|
کدخبر: 290346

خدمات سالن های زیبایی در سایت آرایش

خدمات سالن های زیبایی در آرایشگاه های زنانه و مردانه متفاوت هستند و در واقع آرایشگاه های زنانه با لیست بزرگ تری از خدمات زیبایی رو به رو می باشند اما همه آنها در جهت افزایش زیبایی صورت و یا بدن می باشند که انجام انها برای خانم ها بسیار مهم است.

از طرف دیگر اخیرا با افزایش توجه بانوان به دریافت خدمات زیبایی در کشور رو به رو شده ایم و تکنیک های بسیار جدیدتری در این حوزه وارد آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه شده اند که بر اساس انها، رفت و آمد در این سالن های زیبایی در مقایسه با زمان های گذشته افزایش یافته است و در این مطلب به بررسی برخی از جدیدترین و بهترین خدمات زیبایی پوست و مو در آرایشگاه های زنانه خواهیم پرداخت.

خدمات سالن های زیبایی

خدمات سالن های زیبایی امروزه به دو دسته بسیار مهم پوست و مو تقسیم بندی می شوند زیرا این دو بخش از صورت و یا بدن اهمیت بسیار زیادی در زیبایی دارند؛ البته لازم به توضیح است که علاوه بر خدمات پوست و مو، امور زیبایی دیگری نیز در آرایشگاه های زنانه به کار برده می شوند اما توجه به پوست و مو در میان انها حائز اهمیت است. لازم به توضیح است که خدمات پوست و موی زنانه امروزه با روش های جدیدتری نیز انجام می شوند و توجه بانوان را بسیار جلب کرده اند. در سایت آرایش شما می توانید با خدمات سالن های زیبایی بیشتر آشنا شوید.

خدمات پوست در سالن زیبایی

خدمات پوست در سالن زیبایی به صورت کلی به معنای آن دسته از خدمات زیبایی است که به پوست صورت یا بدن مربوط می شود. لیست کارهای آرایشگری که به این گروه مربوط می شوند و از جدیدترین متد ها هستند، به شرح زیر است:

فیشیال پوست صورت

یکی دیگر از خدمات سالن های زیبایی در حوزه پوست، فیشیال صورت نامیده می شود. این روش متشکل از 6 الی 7 مرحله است که برای پاکسازی و برطرف کردن تمامی مشکلات پوست به کار برده می شود و به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون درد انجام می شود. فیشیال نتیجه بسیار مطلوبی بر روی وضعیت پوست به همراه دارد که بر اساس آن پزشکان پوست و مو توصیه می کنند تا بانوان و حتی آقایان به کار بردن آن را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار دهند تا همیشه پوست شاداب و مناسبی داشته باشند. برای یادگیری فیشیال صورت در کلاس های آموزش فیشیال و پاکسازی پوست صورت شرکت کنید.

لازم به توضیح است که فیشیال پوست صورت می تواند موجب برطرف شدن آکنه، لکه های پوستی، افزایش میزان کلاژن سازی پوست، بسته شدن منافذ باز پوستی، جوانسازی پوست و ... شود.

میکرونیدلینگ

روش دیگری که در لیست کارهای آرایشگری جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته است، میکرونیدلینگ نامیده می شود؛ این روش به شکل کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. میکرونیدلینگ با استفاده از یک دستگاه کوچک مخصوص که دارای سوزن های بسیار ریز نانو است، وارد لایه میانی پوست صورت می شود و به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک می کند. پس از وارد شدن این سوزن ها به پوست صورت که بدون هیچ دردی خواهد بود، کوکتل های مخصوص میکرونیدلینگ بر روی پوست ریخته می شوند تا از طریق منافذ باز شده به عمق پوست نفوذ کنند و به تقویت آن بپردازند. میکرونیدلینگ به گونه ای است که باعث لایه برداری بسیار عمیق از پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، کک و مک و ... می شود و به لیفت شدن و جوانسازی پوست کمک می کند.

خدمات مو شامل چیست؟

خدمات سالن های زیبایی در حوزه مو بسیار متنوع هستند که به عنوان مثال: کوتاهی و اصلاح مو یا شینیون از قدیمی ترین آنها به حساب می آیند. اما امروزه با روش های دیگری در زمینه خدمات مو در آرایشگاه ها رو به رو هستیم که آنها را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

لیزر موهای زائد

از میان لیست کارهای آرایشگاه زنانه در حوزه پوست، باید لیزر موهای زائد را در صدر گروه قرار داد زیرا بیشترین میزان مراجعه به ارایشگاه در این زمینه به لیزر مربوط می شود. به صورت کلی لیزر موهای زائد به نحوی است که با استفاده از اشعه لیزر و تاباندن آن به پوست بخش های مختلف صورت و بدن، فولیکول های مو به خواب می روند و رشد موهای زائد کم می گردد تا در نهایت رشد آنها کاملا متوقف می شود. لیزر موهای زائد بسیار نظر بانوان را جلب کرده است و از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش های زیبایی در حال حاضر به حساب می آید.

بوتاکس مو

بوتاکس مو یکی از روش های جدید است که باعث افزایش زیبایی موهای بانوان می شود. کسانی که این روش را به کار ببرند، از موهایی ابریشی و بسیار لخت برخوردار خواهند شد.

بوتاکس مو باعث می شود که موهای آسیب دیده و وز، ظاهر زیباتری پیدا کنند و ایرادات موجود در آن به چشم نیاید. بانوانی که به دلیل استفاده از رنگ مو یا دکلره زیبایی موهای خود را از دست داده باشند و یا از حالت موی خود ناراضی باشند، به کمک این روش میتوانند زیبایی موی خود را افزایش دهند.

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو یک روش بسیار ایده آل است که در لیست کارهای آرایشگری بسیار محبوب واقع گردیده است. این روش باعث تامین پروتئین های مورد نیاز مو می شود و به تقویت ساقه آسیب دیده مو می پردازد. علاوه بر آن، به کار بردن این روش همانند روش ذکر شده در فوق، موجب صاف، لخت، ابریشمی و شلاقی شدن مو می شود که جلوه بسیار زیبایی نیز پیدا می کند. در نتیجه به کمک آن میتوان هم زیبایی و هم سلامتی مو را تحت تاثیر قرار داد.

موخوره گیری

بانوانی که از بروز موخوره یعنی دو شاخه شدن موهای خود رنج می برید، امروزه به راحتی میتوانند از خدمات سالن های زیبایی در این رابطه بهره مند شوند. موخوره گیری روشی جدید است که به کمک دستگاه مخصوصی انجام می شود و با استفاده از آن در مدت زمان بسیار کوتاهی تمامی موخوره ها از ساقه مو جدا می شوند و انجام این کار موجب کوتاه شدن موها نخواهد داشت؛ بلکه بدون ایجاد هیچ تغییر در ارتفاع و بلندی مو به کمک این روش میتوان موخوره را از بین برد.

کلام پایانی

خدمات سالن های زیبایی در زمینه پوست و مو را مورد بررسی قرار دادیم و در بخش پایانی باید اشاره کنیم که موارد نام برده شده فقط نیمی از خدمات جدید در حوزه پوست و مو هستند و علاوه بر انها روش های دیگری نیز به لیست کارهای آرایشگاه زنانه در این رابطه وارد شده اند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها