|
کدخبر: 207827

کری خوانی سنگین این پرسپولیسی برای آبی ها + عکس

مدافع سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال های اخیر همه جام های داخلی را درو کرده و دو بار هم به فینال آسیا رسیده است. چرا باید به اندازه تیمی که هیچ موفقیتی در سال های گذشته نداشته، پول بگیرد.

چیزی تا بازی مقابل الهلال نمانده، این دیدار را چطور می بینی؟

من دیدار الهلال مقابل استقلال را دیدم. این تیم در خط دفاع بسیار ضعیف است و اگر بچه ها باهوش عمل کنند می توانند این تیم را شکست دهند. الهلال در خط حمله قدرتمند است ولی ما تیم یکدستی داریم که توانایی بردن هر تیمی در آسیا را دارد. می دانم الهلال بازیکنان گرانقیمتی دارد ولی تجربه نشان داده ، قیمت بالای حریفان انگیزه بچه ها را برای پیروزی بیشتر می کند و به شخصه خیلی امیدوارم بتوانیم الهلال را ببریم.

ولی بازی در عربستان کار را سخت خواهد کرد.

بله کاملا قبول دارم. خودم مقابل الهلال و النصر در عربستان بازی کردم و می دانم کار مشکل است. ولی قهرمانی سختی دارد و تیمی که بخواهد به فینال آسیا برسد و قهرمان شود باید این مشکلات را هم شکست دهد. مگر جام هایی که در این سال ها پرسپولیس بدست آورد راحت بود؟ هر موفقیتی نیاز به تلاش زیاد و سختی دارد. ضمن اینکه پرسپولیس تیمی است که سختی های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشته و کلا مرد روزهای سخت است.

شیث-رضایی

به نظرت شانس پرسپولیس برای رسیدن به فینال چقدر است؟

فکر می کنم همه تیم ها شانس دارند. در این سطح تیم ها اختلاف زیادی با هم ندارند و شانس همه تیم ها برابر است. امیدوارم مثل سال قبل دوباره فینالیست شویم و این بار جام قهرمانی را مال خود کنیم.

قرارداد یحیی هم توسط باشگاه پرسپولیس تمدید شد؛ در این مورد چه صحبتی داری؟

به نظرم کاملا تصمیم درست و منطقی بود. چه کسی بهتر از یحیی برای هدایت پرسپولیس. گل محمدی بهترین نتایج را در پرسپولیس گرفته و به غیر از قهرمانی در جام های داخلی، این تیم را به فینال آسیا رسانده است. یحیی از هر نظر شایستگی تمدید قرارداد را داشت و من هم به عنوان یک هوادار پرسپولیس از این اتفاق خیلی خوشحالم. ضمن اینکه هم بازیکنان و هم هواداران علاقه زیادی به یحیی دارند و همین موضوع به نفع پرسپولیس خواهد بود.

طی چند وقت اخیر بحث اسپانسر مشترک برای پرسپولیس و استقلال مطرح شد؛ نظرت در این رابطه چیست؟

کاملا با این موضوع مخالفم. پرسپولیس در سال های اخیر همه جام های داخلی را درو کرده و دو بار هم به فینال آسیا رسیده است. چرا باید به اندازه تیمی که هیچ موفقیتی در سال های گذشته نداشته، پول بگیرد. درضمن خود استقلالی ها هم می دانند خیلی کمتر از ما هستند و پرسپولیس پرهوادار ترین تیم ایران و آسیاست. با هر متر و معیاری برند پرسپولیس به مراتب با ارزش تر از برند استقلال است و این دو برند اصلا قابل قیاس با هم نیست. احتمالا هیچ اسپانسری استقلال را گردن نمی گیرد و دوستان از بغل پرسپولیس می خواهند به آن ها بودجه بدهند. مدیران پرسپولیس به هیچ وجه نباید زیر بار حرف زور بروند چون این موضوع کاملا به ضرر پرسپولیس است.

ولی یکی از پیشکسوتان استقلال گفت چون ما ۲ ستاره داریم پس برند ما قوی تر و گران تر است.

اولا قهرمانی های استقلال برای سال ها قبل است و بعید می دانم سن این آقا به این ستاره ها بخورد. دوما ارزش گذاری برند چه ربطی به این ستاره ها دارد. دوستان خیلی به ستاره های خود ننازند چون کبریت توکلی و پنیر آمل هم کلی ستاره دارند؛ ولی مثل بعضی ها انقدر پرادعا نیستند. استقلالی ها از خدایشان است که اسپانسر مشترک با پرسپولیس داشته باشند ولی ما نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.

منبع: صد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    این آقا اسمش چیه؟ من که نشناختم ...بعید می دانم به حرفای خودش اعتقاد داشته باشه ..

  • آمل ارسالی در

    میشه،
    خوری آملی ها رو نکنی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خاک بر سر پیروزی کاش عرضه داشتند پیش کسوتانتان وحتی یک ستاره بگیرند الان شما بی عرضه ها میخواهید بگیرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها