|
کدخبر: 293710

رستوران و کافی شاپ های هتل استقلال تهران

یکی از تفریحات بسیار مرسوم در میان افراد، رستوران گردی در سطح شهر است. مهم نیست که شما در هتل استقلال تهران، هتل اسپیناس پالاس یا هتل لاله، اتاقی برای خود رزرو کرده باشید. در هر صورت می‌توانید از سرویس رستوران‌های این هتل‌های پنج ستاره تهران استفاده کنید.

کسب و کار رستوران و کافی شاپ های هتل استقلال تهران

هتل استقلال در مرکز شهر تهران یعنی خیابان ولیعصر واقع شده و یک هتل پنج ستاره به حساب می‌آید. به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی بسیار عالی به همه مناطق تهران دارد. پس، اگر قصد رزرو اتاق هتل استقلال تهران علی بابا را دارید، این مقاله را مطالعه کنید تا چند نمونه از بهترین رستوران‌های هتل استقلال را به شما معرفی کنیم.

رستوران مطبخ

رستوران یا در واقع کافه رستوران مطبخ یکی از چند کافه رستورانی است که در هتل استقلال وجود دارد. این رستوران دکور و منو ترکی دارد و پس از ورود به آن جا، حال و هوای ترکیه را حس خواهید کرد. البته، علاوه بر غذاهای ترکی، دیگر غذاهای بین‌المللی نیز در رستوران مطبخ سرو می‌شود. همه کارکنان رستوران مطبخ با لباس‌های مخصوص، از لحظه ورود شما به رستوران، از شما میزبانی می‌کنند.

کافه رستوران مطبخ با ظرفیت ۱۵۰ نفر، همه روزه میزبان شما عزیزان است. همچنین، این رستوران علاوه بر سرو غذاهای اصلی و پیش غذاها، میان وعده و آیتم‌های کافی‌شاپی را نیز سرو می‌کند. محدوده رستوران مطبخ فقط سر پوشیده نیست. پس از ورود به این رستوران، قطعا تراس بزرگ و زیبا آن را می‌بینید که امکان سرو غذا در آن جا و لذت بردن از منظره پایتخت وجود دارد. باید بگویم که در حال حاضر، رستوران مطبخ جای خود را به رستوران گالاتا داده که در ادامه، آن را نیز معرفی می‌کنیم.

رستوران رز

رستوران رز در هتل استقلال تهران نسبت به رستوران مطبخ ظرفیت کمتری دارد. ظرفیت این رستوران، تقریبا ۷۸ نفر است. منو رستوران رز شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که توسط بهترین سرآشپزها برای مهمانان طبخ می‌شود. میان وعده‌ها در رستوران رز در یک میز اردور به صورت سرد و گرم وجود دارد.

ویژگی منحصر به فرد رستوران رز، اجرا موسیقی زنده همراه با منظره زیبا کوه‌های شمیرانات تهران است. این ویژگی‌ها، رستوران رز را به یکی از انتخاب‌های خوب برای دورهمی‌های مجلل تبدیل می‌کند. هر زمان که در این رستوران حضور پیدا کنید، بهترین میزبانی از شما توسط کارکنان رستوران به عمل می‌آید. همچنین، در روزهای تعطیل، اعیاد و دیگر روزهای خاص، بوفه مجلل ناهار رستوران رز برپا است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

هتل-استقلال۱

کافه رستوران کزبار

کافه رستوران کزبار دقیقا برعکس رستوران رز و مطبخ، فضای بسیار دوستانه به‌دوراز تجملات دارد. به همین دلیل، کزبار انتخاب خوبی برای قرارهای دوستانه است. اگر به فست‌فود علاقه دارید، منو رستوران کزبار شامل انواع فست‌فود بوده و در کنار آن یک منو کافی‌شاپی هم دارند.

کافه رستوران کزبار در کنار استخر هتل استقلال تهران قرار دارد و تقریبا نیمی از محوطه مربوط به کزبار، در فضای باز است. یعنی این کافه رستوران از دو فضا پذیرایی تشکیل شده که یکی محوطه داخلی و دیگری محوطه خارجی است. در محوطه خارجی رستوران کزبار امکان سیگار کردن برای مهمانان وجود دارد. همچنین، رفتار پرسنل این رستوران بسیار محترمانه همراه با پذیرایی عالی است که می‌تواند لحظات خوشی را برای همه مهمانان بسازد.

کافه لابی (لاله سرویس)

همان‌طور که از نامش پیدا است، کافی‌شاپ لابی یا لاله سرویس در قسمت لابی هتل استقلال قرار دارد. دیگر هتل‌های تهران نیز مانند هتل اسپیناس پالاس علی بابا و هتل لاله نیز کافه لابی دارند. بیشتر افراد برای قرارهای کاری و زمان‌های انتظار خود بر دیدن کسی به این کافه می‌آیند. منو کافه لاله شامل یک منو کافی‌شاپی تشکیل شده از انواع قهوه‌ها، شیک‌ها، دم‌نوش‌ها، کیک و چای است.

ظرفیت میزهای کافه لاله از دو نفر تا ۱۰ نفر است که معمولا میزهای ۱۰ نفره برای جلسات کاری یا دورهمی‌های کوچک رزرو می‌شود. در کافه لاله امکان برگزاری دورهمی یا تولد کوچک وجود دارد، فقط باید از قبل با پرسنل این کافه هماهنگ کرده و میز خود را رزرو کنید.

دکور کافه لاله، سبک کاملا کلاسیک دارد و موسیقی زنده همراه پیانو اجرا می‌شود. موسیقی زنده این کافه آن قدری آرام و دلنشین است که اصلا مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی‌کند. آنها می‌توانند همراه با موسیقی زنده به جلسات کاری خود ادامه دهند. آیتم‌های موجود در منو کافه لاله، همگی در داخل هتل استقلال همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده می‌شود.

رستوران آبشار گیله وا (رستوران چهار فصل)

ظرفیت رستوران چهار فصل نسبت به دیگر رستوران‌های معرفی شده، بیشتر است. ظرفیت این رستوران تقریبا ۱۷۰ نفر است. رستوران آبشار گیله وا با نام رستوران چهار فصل نیز مشهور است که در محوطه هتل استقلال قرار دارد. همان‌طور که از نامش پیدا است، در این رستوران علاوه بر دیگر غذاهای اصیل ایرانی، یک منو مجزا برای غذاهای گیلکی نیز در نظر گرفته شده است.

غذاهای گیلکی رستوران آبشار گیله وا بسیار مشهور است و پیشنهاد می‌شود که حتما آنها را تست کنید. رستوران چهار فصل با دکور و تم کاملا سنتی طراحی شده و یک رستوران سنتی ایرانی به حساب می‌آید حال و هوای این رستوران در شب‌های تابستان بسیار خوب است و می‌تواند گزینه خوبی برای شب نشینی تابستانی باشد. همان‌طور که گفتیم، ظرفیت رستوران چهار فصل بالا است و برای برگزاری دورهمی و مراسم‌های کوچک نیز انتخاب می‌شود. البته، لازم به ذکر است که در حال حاضر رستوران آبشار گیله وا تعطیل شده و امکان سرویس دهی به مهمانان خود را ندارد.

رستوران نوفل‌لوشاتو

هتل-استقلال۲

همان‌طور که مشخص است، رستوران نوفل‌لوشاتو یک رستوران فرانسوی همراه با منو فرانسوی است. این رستوران ظرفیت معادل با ۱۰۰ نفر را دارد و در طبقه همکف هتل استقلال قرار گرفته است. یکی از لذت‌های رستوران و کافه رفتن، پس از خستگی روزانه است. تصور کنید که پس از یک روز کاری طولانی و خسته کننده، به یک رستورانی با محیط آرام و دلنشین بروید. این موضوع می‌تواند همه خستگی را از ذهن و بدن پاک کند. علاوه بر محیط، غذاهای بی نظیری در رستوران نوفل‌لوشاتو سرو می‌شود که باید لذت چشیدن آنها را به خودتان بدهید.

کافه رستوران گالاتا

از آن جایی که رستوران گالاتا دقیقا در جای رستوران مطبخ جایگزین شده، دکور و فضای آن کاملا مشابه با یکدیگر است. رستوران گالاتا در محوطه مرتبط با مرکز تجاری هتل استقلال قرار دارد. این رستوران، در واقع یک برند معروف از ترکیه است که یکی از شعبه‌های آن در هتل استقلال قرار دارد.

تراس جذاب این رستوران، به طوری است که تمامی مهمانان را برای سرو غذا در تراس وسوسه می‌کند. آیتم‌های منو رستوران گالاتا کاملا بین‌المللی بوده ولی بخش بزرگی از منو به غذاهای ترکی اختصاص داده شده است. پس اگر به غذاهای ترکی علاقه ندارید، می‌توانید آیتم‌های دیگر منو رستوران را امتحان کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها