|
کدخبر: 198976

چرا سالنامه تبلیغاتی ؟

برنامه های تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کار و برندی از مهمترین و سرنوشت سازترین برنامه ها میباشد. بنابراین همواره وجود استراتژی های تبلیغاتی جدید و پربازده برای سازمان ها، کسب و کارها و یا تولیدی ها و... امری حائز اهمیت است.

انتخاب یک استراتژی تبلیغاتی با بازدهی بالا برای یک کسب و کار نیاز به تحقیق و بررسی و در نظر گرفتن فاکتورهای مشخصی است که این انتخاب باید توسط مشاوران تبلیغاتی انجام پذیرد. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی دائمی و پر بازده است که همواره مورد استقبال کسب و کارهای مختلف از جمله برند های معروف در دنیا قرار گرفته میشود.

حال باید به معرفی بیشترِ کاربرد انواع هدایای تبلیغاتی بپردازیم؛

سالنامه۱

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی عموما در انواع مختلفی به تولید می رسند، در این مطلب منظور از تفکیک نوع، از نظر کاربرد و آیتم تبلیغاتی است. مانند هدایای تبلیغاتی مدیریتی که می توان ست مدیریتی را نام برد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی که میتوان پاوربانک های تبلیغاتی، فلش مموری و یا اسپیکر های تبلیغاتی را نام برد

در این میان هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت تری نیز وجود دارند که میتوان از آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر و پربازده استفاده نمود، مانند انواع لیوان و ماگ های تبلیغاتی، انواع خودکار ها و روان نویس ها، آفتابگیر های تبلیغاتی و یا ماسک تبلیغاتی

شاید باور نکنید اما هر نوع ابزار کاربردی را میتوان به راحتی و بطور هوشمندانه ای به یک هدیه تبلیغاتی قدرتمند تبدیل نمود.

در بخش های بعدی میخواهیم به نحوه انتخاب هدیه تبلیغاتی متناسب با یک کسب و کار بپردازیم؛

  • چه نوع هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار من است ؟

اگر قصد استفاده از یکی از انواع هدایای تبلیغاتی را به عنوان یک روش تبلیغاتی کاربردی دارید، بهتر است ابتدا با کمک یک مشاور بازاریابی و تبلیغات که در این زمینه متخصص و کارشناس است، مشورت داشته باشید و اصطلاحا کار را به کاردانش بسپارید.

بنابراین این موضوع نباید فکر و ذهن شما را به عنوان یک مدیر برند، شرکت یا هر نوع کسب و کاری درگیر نماید، تنها چند مسئله را برای شفاف سازی این موضوع بدانید کافیست.

  • شناخت مخاطب ؛ این موضوع یکی از مهمترین بحث های موجود در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب است، باید بدانید مشتری ها و مخاطبان شما چه نوع افرادی هستند، از نظر موقعیت اجتماعی، رده سنی و شغلی و.... دانستن این موضوع با توجه به نوع کسب و کارتان و خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید تا حد زیادی مشخص میشود، بنابراین باید بدانید هدیه تبلیغاتی که شما ارائه میکنید برای مشتریان شما میتواند نهایت کاربرد و رضایت بخشی را داشته باشد یا خیر
  • بررسی اوضاع اجمالی جامعه ؛ یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی مناسب و کاربردی اهمیت دارد، سنجیدن اوضاع جامعه است به عنوان مثال در این روزهای سخت کرونایی که دغدغه همه مردم استفاده از ابزارهای بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری هستند، ماسک تبلیغاتی نیز میتواند هدیه تبلیغاتی کابردی و موثری برای انواع کسب و کارها باشد. چه بسا اینکه این هدیه تبلیغاتی بسیار پربازده ارزان قیمت نیز هست.
  • تعیین بودجه اختصاصی ؛ مشخص نمودن بودجه اختصاصی برای سفارش هدیه های تبلیغاتی یکی از اصول مهم انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی و تعیین تعداد تیراژ ابزار تبلیغاتی مورد نظر برای سفارش است.

بعد از بررسی سه مورد از فاکتورهایی که باید برای انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی مناسب مورد بررسی قرار گیرند، باید انجام تخصصی این امر را به کارشناسان و متخصصان این امر بسپاریم. و یا با مشاوران تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی که قصد همکاری با آن را دارید ارتباط گرفته و به نتیجه مطلوب برسید.

در ادامه به بررسی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت، بله، سالنامه یا سررسید تبلیغاتی

 

سالنامه۲

چاپ سالنامه تبلیغاتی

انواع سررسید ها از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی هستند. سالنامه یک آیتم تبلیغاتی پربازده و کاربردی است که سالهاست به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دائمی برای انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار میگرد.

چاپ سالنامه میتواند یک استراتژی تبلیغاتی قوی باشد، و با توجه به قابلیت اختصاصی نمودن آنها میتوانند یک برنامه تبلیغاتی یک ساله و یا حتی بیشتر را برای برند و یا کسب و کار مورد نظر اجرا کنند.

 کیفیت تولید و چاپ این هدیه تبلیغاتی نفیس وابسته به تولید کننده و چاپخانه مرتبط با آن است. بنابراین برای سفارش و چاپ انواع سالنامه های تبلیغاتی باید فاکتورهای زیادی را برای انتخاب یک تولید کننده و چاپخانه مورد بررسی قرار دهید.

یکی از مهمترین این فاکتورهای انتخاب شرکت تبلیغاتی و چاپخانه جهت همکاری، بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از آن شرکت است. بنابراین علاوه بر بررسی سابقه فعالیت و نمونه های کاری آن، مهم دیگر یکه باید مورد بررسی قرار گیرد، رضایتمندی مشتری است.

چاپخانه های زیادی در کشور وجود دارد که اینبار به معرفی چاپخانه مجریان می پردازیم که در کنار آن آژانس تبلیغاتی مجهز به طراحی هم دارند.

 چاپخانه مجریان با سابقه ای بیش از دو دهه فعالیت در زمینه چاپ و تولید انواع هدایای تبلیغاتی، طی سالهای پیاپی و اخیر توانسته است بالاترین نرخ رضایتمندی مشتریان را در میان رقبای خود کسب نماید.

این مجموعه در حوزه طراحی ، چاپ سالنامه ، کاتالوگ ، تامین هدایای تبلیغاتی فعالیت گسترده دارد.

شماره های تماس این شرکت ۲۲۹۲۵۶۰۲ – ۲۲۹۲۵۶۰۵ – ۸۸۹۱۲۱۱۴ است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر