی داغ‌تر شده است. کاوشگران همواره در تلاش‌اند که فلزیاب‌های اورجینال و اصل را خریداری نمایند تا بتوانند با صرف وقت و هزینه به اهداف خود دست پیدا کنند. فلزیاب‌های اورجینال می‌توانند خارجی و یا ایرانی باشند.

فلزیاب خارجی اورجینال

در بازار ایران فلزیاب‌های خارجی مختلفی عرضه می‌شود که از فلزیاب اورجینال آن می‌توان به محصولات برندهای ماینلب استرالیا، لورنز آلمان، گرت آمریکا و فیشر آمریکا اشاره نمود. اما متاسفانه در این میان بعضی از افراد سوجو و شرکت‌های داخلی با نام برندهای خارجی به تولید فلزیاب‌های تقلبی و فیک با عنوان اصلی می‌پردازند و آن‌ها را به فروش می‌رسانند. بنابراین هنگام خرید فلزیاب خارجی باید کاملا به ویژگی‌های دستگاه توجه نمایید.

لازم است که اشاره کنیم داخل ایران شرکت‌هایی که دارای مجوز و معتبر در زمینه مونتاژ و تولید فلزیاب بسیار معدود هستند و با مراجعه مراکز معتبر می‌توانید این دستگاه‌ها را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. بنابراین تشخیص فلزیاب‌های ایرانی اورجینال با مراجعه به نمایندگی‌های آن‌ها جهت خرید خیلی راحت‌تر است. اما فلزیاب‌های خارجی نمونه‌های جعلی زیاد دارند، ولی با شماره سریال‌هایی که این محصولات دارند و مراجعه به وب‌سایت شرکت سازنده آن‌ها می‌توانید از اورجینال یا تقلبی بودنش مطمئن شوید.

فلزیابت۱

فلزیاب ایرانی و خارجی، کدام یک بهتر است؟

اکثر شرکت‌های ایرانی با تکیه بر توانمندی مختصصان داخلی و مهندسین جوان کشور موفق به تولید دستگاه‌های فلزیاب بسیار مرغوب و کارآمدی شده‌اند. به طوری که این دستگاه‌ها ضمن رقابت با محصولات خارجی حتی دارای کیفیت خیلی بهتری از آن‌ها هستند. از طرفی با توجه به اینکه خاک ایران نسبت به کشورهای اروپایی دارای رطوبت کمترو مواد معدنی بیشتری است موجب می‌شود که دستگاه‌های فلزیاب با خطاهای بیشتری همراه باشند.  

این در حالی است که دستگاه‌های فلزیاب ایرانی کاملا بومی سازی شده ‌ند و متناسب با شرایط خاک ایران طراحی و تولید شده و از کارایی و دقت بیشتری برخوردارند. در واقع باید گفت به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران امکان ساخت مدار این دستگاه‌ها داخل کشور وجود ندارد و فلزیاب‌های ایرانی نیز همان دستگاه‌های خارجی با همان کارکرد هستند اما قطعات آن‌ها داخل ایران مونتاژ شده است و به همین دلیل قیمت پایین‌تری دارند.

علاوه بر این دستگاه‌های فلزیاب خارجی به صورت قاچاق و بدون گارانتی و خدمات پس از فروش معمولا وارد ایران می‌شوند  و در صورتی که دستگاه با مشکلی مواجه شود نمی‌توان از خدمات پس از فروش استفاده نمود. اما فلزیاب‌های ایرانی در در شرایط کاملا استاندارد تولید شده و در حضور مشتری تست می‌شوند و دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش هستند. همچنین قیمت فلزیاب ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی خیلی مقرون به صرف‌تر است. بنابراین خرید فلزیاب ایرانی برای کاوشگران ایران می‌تواند انتخاب مناسب‌تر و هوشندانه‌تری باشد.

برترین برندهای خارجی و داخلی تولید کننده فلزیاب

شرکت‌های بزرگ و معتبری در سراسر جهان اقدام به تولید انواع دستگاه فلزیاب نموده اند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فیشر آمریکا، وایتس انگلستان، گرت آمریکا، OKM آلمان، مینلب استرالیا، نوکتا و ماکرو ترکیه اشاره نمود. تمامی این کمپانی‌های محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن و مطابق با استانداردهای لازم تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کنند.

علاوه بر کمپانی‌های خارجی ذکر شده در داخل ایران نیز شرکت‌های مختلفی وجود دارد که به مونتاژ و تولید دستگاه‌های فلزیاب و طلایاب می‌پردازند. از جمله این شرکت‌ها که دارای مجوزهای لازم هستند و به صورت قانونی مشغول به فعالیت بوده و محصولات اصل و اورجینال تولید می‌کنند می‌توان به ایمیجر، مورگان و جت اسکن اشاره نمود.

فلزیابت۲

قیمت انواع فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب از مهم‌ترین فاکتورها جهت خرید این محصول است. قیمت فلزیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عمق نفوذ در خاک، کیفیت و کارایی، قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک، کمپانی سازنده، دقت و ثبات و ... اشاره نمود. تمامی این عوامل دارای نقش مستقیمی در تعیین قیمت نهایی فلزیاب هستند. فلزیاب‌های خارجی معمولا نسبت به نمونه‌های ایرانی دارای قیمت بالاتری هستند. این در حالی است که فلزیاب‌های ایرانی کیفیت و قیمت مناسب‌تری دارند و از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

خرید فلزیاب

با وجود مدل‌های مختلف فلزیاب‌ها در بازار که هر یک ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارند برای خرید بهترین نوع آن باید توجه کنید که برای چه کاری و چه عمقی و یافتن چه نوع فلزی می‌خواهید آن را تهیه کنید. در همین راستا بهتر است که به یک شرکت یا فروشگاه معتبر مراجعه کنید و از کارشناسان آن‌ها مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

 یکی از بزرگ‌ترین و اولین شرکت‌های ایرانی که در زمینه فروش فلزیاب‌ها فعالیت دارد شرکت زرشناسان است که مجهز به دفتر و جای ثابت، زمین تست، گارانتی معتبر محصولات و خدمات پس از فروش است. این مجموعه محصولات برندهای خارجی برتر را نیز با مناسب‌ترین قیمت وارد می‌کند. بنابراین با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت محصولات آن‌ می‌توانید برای خرید فلزیاب به وب‌سایت زرشناسان مراجعه نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان و مشاوران شرکت زرشناسان و دریافت خدمات در زمینه فروش فلزیاب،خرید فلزیاب،تعمیر فلزیاب،ارتقا فلزیاب و تعویض فلزیاب در تماس باشید.

09191508724-09191508725

 

نویسنده: رپورتاژ
  • Tohid Yari ارسالی در

    ممنون از محتوای خوبتون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها