|
کدخبر: 292551

زیباترین صندلی کافی‌‌شاپ این ویژگی‌ها را دارد!

سبک زندگی زیباترین صندلی کافی‌‌شاپ این ویژگی‌ها را دارد!

خرید صندلی کافی‌شاپ همواره از امور حائز اهمیت برای صاحبان کافه‌ها به شمار می‌رود. در دکور کردن فضای کافی‌شاپ‌ها، انتخاب صندلی همیشه جز موارد چالش ‌برانگیز محسوب می‌شود؛ چراکه علاوه بر داشتن هارمونی، کیفیت و کارآیی، زیبایی آن نیز حائز اهمیت است. اغلب مشتریان بر اساس چیدمان میز و صندلی و دکور یک کافی‌شاپ به خرید از آن ترغیب می‌شوند؛ پس لازم است صاحبان کافی‌شاپ‌ها تمام تلاش خود را برای تهیه بهترین صندلی به کار بگیرند. در این مطلب به ۵ مورد از بارزترین ویژگی‌های یک صندلی کافی‌شاپی خوب می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

۵ ویژگی مهم بهترین صندلی کافی‌شاپ

اگر به فکر راه اندازی یک کافه هستید، یا حتی اگر از قبل صاحب یک کافه هستید، خرید صندلی کافی‌شاپ مناسب می‌تواند موفقیت کافه را به ارمغان بیاورد. اما قبل از اینکه صندلی‌های خود را انتخاب کنید، از خود بپرسید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و به تم کافی‌شاپ نیز توجه کنید. پس اگر به دنبال خرید صندلی‌ کافی‌شاپ ایده‌آل هستید، باید ویژگی‌هایی مانند: راحتی، زیبایی، استحکام و... را در آن‌ها بسنجید که ما در ادامه بیشتر به جزئیات این ویژگی‌ها پرداخته‌ایم.

کافی-شاپ۱

1- جنس صندلی کافی شاپ

یک صندلی خوب کافی‌شاپی، می‌تواند از هر جنسی ساخته شده باشد. اما مهم‌ترین نکته این است که در فرایند ساخت آن از مواد مرغوب و با دوام استفاده شده باشد و صندلی طبق اصول استاندارد باشد. اگر چه صندلی‌های کافی‌شاپی در جنس‌های مختلفی همچون آلیاژ، فلز، پلاستیک فشرده و چوب  طراحی و تولید می‌شوند اما به نظر می‌‌رسد بهترین جنس برای این نوع صندلی‌ها، چوب است.

ماهیت این نوع صندلی‌ها به گونه‌ای است که انرژی مثبت را از خود متصاعد می‌کنند‌. صندلی‌های چوبی ضمن انتقال حس ظرافت و زیبایی به مشتری، بسیار راحت هستند. کیفیت و دوام بالایی دارند و در حین استفاده سر و صدا ایجاد نمی‌کنند و حتی سر و صدای اضافی در کافی‌شاپ را جذب خود می‌کنند؛ همچنین فضایی رویایی و دنج را برای خلوت مشتریان فراهم می‌آورند. اگر تمایل به استفاده از صندلی‌هایی از جنس پارچه دارید، باید ضدآب بودن، لک نشدن و قابل تعویض بودن پارچه صندلی را مدنظر خود قرار دهید.

2- ارتفاع صندلی کافی شاپ

ارتفاع یک صندلی کافی‌شاپی خوب، باید کاملا استاندارد باشد. از آنجایی که جنسیت، قد و فیزیک بدنی مشتریان یکسان نیست باید ارتفاع صندلی‌های کافی‌شاپ به گونه‌ای باشد که تمامی مشتریان در کمال سهولت و راحتی از آن استفاده کنند‌؛ در صورتی که ارتفاع صندلی بهینه و استاندارد باشد این امکان را به مشتریان می‌دهد که پاها و ران‌های خود را موازی با زمین، روی زمین بگذارند و در کمال آسایش به سرو خوراکی خود بپردازند و با احساس رضایت کافی‌شاپ شما را ترک کنند.

3- راحت بودن صندلی کافی شاپ

هر وقت نام صندلی کافی‌شاپی به گوشمان می‌خورد بعد از طراحی جذاب به فکر راحتی آن خواهیم افتاد. از آنجایی که راحت بودن یک صندلی و طراحی استاندارد آن ارتباط تنگاتنگی با مهره‌های کمر و گردن و حتی گردش خون دارد، پس باید به قدری راحت باشد که مشتری از نشستن طولانی مدت، احساس ناراحتی و آزردگی نکند و بتواند در کمال آسودگی و راحتی و تا مدت زمان زیاد روی صندلی بنشیند‌. پس برای داشتن صندلی‌های کافی‌شاپی راحت حتما مطابق اصول ارگونومی بودن آن را مدنظر قرار دهید.

کافی-شاپ۲

4- کیفیت و استحکام صندلی کافی شاپ

صندلی در کافی‌شاپ جز پرکاربردترین آیتم‌‌ها است و راحت بودن فضای نشستن در جلب رضایت مشتریان نقش اساسی دارد. استفاده از صندلی‌های کافی‌شاپی مستحکم و باکیفیت جز ضروری‌ترین موارد برای هر کافی‌شاپ است‌؛ چراکه در دکوراسیون و جذابیت بصری کافی‌شاپ به شدت موثر است و این جذابیت به شرطی بر قوت خود باقی می‌ماند که با دوام و ماندگاری همراه باشد و ماندگاری این زیبایی در گرو کیفیت بالای صندلی‌ها است. اگرچه ممکن است تهیه صندلی‌های باکیفیت بالا پرهزینه باشد، اما در مدت زمان کوتاهی این هزینه جبران خواهد شد.

5- زیبایی بصری صندلی کافی شاپ

از آنجایی که کافه یک محیط منحصربه‌فرد برای خلوت کردن و برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است، پس چیدمان جذاب و چشم‌نواز آن اهمیت زیادی دارد و بکارگیری آیتم‌های خاص می‌تواند جهت محبوب شدن کافه شما نزد مشتریان کارساز باشد. صندلی‌های یک کافه جز مهم‌ترین بخش‌هایی است که نیازمند جذابیتی بالا است. شما می‌بایست با توجه به سبک دکوراسیون کافه خود صندلی متناسب با آن را انتخاب کنید. آنچه مهم است وجود داشتن هارمونی و هماهنگی بین صندلی و سایر اجزای کافه است. پس اهمیت هارمونی صندلی‌ها با سایر بخش‌هارا دست کم نگیرید.

سخن آخر

همواره سعی کنید برای خرید صندلی کافی‌شاپ از طرح‌های خلاقانه برای دکور کردن کافه خود استفاده کنید و بروزترین میز و صندلی‌ها را به کار ببرید تا چیدمان کافه شما حالت یکنواخت نداشته باشد و براساس علاقه‌مندی و رضایت مشتریان باشد. بر اساس منطقه‌ای که کافه شما در آن واقع شده، گروه سنی مشتریان خود را تخمین بزنید و سعی کنید متناسب با رنج سنی مشتریان کافه خود را دکور کنید، به خرید میز کافی‌شاپ مناسب بپردازید و از وسایل استاندارد و جذاب و نوآورانه در آن استفاده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها