|
کدخبر: 296705

پاساژ فروم استانبول را بشناسید

مراکز خرید استانبول در دنیا مشهور هستند. بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی برای خرید انواع لباس، کیف و کفش و سایر مایحتاج خود به استانبول سفر می‌کنند؛ زیرا بهترین برندهای ترکیه و دنیا در مراکز خرید استانبول شعبه دارند. پاساژ فروم استانبول (Forum Istanbul) که در بخش اروپایی شهر واقع شده، یکی از وسیع‌ترین مراکز خرید ترکیه و اروپا است. سالانه گردشگران متعددی اقدام به خرید و بازدید از این مجموعه می‌کنند.

در این مقاله به معرفی مرکز خرید فروم خواهیم پرداخت. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و عاشق خرید هستید، لطفا تا پایان مطلب پیش‌رو همراه ما باشید.

استانبول

 

نمایی از مرکز خرید فروم استانبول

 

معرفی پاساژ فروم استانبول

پاساژ فروم با وسعت ۴۹۵۰۰۰ مترمربع، در سال ۲۰۰۹ در قسمت اروپایی استانبول افتتاح شد. این مجموعه در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه و اروپا به شمار می‌رود و گردشگران زیادی به ویژه در تور لحظه آخری استانبول از آن بازدید می کنند.

حدود ۲۹۰ فروشگاه بزرگ و کوچک در ساختمان چهار طبقه‌ای فروم استانبول موجود است. شما می‌توانید انواع مایحتاج ضروری و غیرضروری همچون پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی و جواهرات را از فروشگاه‌های این مجموعه خریداری کنید. پارکینگ فروم نیز با ظرفیت ۵هزار خودرو، این امکان را به مراجعه‌کنندگان می‌دهد تا وسایل نقلیه شخصیشان را داخل ساختمان پارک کرده و درگیر ترافیک نشوند.

استفاده از المان‌های سنتی شهر استانبول در معماری این بنا، سقف شیشه‌ای زیبا و رنگ‌هایی که در نمای خارجی و داخلی ساختمان به کار رفته‌اند، توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. نورگیری عالی، راه‌روهای عریض و طراحی صحیح فروشگاه‌ها، از شاخصه‌های اصلی مرکز خرید فروم به شمار می‌روند. وقتی وارد این مجموعه شوید، به راحتی و بدون هیچ مشکلی همه فروشگاه‌ها را پیدا خواهید کرد. مشهورترین برندهای دنیا در فروم استانبول شعبه دارند. با ما همراه باشید تا در بخش بعدی این برندها را به شما معرفی کنیم.

 

برندهای موجود در پاساژ فروم؛ از ماوی تا زارا

بهترین و معتبرترین برندهای ترکیه و دنیا در پاساژ فروم استانبول شعبه دارند. انواع کیف و کفش، ساعت، عینک، پوشاک آقایان و بانوان، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، عطر، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر در فروشگاه‌های این مجموعه در دسترس هستند. در ادامه شما را با تعدادی از مشهورترین برندهای موجود در فروم آشنا می‌کنیم.

  • پوشاک بانوان: استرادیواریوس، آدل، لاو مای بادی، آرمینه، ایپک
  • پوشاک آقایان: آوا، حاتم اوغلو، سوآری، سارار، جک اند جونز، افور، دی اس دامات
  • پوشاک بزرگسال: پول اند بر، ال سی وایکیکی، کوتون، منگو، برشکا، ماوی، پیرکاردین، لیوایز، زارا، دفاکتو، کولینز، نت ورک
  • پوشاک کودکان و بانوان باردار: ویکو، پانچو چیکو، بنتون، پولو کیدز، ای ببک، بی اند جی استور، مینی پیکو
  • لوازم ورزشی: پوما، نایکی، آدیداس، هامل، اسپورتیو، کارتال یوواسی، دکتلون، جی اس استور
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: مک، ایووروشه، گلدن رز، فلورمار، د بادی شاپ، رزمن، فردریک پاتریک، دی اند پی پارفوم، گراتیس
  • کیف و کفش: اله، بامبی، دری مد، اکو، اسکچرز، کمال تانجا
  • جواهرات و اکسسوری: سواروسکی، آلتین باش، آتاسای، پاندورا، بلو دایموند، زن دایموند
  • عینک و ساعت: گز گروپ اپتیک، آتاسون اپتیک، اپمار اپتیک، ساعت سواچ، کنیالی ساعت، ساعت اند ساعت
  • اسباب بازی: تویز آن، یویوسو، جوکر تویز، تویز شاپ
  • لوازم منزل: ایکیا، انگلیش هوم، مادام کوکو، ازدیلک، کاراجا هوم، دیلک
  • لوازم الکترونیکی: بوش، ال جی، سامسونگ، زیمنس، تکنوسا، آرچلیک، کسپر، دایسون، وستل

در این مرکز خرید همچنین چندین نمایندگی شرکت‌های مخابراتی و مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و غیر غذایی نیز فعال هستند. وقتی وارد این مجموعه شوید، مطمئن باشید دست خالی از آن خارج نخواهید شد.

استانبول۱

فروشگاه های مرکز خرید فروم استانبول

 

چه امکانات تفریحی و رفاهی در پاساژ فروم موجود است؟

فروم استانبول یک مرکز خرید معمولی نیست که فقط چند ساعت در آن به خرید بپردازید. رستوران‌ها، کافه‌ها و زمین بازی موجود در این مجموعه، توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

پس از ساعت‌ها گشت‌وگذار و خرید، اگر احساس خستگی و گرسنگی کردید، انواع غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین‌المللی و فست فود به همراه نوشیدنی‌‌های رنگارنگ در رستوران‌ها و کافه‌های فروم استانبول در انتظارتان هستند.

در سفر به استانبول، به همراه خانواده به مرکز خرید فروم مراجعه کنید و از خرید، تفریح و شادی لذت ببرید. در صورتی که قصد سفر به استانبول در تابستان را دارید، می توانید از طریق رزرو تور استانبول تابستان 1402 با هزینه کم تری به این شهر زیبا سفر کنید.

 

آدرس و ساعت کار مرکز خرید forum istanbul

مرکز خرید فروم استانبول در محله کجاتپه، جاده پاشا، منطقه اروپایی بایرام پاشا واقع شده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ آماده خدمات‌رسانی به مشتریان و بازدیدکنندگان است. این ساعت در فصل‌های مختلف سال و با توجه به مناسبت‌های رسمی، دچار تغییر می‌شود. به منظور اطلاع دقیق از ساعت کاری این مجموعه، به سایت اصلی آن مراجعه کنید یا با شماره ۹۰۲۱۲۴۴۳۱۳۵۰+ تماس بگیرید.

از آنجا که فروم، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود؛ برای بازدید از آن به بیش از سه تا چهار ساعت زمان نیاز دارید.

استانبول۲

محوطه خارجی مرکز خرید فروم در شب

 

نحوه رفتن به مرکز خرید فروم استانبول با مترو

مرکز خرید فروم دقیقا مقابل ایستگاه مترو کجاتپه قرار گرفته است. خطوط متروی استانبول در سراسر شهر پراکنده شده و دسترسی به نقاط مختلف را بسیار آسان کرده است. در هر کجا که باشید، با استفاده از مترو می‌توانید خود را به خطوط M1A یا M1B برسانید و سپس در ایستگاه کجاتپه از قطار خارج شوید. مرکز خرید فروم در فاصله دو دقیقه‌ای ایستگاه متروی کجاتپه واقع شده است.

 

بهترین تورهای استانبول، فقط در آژانس مهرپرواز

در این مقاله به معرفی مرکز خرید فروم استانبول پرداختیم. فروم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول و اروپا، بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید کلیه پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، عینک و اکسسوری را از بهترین برندهای دنیا در این مجموعه پیدا و خریداری کنید. حتی اگر قصد خرید ندارید، از فروم استانبول بازدید کنید و با استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در آن، ساعاتی خوش برای خود رقم بزنید.

برای سفر به استانبول کافی است همین حالا تور مورد علاقه‌تان را از مهرپرواز خریداری کنید. بهترین خدمات گردشگری با قیمت مناسب در این آژانس مسافرتی به شما عرضه می‌شود. به منظور مشاهده تورهای داخلی و خارجی وارد صفحه اصلی سایت شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

آژانس هواپیمایی مهرپرواز | www.mehrparvaz.com

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها