|
کدخبر: 293569

تعمیرات، خدمات و سرویس انواع پکیج دیواری تمامی برندها در تهران

پکیج دیواری از جمله محصولاتی است که این روزها در تمامی آپارتمان‌ها دیده می‌شود. وجود این پکیج باعث می‌شود سیستم گرمایشی آپارتمان بسیار مطبوع باشد و در نتیجه محیط امنی برای زندگی و یا کار به وجود می‌آید. بهتر بدانید پکیج دیواری مانند هر وسیله دیگری می‌تواند دچار مشکل شود که در آنجاست شما باید سریعا برای تعمیرات پکیج دیوار اقدام کنید.

 اسید شویی پکیج، تعویض پمپ پکیج، تعمیر برد پکیج و سرویس پکیج از جمله مواردی هستند که ممکن است تعمیر کار پکیج در زمان کار با توجه به شرایط انجام دهد. همچنین، امروزه برندهای زیادی پکیج تولید کرده‌اند و بسیاری از افراد به دنبال شخصی برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج بوتان، گلدیران، لورچ، ایساتیس، تاچی، آریستون و پایونییر هستند. اگر شما نیز به دنبال مرکز معتبری برای تعمیر شوفاژ و یا تعمیر رادیاتور هستید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

پکیج

مشکلات رایج پکیج دیواری چیست؟

با توجه به این موضوع که پکیج بخش بسیار مهمی از هر آپارتمانی به شمار می‌رود، تعمیر پکیج دیواری از جمله اموری است که افراد در هر زمانی به آن نیاز دارند. نگاهی به آمار بالای درخواست برای تعمیر پکیج در تهران که همیشه در تمامی قسمت‌های تهران از جمله شمال تهران، شرق تهران و غرب تهران وجود دارد، نشان می‌دهد که پکیج به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است.

 به همین دلیل، شما باید به دنبال مرکز معتبری باشید که به صورت تخصصی کار تعمیر پکیج دیواری را برای شما انجام دهد و به شما کمک کند در یک محیط امن و گرم باشید. مشکلات زیادی ممکن است برای پکیج به وجود بیایند که در ادامه به معرفی پررخدادترین آنها می‌پردازیم.

روشن نشدن مشعل پکیج

روشن نشدن مشعل پکیج یکی از مشکلاتی است که باعث می‌شود افراد برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنند. نوسانات در فشار آب و یا برق می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود. گاهی نیز در راه ورود گاز مشکل وجود دارد و یا فشار هوا درون پکیج متعادل نیست و همین امر باعث می‌شود که مشعل پکیج روشن نشود. برای اینکه بتوانید نوسانات برق را کنترل نمایید، بهتر است از محافظ برق استفاده کنید. همچنین، تعویض شیر گاز ورود نیز به تنظیم فشار گاز درون پکیج کمک می‌کند.

کار نکردن پکیج

مشکل دیگری که باعث می‌شود افراد برای تعمیر پکیج در تهران اقدام کنند کار نکردن پکیج است. ممکن است شما یک روز صبح از خواب بلند شوید و متوجه شوید پکیج کار نمی‌کند. یکی از مهمترین مواردی که باعث می‌شود این مشکل برای شما به وجود بیاید قطع شدن برق ورودی به پکیج است. ممکن است اتصالات سیم‌کشی به درون پکیج دچار مشکل شده باشد و یا گاهی پمپ سوخته است و یا گرفته است. برای تعمیر پکیج دیواری در این شرایط باید سیم‌کشی‌های داخلی پکیج و فیوز را بررسی کنید. اگر پمپ سوخته باشد، چاره‌ای جز تعویض آن ندارید.

روشن شدن انفجاری پکیج

ممکن است شما متوجه شوید که مدتی است پکیج به صورت انفجاری روشن می‌شود و همین امر دغدغه‌های ذهنی زیادی را برای شما به وجود بیاورد و شما را مجبور کند برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. بهتر است بدانید این مشکل معمولا زمانی رخ می‌دهد که فشار گاز مناسب نیست.

گاهی الکترود جرقه‌زن دچار مشکل شده است و یا فاصله الکترود جرقه‌زن به درستی تنظیم نشده است. اولین راهکار این است که ورودی گاز را بررسی کنید. در صورتی که این مشکل رفع نشد، باید جای الکترود را تغییر دهید. با توجه به این مسئله که تمامی این کارها تخصصی هستند، تنها تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توانند این کار را انجام دهند.

پکیج۱

خاموش و روشن شدن پکیج

خاموش و روشن شدن پکیج یکی از مشکلات دیگری است که افراد را نگران می‌کند و برای تعمیر پکیج دیواری به سمت مراکز معتبر می‌کشاند. اگر دائما پکیج شما خاموش و یا روشن می‌شود، ممکن است میزان گردش آب در مدار گرمایشی آن استاندارد نباشد. همچنین، این مشکل در اثر عدم کافی بودن ظرفیت و یا تعداد رادیاتورها نیز به وجود می‌آید. برای رفع این مشکل باید تعداد رادیاتورها را افزایش دهید. با بیشتر باز کردن شیر مدار نیز این مشکل می‌تواند حل شود.

سر و صدای بیش از حد پکیج

اگر پکیج شما بیش از حد سروصدا می‌کند، نشان می‌دهد که مشکلی در پکیج وجود دارد و باید برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. بسیاری از افراد در این مورد بسیار نگران می‌شوند و نمی‌دانند که چه کاری باید انجام دهند. بهتر است بدانید بد عمل کردن رتور می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود.

گاهی نیز در سیستم پکیج هوا وجود دارد  و در نتیجه شما سروصدای زیادی را می‌شنوید. برای اینکه بتوانید این مشکل را رفع کنید، در ابتدا باید هواگیری انجام دهید. اگر با این روش مشکل سروصدای زیاد پکیج رفع نشد، باید موتور را تعویض کنید.

پکیج۲

رنگ زرد شعله مشعل

در برخی از موارد شما متوجه می‌شوید که رنگ شعله رادیاتور زرد است و این مسئله می‌تواند برای شما نگران‌کننده باشد. بهتر است بدانید رنگ زرد شعله مشعل نشان می‌دهد که شما باید برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. یکی از مواردی که می‌تواند زمینه‌ساز این مشکل شود عدم وجود دودکش مناسب است. گاهی نیز گاز مصرفی با قطر مشعل همخوانی ندارد و یا دود در دودکش باقی مانده است. برای اینکه بتوانید این مشکل را رفع کنید، در اولین مرحله باید مسیر دودکش را بررسی کنید. همچنین، شما باید برای ورود هوا یک دریچه نصب نمایید. موارد دیگر شامل کنترل قطر مشعل و تمیز کردن مسیر دودکش هستند.

برای تعمیر پکیج دیواری به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را برای تعمیر پکیج دیواری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید امروزه پکیج به یکی از مهمترین المان‌هایی تبدیل شده است که در هر آپارتمان به کار می‌رود و باعث می‌شود که محیط آپارتمان گرم و مطبوع باشد.

مشکلات مختلفی ممکن است که برای پکیج به وجود بیایند و شما باید برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. اگر به دنبال مرکز معتبری هستید که تعمیر پکیج دیواری خود را به آنها بسپارید، می‌توانید به آسان تهویه مراجعه کنید. متخصصانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند، تمامی پکیج‌ها از تمامی برندها را تعمیر می‌کنند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها