|
کدخبر: 208276

این زن نیکبخت واحدی را بدبخت کرد + عکس

بازیکن سابق فوتبال ایران که در دوره ای جنجال های بسیاری به پا کرد از ماجرای ازدواج هایش پرده برداشت.

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۸ تیر ۱۳۵۹ در مشهد، فوتبالیست سابق سرخابی های پایتخت بود. علیرضا واحدی نیکبخت در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد. علیرضا واحدی نیکبخت دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او ۵ سال کوچکتر است. علیرضا واحدی نیکبخت ۲ ازدواج رسمی داد. علیرضا واحدی نیکبخت ماجراهای عجیبی درباره ازدواج با همسرش دارد.

او بازیکن جنجالی سال های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس است که تجربه دو زندگی زناشویی ناموفق را دارد و حالا وارد سومی شده است. او الان با خانم «مونا» ازدواج کرده است و علاقه زیادی هم دارد چندین فرزند داشته باشد.

ارتباط با خانم ۱۲ سال بزرگتر

در سال اول ورودم به استقلال [۱۳۷۸] که اولین بار تهران آمده بودم، تازه فهمیدم دختر و خانم یعنی چی! در اون سال عاشق یک خانمی شدم و با اینکه باهم ازدواج نکرده بودیم ۶ سال کنار هم زندگی کردیم.این خانم ۱۲ سال از من بزرگتر بود و با اینکه اصرار داشتم باهاش ازدواج کنم اما او تصمیم گرفت مهاجرت کند و در نهایت هم به ایتالیا رفت.

ماجرای ازدواج دوم (رسمی: اول)

در سال ۱۳۹۰ ماشینم رو که یک بنز CLS زرشکی بود دزدیدند و من تو فیسبوک عکسشو گذاشتم که یک خانمی آمد و گفت ایشالله پیدا می شود. یک ماه بعد ماشینم پیدا شد و من فکر کردم این خانم! خداست و این همه چیز رو میفهمه … اینطور بود که رفتم و عقدش کردم.

روزهای اول ازدواج که همه چیز خوب بود و داغ بودم از خونه تا ماشین و خط های خوشگلم را به نام همسرم زدم اما وقتی به دعوا کشیده شد دیگر نتوانستم جمع کنم.

بعد از سه سال بصورت غیابی طلاق گرفتم و خانه ای که تو آلانیای ترکیه داشتم، ماشینم و خیلی چیزای دیگر را از دست دادم.

ماجرای ازدواج سوم (رسمی: دوم)

ماجرای آشنایی با همسرم (سومی) جایز نیست اینجا گفته بشود ولی آشنایی خیلی جالبی بود چون اصلا خانم من فوتبالی نیست و خود من را هم نمی شناخت. خدا رو شکر الان زندگی خوبی دارم و بعد از دو سال رابطه، سال ۹۹ ازدواج کردیم.

علیرضا+نیکبخت+واحدی

من عاشق بچم و دوست دارم فرزندان زیادی داشته باشم، مخارجش هم مهم نیست، معتقدم بچه خودش روزی اش را می آورد.

گفتنی است که دوران فوتبالی نیکبخت سال ۱۳۹۴ در ۳۵ سالگی به پایان رسید و حالا مدرسه فوتبال دارد.

  • غم ارسالی در

    خدا از اونایی که بورس رو به این روز اندا ختن نگذره

  • .... ارسالی در

    قدرزرزرگربداندقدرگوهرگوهری.... فک کردی تواستقلال باشی همه چیز را مال خودت دونستی.. چوب خداصدانداره.. وقتی هم پرسپولیس بودی حتی به همبازیانت رحم نمی کردی کفشاشونولبلساشونوگوشیاشونومیدزدی بازیکنا بت اعتمادداشتن آخه یه بازیکن دزدباشه وای وای!!! گذشته ازلب تاب افشین قطبی و خیلی چیزای دیگرش. چوب خداصدانداره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها