|
کدخبر: 301579

خرید عمده و نصب قفسه فروشگاهی در تهران

مغازه های عمده فروشی به مراکزی گفته می شود که روزانه حجم وسیعی از کالا و محصولات را در سطح شهر پخش می کنند. عمده فروشی های قفسه فروشگاهی در تهران از قیمت مناسبی برخوردارند. هم چنین از اعتبار و محبوبیت بالایی بهره مندند. به روز ترین و با کیفیت ترین قفسه ها را می توانید از این مرکز تهیه نمایید. زیرا تمامی قفسه ها با بهترین متریال ساخته می شوند و بی واسطه از کارخانه در اختیار شما قرار می گیرند. بنابراین می توانید قفسه مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و متد روز با قیمت کارخانه خریداری کنید.

نحوه پخش انواع قفسه بندی:

فروشگاه مواد غذاییبرای خرید قفسه فروشگاهی مواد غذایی باید ابعاد و اندازه قفسه ها را در نظر بگیرید تا محصولات و کالا به راحتی در آن قرار بگیرند. این مرکز با پخش مستقیم و عمده قفسه های مواد غذایی از تولید کننده به مصرف کننده فعالیت می کند که خریدی معتبر و مطمعن به شمار میرود.

قفسه های موجود از کیفیت بالایی برخوردارند. هم چنین قابلیت تغییر در ظاهر را دارند. به دلیل مقاومت و استحکام زیاد، نیازی به تعمیر و مراقبت خاص ندارند. از این قفسه ها می توان در فروشگاه و هایپر مارکت ها استفاده کرد. زیرا بسیار پر کاربرد هستند. هنگام خرید قفسه به بودجه مورد نظر خود توجه کنید تا متناسب با آن بهترین قفسه را خریداری نمایید.

هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن بودجه مورد نظر به ابعاد قفسه، جنس، رنگ و نوع کاربری آن دقت کنید. این مرکز بهت ین و با کیفیت ترین قفسه ها را با قیمت کاملا مناسب در اختیار شما می گذارد.

مقاومت قفسه و انعطاف پذیری آن از عوامل دیگری است که باید هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. زیرا وزن اجناس درون قفسه و میزان مقاومت آن بسیار مهم است. هم چنین با امکان تغییر شکل دادن قفسه ها، در صورت جا به جایی دیگر نیازی به خرید قفسه مجدد ندارید.

طرح و مدل چیدمان قفسه در فروشگاه نیز به افزایش میزان فروش و جلب رضایت مشتری می افزاید.

ویژگی قفسه مناسب پخش:

قفسه یکی از تجهیزات الزامی برای فروشگاه و هایپر مارکت ها به شمار میرود که علاوه بربهینه سازی فضا، سبب رضایتمندی مشتری از خرید و افزایش میل آن ها به خرید از فروشگاه خواهد شد. بنابراین هنگام خرید قفسه باید نکات مهم و ضروری را رعایت کرد تا با مشکل مواجه نشوید.

قفسه هایی که دارای پایه محکم و اساسی هستند و نیازی به ستون و محافظ ندارند، برای فروشگاه کاملا مناسب اند. این قفسه ها باید توانایی و استحکام حمل محصولات را داشته باشند و در برابر وزن های سنگین دچار شکستگی نشوند‌.

طرح و رنگ قفسه، ابعاد، ارتفاع و حتی نصب آسان و حمل و نقل راحت از ویژگی های یک قفسه خوب و مناسب است. امکان تغییر در ارتفاع و طبقات، سفارش طرح مورد نظر بسیار حائز اهمیت هستند. داشتن نرده محافظ جهت جلوگیری از ریزش محصولات در قفسه که سبب رضایت مشتری از خرید می شود.

معتبر ترین مراکز پخش قفسه در بازار تهران:

بازار تهران یکی از معتبر ترین مراکز پخش قفسه است که به صورت عمده و بی واسطه قفسه را از تولیدی به دست مصرف کننده می رساند. این مرکز نمونه های جدید و مدرن قفسه را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد. با این عمل توانسته که میزان فروش خود را افزایش دهد و رضایت مشتریان در به دست آورد.

امکان خرید به صورت آنلاین و مجازی نیز وجود دارد. شما میتوانید قفسه مورد نظر و متناسب با مغازه خود را از طریق سفارش آنلاین خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن با قیمتی کاملا مقرون به صرفه تحویل بگیرید.

پخش مستقیم قفسه به سراسر کشور:

علاوه بر توزیع قفسه در تهران، امکان پخش قفسه مغازه به سراسر کشور وجود دارد. مراکز پخش قفسه مغازه بهترین و به روز ترین قفسه ها را در انواع متنوع طرح و رنگ، مطابق با سلیقه مشتری، در اختیار شما قرار میدهند.

علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین و از طریق تماس تلفنی نیز وجود دارد. اگر امکان خرید حضوری را ندارید، از طریق وب سایت های معتبر، خریدی مطمعن را تجربه کنید. با خرید آنلاین می توانید در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنید.

نصب قفسه فروشگاهی:

نصب قفسه های فروشگاهی و استفاده از تجهیزات فروشگاهی نیازمند رعایت نکات و اصول خاص خود می باشد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.

  • مجهز بودن به تجهیزات ایمنی و مورد نیاز مانند، کلاه ایمنی، کفش کار استاندارد و کمر بند ایمنی

  • آشنایی تیم با موارد ایمنی و نکات نصب

  • آشنایی لازم با دستور العمل های ایمنی و نحوه چیدمان و قفسه بندی

  • بازدید دوره ای و مستمر از قفسه های نصب شده

  • برنامه ریزی از قبل تعیین شده برای محل مورد نظر که از هزینه ها کم می کند.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها