|
کدخبر: 293985

فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول ترکیه با بوم ائوی

راه و مسکن فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول ترکیه با بوم ائوی

فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول همراه معرفی فایل های فروش آپارتمان چهارخوابه ، همراه قیمت و معرفی تیم بوم ائوی موضوع این مقاله است.

خرید آپارتمان چند خوابه در استانبول

در ترکیه همانند بسیاری از کشور های اروپایی برای تقسیم هر فضا از عبارت خواب استفاده می‌کنند. به طور مثال منظور از آپارتمان ۳+۱ خوابه یک فضای هال یا سالن همراه با سه عدد اتاق خواب است. یا منظور از فروش آپارتمان ۲+۱ خوابه ، آپارتمان همراه با دو خواب و یک فضای پذیرایی است.

فروش آپارتمان (۳+۱) چهار خوابه در استانبول

فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول ترکیه (۳+۱) به این معنی است که در کشور ترکیه همانند بسیاری از کشور های اروپایی سالن یا هال و پذیرایی را همانند یک خواب در نظر می‌گیرند. در واقع آپارتمان ۳+۱ یعنی سه فضا اتاق خواب همراه ۱ فضای نشیمن. آپارتمان سه خوابه در استانبول به خصوص برای خانواده هایی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند بسیار جذاب است.

بوم ائوی

تیم بوم تحت برند بوم استودیو ، خدمات معماری ، طراحی ، ساخت انواع ویلا ، کافی شاپ ، آپارتمان ، رستوران و ... را به خصوص در شهر های تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، شیراز و تهران ارائه می‌دهد. بوم با پروژه های جاه طلبانه و خاص معرف مردم ایران است. اکنون بوم در نظر دارد تحت برند بوم ائوی خدمات فروش آپارتمان در ترکیه به ویژه فروش آپارتمان در استانبول ترکیه را ارائه دهد.

معرفی شهر استانبول

شهر استانبول پایتخت کشور ترکیه و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در کشور ترکیه است. استانبول بزرگترین کلان شهر اروپا و دومین کلان شهر بزرگ خاورمیانه پس از قاهره می‌باشد. تنگه بسفر ، دریای مرمره ، دریای سیاه در مجاورت استانبول قرار دارند و از این لحاظ استانبول دارای محلات ساحلی بسیار برای خرید آپارتمان و ویلای ساحلی است. تنگه بسفر دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می‌کند. از این رو استانبول را نیز به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کنند. در ادامه هریک از این بخش ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا شما تصمیم بگیرید کدام منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول برای شما مناسب‌تر است.

فایل های فروش آپارتمان چهار خوابه در استانبول

فایل خرید خانه و آپارتمان در استانبول مدام در حال آپدیت هستند. تیم بوم ائوی بدون واسطه از شرکت های انبوه ساز یا املاک استانبول ترکیه این فایل ها را دریافت می‌کند. در قسمت ملک‌ها بوم تعدادی از این فایل ها را قرار داده اما این ها تمامی فایل های بوم ائوی نیستند. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بوم ائوی از راه‌های ارتباطی از فایل های متنوع ما با توجه به بودجه و امکاناتی که دارید به صورت رایگان بهرمند شوید. فایل های فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول در لحظه به فروش میرسند. برای دریافت فایل های بیشتر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان بوم در ارتباط باشید.

آپارتمان-استانبول۱

قیمت خرید آپارتمان ۴ خوابه در استانبول

قیمت آپارتمان ۴ خوابه در استانبول با توجه به متراژ ، موقعیت مکانی ، شرایط آپارتمان و امکانات کاملا متفاوت است. با این همه قیمت آپارتمان ۴ خوابه در استانبول از ۱۵۰ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار و بیشتر موجود است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بوم فایل های بیشتری با توجه به بودجه و سلیقه خود دریافت کنید و همچنین مشاوره رایگان برای خرید ملک در استانبول ترکیه را دریافت کنید.

فروش آپارتمان دست دوم ارزان ۴ خوابه در استانبول همراه اجاره

آپارتمان ۴ خوابه در استانبول دارای اجاره بالایی است. بوم تضمین اجاره ملک تا ۳ سال را به شما می‌دهد. آپارتمان های دست دوم یا کلید نخورده با توجه به شرکت انبوه ساز ، شخصی بودن و ... قیمت های کاملا متفاوتی دارند. داشتن یک مشاور امین خرید در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند با اطمینان بیشتر تصمیم گیری کنید. بوم ائوی بدون واسطه شما را در ترکیه صاحب خانه می‌کند.

آپارتمان-استانبول۲

فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول از بوم ائوی

فروش آپارتمان ۴ خوابه در استانبول از آنجا که تیم بوم ائوی با سال ها تجربه در زمینه فروش آپارتمان در ترکیه به خصوص در کلان شهر بزرگ و زیبای استانبول آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. هسته اولیه بوم با هدف طراحی و ساخت ویلا و باغ تحت برند بوم استودیو شروع به فعالیت کرد. مردم ایران به خصوص مردم شهرهای تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، شیراز و تهران با پروژه ای بلند پروازانه بوم آشنا هستند. اکنون بوم با همان اعتبار تحت برند بوم ائوی (ائوی در زبان ترکی به معنی خانه است) در نظر دارد مشاور شما از ابتدای خرید تا صاحب خانه شدن در ترکیه باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها