|
کدخبر: 269549

با رزرو هتل آپارتمان از اسنپ روم با خیالی آسوده به مشهد سفر کنید

همه ما بعد از گذراندن یک روز طولانی و پرهیاهو در حالی که شلوغی، ترافیک و سروصدای زیادی را تحمل کرده‌ایم، احتیاج به یک فضای سرسبز و آرامش‌بخش داریم تا چند ساعتی را در آن سپری کنیم.

کسب و کار با رزرو هتل آپارتمان از اسنپ روم با خیالی آسوده به مشهد سفر کنید

وجود پارک‌های مختلف در شهر باعث شده تا مسافران و شهروندان هر موقعی که دوست دارند با اعضای خانواده خود به تفریح بروند.

بسیاری از شهرهای بزرگ مانند مشهد دارای پارک‌ها و فضای سبز زیادی هستند که محیطی بسیار عالی را برای انتقال آرامش فراهم کرده‌اند. حدود ۱۱۰۶ هکتار از شهر مشهد را فضای سبز و پارک‌ها تشکیل داده‌اند.

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان در مشهد از تمامی مکان‌های دیدنی و پارک‌های این شهر لذت ببرید.

معرفی بهترین پارک‌های مشهد

پارک‌های مشهد شامل بوستان‌ها و فضای سبز بزرگی هستند که توسط شهرداری به وجود آمده‌اند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین پارک‌های شهر مشهد بپردازیم:

اسنپ-روم 1

پارک ملت مشهد

اولین پارک معروف شهر مشهد، پارک ملت نام دارد. این پارک یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک‌های ایران به‌حساب می‌آید. پارک ملت بخش زیادی از محبوبیت خود را مدیون شهربازی بزرگ خود و به‌خصوص چرخ‌وفلک معروفش است.

این پارک یکی از بهترین پارک‌های تفریحی شهر مشهد به شمار می‌رود و مکان بسیار جذابی را برای تفریحات خانوادگی به وجود آورده است. در این پارک میز شطرنج، میز پینگ‌پنگ، زمین فوتبال، تنیس، بسکتبال، والیبال، استخر روباز و... وجود دارد.

پارک ملت فضای بسیار مناسبی برای پیاده‌روی دارد و شهروندان در مسیرهای مخصوص پیاده‌روی که دور تا دور پارک قرار داده شده است می‌توانند روز خود را با ورزش و پیاده‌روی آغاز کنند.

این پارک در ابتدای بلوار وکیل آباد واقع شده است و ازآنجایی‌که یک منطقه گردشگری به حساب می‌آید؛ بنابراین با رزرو هتل آپارتمان مشهد می‌توانید از تمامی امکاناتی که در این منطقه وجود دارد استفاده کنید.

پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد یکی دیگر از پارک‌های بسیار وسیع شهر مشهد محسوب می‌شود و مساحت حدود ۷۰ هکتار دارد. در این پارک گونه‌های مختلفی گیاهی شامل درختان کاج، اقاقیا، افرا و چنار وجود دارد.

در ابتدا این پارک جزئی از فضای سبز طبیعی شهر مشهد محسوب می‌شد اما به مرور زمان شهرداری آن را به پارک جنگلی وکیل آباد تبدیل کرد که در حال حاضر یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای تفریح، ورزش و پیاده‌روی است. این پارک در انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است.

پارک کوهسنگی

پارک کوهسنگی مشهد یک از پارک‌های بسیار معروفی است که تمامی مسافران حداقل یک بار نام آن را شنیده‌اند. هنگام پیاده‌روی در این پارک  به دو کوهپایه سنگی خواهید رسید که می‌توان از آن بالا رفت و از فضای سبز و نمای شهر لذت برد.

این پارک دارای درختان کهن‌سال و بسیار بلندی است که فضای سرسبز زیبایی را به پارک هدیه داده‌اند. پارک کوهسنگی در تعطیلات آخر هفته مکان لذت بخشی برای تفریحات خانوادگی و پیاده‌روی است.

این پارک در انتهای خیابان کوهسنگی مشهد واقع شده و ازآنجایی‌که فاصله نسبتاً کمی با حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام دارد؛ بنابراین با اجاره هتل آپارتمان نزدیک حرم امام رضا می‌توانید به این پارک سری بزنید و از فضای بسیار زیبای آن لذت ببرید.

اسنپ-روم 2

پارک خورشید

پارک خورشید که در شرق شهر مشهد واقع شده و مساحتی حدود ۴۰۰ هکتار دارد، جزو یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های کوهستانی این شهر محسوب می‌شود.

 ازآنجایی‌که ارتفاع این پارک کمی بیشتر از سطح مشهد است؛ بنابراین به آن بام مشهد نیز گفته می‌شود، به طوری که تمام شهر را می‌توانید در یک نمای فوق‌العاده مشاهده کنید.

 این نما به ویژه در شب بسیار زیبا خواهد بود. پارک خورشید در انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است. اگر رزرو هتل آپارتمان در مشهد را انجام داده‌اید؛  پیشنهاد ما به شما این است که حتماً به‌خصوص در شب از این پارک دیدن کنید و از نمای شهر لذت ببرید.

کوهستان پارک

کوهستان پارک یکی دیگر از پارک‌های بسیار معروفی است که از پررونق‌ترین جاذبه‌های شهر مشهد به حساب می‌آید. این پارک مساحت بسیار وسیعی در حدود ۱۸ هکتار دارد که در آن انواع غرفه‌های مواد خوراکی، وسایل تفریحی، ‌ورزشی و پارکینگ قرار دارد. همچنین این پارک دارای یک باغ وحش است که برای بازدید علاقه‌مندان و دوستداران حیوانات می‌تواند بسیار جذاب باشد.

در این باغ ‌وحش شما می‌توانید با گونه‌های مختلفی از حیوانات آشنا شوید. این پارک یک مکان بسیار ایده‌آل برای بازی و تفریح کودکان به همراه خانواده‌ها است. کوهستان پارک در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد و به آسانی می‌توانید با دیدن چرخ‌وفلک آن این پارک زیبا را پیدا کنید.

جمع‌بندی

اگر شما جزو کسانی هستید که به قصد زیارت و تفریح به شهر مشهد سفر می‌کنید ،امیدوارم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اما در پایان لازم است یک خبر خوب درباره اجاره هتل آپارتمان و اقامتگاه به شما بدهیم. خبر خوب این است که با استفاده از سایت اسنپ روم می‌توانید به‌راحتی اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد و یا رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم امام رضا کنید.

برای راحتی کار شما کاربران عزیز تیم اسنپ روم یک سایت بسیار جامع و کامل به همراه یک اپلیکیشن کاربردی برای شما قرار داده است تا به‌راحتی اقامتگاه موردنظر خود را پیدا کنید.

همچنین اگر در حین رزرو هتل آپارتمان در مشهد دچار مشکل شدید می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است کمک بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها