|
کدخبر: 170127

روش های جدید نظافت صنایع

انجام فرایند های نظافت در محیط های صنعتی و تجاری امری ضروری است.

کسب و کار روش های جدید نظافت صنایع

حفظ نظافت و تمیزی در این محیط ها نه تنها از لحاظ بهداشتی بلکه از نظر افزایش ایمنی محیط حائز اهمیت می باشد. به کار گیری تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه می تواند در ارتقا کیفیت، سرعت و کاهش هزینه های نظافت تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. از جمله تجهیزات مکانیزه که در فرایند نظافت صنایع و مراکز تجاری قابل استفاده می باشند، می توان به دستگاه کارواش صنعتی و کف شوی صنعتی اشاره داشت. خرید اسکرابر صنعتی یا دستگاه زمین شوی و واترجت صنعتی و استفاده از آن ها در فرایند نظافت مجموعه ها می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای بهبود فرایند نظافت و کاهش هزینه ای آن باشد.

 

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در صنایع

خرید و به کار گیری دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در فرایند شستشوی سطوح، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مزایای گسترده ای برای مجموعه های صنعتی به همراه خواهد داشت. با توجه به حجم بالای کار و فعالیت در صنایع و کارخانجات، سرعت زیاد ایجاد آلودگی و تنوع آنها، استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می تواند فرایند نظافت بهینه ای ارائه داده و با افزایش سرعت و کیفیت این فرایند در بهبود شرایط و ارتقا ایمنی محیط صنعتی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. به کار گیری دستگاه کارواش صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی جهت شستشوی ماشین آلات، رسوب زدایی و لایروبی از آنها، امکان نگهداری بهینه از این تجهیزات را برای صاحبان سرمایه در صنایع امکان پذیر خواهد نمود. دستگاه کف شوی صنعتی یا اسکرابر از جمله دستگاه های شستشوی انواع سطوح و کفپوش ها بوده و با استفاده از برس های چرخشی، سامانه پاشش آب و مواد شوینده به همراه سیستم مکش آلودگی کیفیت چشمگیری از نظافت بر جای خواهد گذاشت. شرکت ابراهیم با 30 سال تجربه در حوزه نظافت صنعتی، بزرگترین و فعال ترین شرکت در این صنعت می باشد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم علاوه بر ارائه دستگاه های تخصصی و حرفه ای در حوزه نظافت صنایع، دارای خدمات پس از فروش و تیم حرفه ای جهت تعمیر دستگاه ها و تعویض قطعات می باشد. این شرکت با 1 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش، تامین هرگونه قطعه و تجهیزات را برای دستگاه ها تضمین می نماید.

تماس با شرکت ابراهیم: 02187184

مشاهده دستگاه ها و محصولات: ebrahimco.com

استفاده کف شوی صنعتی و دستگاه واترجت در نظافت مجموعه های صنعتی

مزیت خرید اسکرابر صنعتی و استفاده از آن

وجود انواع آلودگی ها و تنوع ساختار و شرایط محیط مراکز تجاری و صنعتی، نیاز وجود دستگاه نظافتی که سازگاری بالایی با شرایط محیط و قابل استفاده بودن در موقعیت های مختلف را به امری ضروری مبدل نموده است. دستگاه کف شوی صنعتی با توانایی بالا در ارائه نظافت سطوح کف، آلودگی ها، گرد و غبار و حتی رد به جای مانده از تردد خودرو ها را شستشو می دهد. خرید اسکرابر صنعتی و استفاده از آن در صنایع با افزایش سرعت نظافت سطوح در مجموعه های تولیدی و صنعتی، منجر به کاهش انرژی و هزینه های لازم برای این فرایند خواهد شد. از سوی دیگر سهولت کاربری و استفاده از این دستگاه نظافتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به آموزش خاص، به راحتی آن را برای حفظ نظافت و ارتقا سلامت محیط فعالیت خود به کار گیرید.

از کف شوی صنعتی در چه صنایعی می توان بهره گرفت؟

دستگاه زمین شوی یا کف شوی صنعتی را می توان در محیط مراکز تجاری، سالن های ورزشی، نظافت سالن های تولید محصولات غذایی و یا قطعات صنعتی، انبار نگهداری تولیدات، نظافت بخش اداری، اتاق ها و سرویس های بهداشتی یا محوطه پارکینگ مورد استفاده قرار داد. این دستگاه با امکان جمع آوری و مکش آب، آلودگی و مواد شوینده از سطح، خشک شدن سریع سطوح را امکان پذیر می نماید. این موضوع می تواند در ایمن شدن سطح و کاهش لغزندگی آن بعد از نظافت تاثیر گذار باشد. ابعاد مناسب، سطح پایین صدای دستگاه و مانور پذیری بالای آن، امکان استفاده از کف شوی صنعتی در محیط های تجاری یا بخش های پر تردد صنایع بدون ایجاد مزاحمت برای افراد را فراهم می آورد.

خرید اسکرابر صنعتی و به کار گیری آن در نظافت صنایع

ویژگی و مزایای به کارگیری دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش یا واترجت صنعتی از تجهیزات و شوینده ها فشار قوی صنعتی است که در فرایند شستشوی سطوح، ماشین آلات و سطوح صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه کارواش صنعتی همچنین می توان به عنوان دستگاهی برای شستشوی خودرو های سبک و سنگین و برطرف نمودن انواع آلودگی از آنها استفاده نمود. کارواش صنعتی با تکیه بر فشار آب، قادر است به عمق آلودگی ها نفوذ کرده و آنها را به سادگی از سطح جدا نماید. این دستگاه همچنین افزایش دسترسی کاربر به نقاط مختلف تجهیزات و محیط را به همراه داشته که این امر باعث ارتقا کیفیت نظافت خواهد شد.

موارد کاربرد دستگاه واترجت صنعتی

دستگاه ها و ماشین آلات در صنایع مختلف و کارخانجات صنعتی به دلیل کارکرد مداوم و تماس با مواد اولیه، گرد و غبار یا سایر آلاینده ها به سرعت دچار آلودگی، زنگ زدگی یا رسوب گرفتگی خواهند شد. بر طرف نمودن این آلودگی ها از ماشین آلات می تواند مستلزم صرف وقت و هزینه بالایی باشد. دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت می تواند در این موارد با تکیه بر قدرت نفوذ به آلودگی ها در رنگ بری، لای روبی، رسوب زدایی و شستشوی تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد. این نظافت، شستشو و نگهداری تجهیزات صنعتی با شوینده فشار قوی در ارتقا کیفیت و کارایی تجهیزات و ماشین آلات تولید کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات آنها را به همراه داشته و به نفع مجموعه خواهد بود.

اهمیت استفاده از دستگاه کارواش صنعتی در کارخانجات

انتخاب و خرید دستگاه نظافت صنعتی مناسب

همانطور که گفته شد خرید اسکرابر صنعتی و استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی برای بسیاری از صنایع مزایای فراوانی به همراه دارد. با این حال، انتخاب دستگاه مناسب و خرید آن می تواند در مواردی برای صاحبان صنایع دشوار باشد. این دشواری در انتخاب و خرید دستگاه های نظافت صنعتی اغلب به دلیل نا آشنایی افراد با این تجهیزات و نوع کاربری آنها در فرایند نظافت است. شناخت انواع مختلف دستگاه های نظافت مکانیزه می تواند به شما در انتخاب تجهیزات مناسب برای فرایند نظافت محیط مورد نظر خود کمک فراوانی کند. بهره گیری از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مجموعه ابراهیم می تواند به شما در انتخاب و خرید اسکرابر صنعتی و سایر تجهیزات نظافت مکانیزه تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. از این رو این مجموعه در راستای تهیه دستورالعمل های نظافتی و تجهیزات مناسب برای انجام آنها فعالیت های گسترده ای به انجام رسانده تا انتخاب و خرید تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه برای کاربران را سهولت بخشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها