|
کدخبر: 157122

تجهیزاتی که نظافت را آسان کردند!

. شریف صنعت ارائه دهنده انواع دستگاه نظافت صنعتی از جمله اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، کارواش خانگی و کارواش صنعتی و غیره است که می‌تواند راهکارهای مختلفی متناسب با هر صنعت ارائه نماید.

صنعت و معدن تجهیزاتی که نظافت را آسان کردند!

از گذشته تاکنون صحبت درباره نظافت با تصور انجام یک عملیات پر زحمت و زمانبر همراه بوده است. عملیاتی که هم در وسعت خانگی و هم در ابعاد صنعتی نظیر نظافت کارخانه‌ها و سالن‌های ورزشی و... به صرف انرژی زیاد از سوی کاربر، مصرف مقدار زیاد آب و درنهایت عدم حصول نتیجه مناسب همراه بوده است. اما اکنون دیگر زمان آن رسیده که این تصورات را برای همیشه دور بریزیم. طراحی دستگاه‌ها و تجهیزات تخصصی در حوزه نظافت خانگی و نظافت صنعتی می‌تواند نتایج بسیاری مطلوبی را به همراه داشته به گونه‌ای که روش‌های سنتی برای همیشه کنار گذاشته شوند. اما رایج‌ترین و پرکاربرد‌ترین دستگاه‌های نظافتی روز دنیا کدام دستگاه‌ها هستند؟

شرکت شریف صنعت پارسا با سال‌ها تجربه، فعال در زمینه تامین دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی می‌باشد. شریف صنعت ارائه دهنده انواع دستگاه نظافت صنعتی از جمله اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، کارواش خانگی و کارواش صنعتی و غیره است که می‌تواند راهکارهای مختلفی متناسب با هر صنعت ارائه نماید. برای مشاهده محصولات می‌توانید سایت را مشاهده نمایید و برای ارتباط با کارشناسان و دریافت مشاوره با شرکت تماس فرمایید.
آدرس سایت: sharifsanat.com
شماره تماس: ۰۲۱۴۵۴۷۳۰۰۰

 

شستشوی زمین با کف شوی صنعتی

سطوح کف در گروه آلوده‌ترین بخش‌ها به ویژه در مراکز صنعتی به شمار می‌آیند. این سطوح در صورت عدم شستشوی مداوم و اصولی می‌توانند ضمن کاهش ایمنی کارکنان و تجهیزات، کیفیت محصول نهایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و یا در مراکز تجاری و مسکونی با ایجاد جلوه‌ای ناپسند به کاهش مراجعه‌کننده بینجامند. از طرفی استفاده از روش‌های سنتی نظافت نظیر سطل و تی در وسعت بزرگ نظیر یک کارخانه، بیمارستان، مرکز تجاری و... نظافت را به امری غیرممکن تبدیل می‌نماید. در نتیجه لازم است تا از روش‌های جایگزین نظیر شستشوی با کف شوی صنعتی بهره گرفت. در این روش به صورت کاملا مکانیزه بدون دخالت مستقیم کاربر می‌توان زمین را به صورت عمیق شستشو داد. دستگاه اسکرابر در دو مدل دستی و سرنشین دار و با دو منبع تغذیه شارژی و کابلی طراحی می‌گردد که هریک با توجه به شرایط محیط، کاربرد ویژه‌ای دارند.

شستشوی زمین با کف شوی صنعتی

اسکرابر چگونه عمل می‌کند؟

صرف نظر از اینکه دستگاه یک اسکرابر شارژی است یا کابلی، اساس عملکرد تمامی دستگاه‌های زمین شوی صنعتی مشابه می‌باشد. یکی از بخش‌های مهم کفشوی صنعتی مخزن هایی است که آب آلوده و تمیز را از هم جدا می‌نماید. در واقع آب تمیز از مخزن جداگانه به روی زمین پاشیده شده و بعد از شستشو، آب کثیف وارد مخزن ویژه می‌شود. همچنین برس‌های دیسکی در جلو دستگاه قرار گرفته‌اند که به صورت چرخشی حرکت می‌کنند و سطوح را از آلودگی‌های بسیار سخت و تثبیت شده پاک می‌نمایند. متناسب با جنس سطح می‌توان از سه مدل برس استاندارد، نرم و سخت بهره گرفت. اما پس از برس زنی لازم است تا آلودگی‌ها از زمین جمع آوری شود، اهمیت بخش مکش دستگاه در اینجا مشخص می‌شود زیرا وظیفه جمع آوری آب آلوده حاصل از شستشو را دارد. موتور وکیوم، شلنگ جمع آوری و تی که در انتهای دستگاه تعبیه شده قسمت‌های دیگر سیستم مکش دستگاه کف شوی صنعتی می‌آیند. موتور جلو برنده از دیگر قسمت‌های دستگاه اسکرابر صنعتی است که با کمک آن دیگر نیازی به اعمال نیرو برای حرکت دستگاه نمی‌باشد.

اسکرابر چگونه عمل می‌کند؟

کارواش خانگی، دستگاه نظافتی چند منظوره

شستشوی بخش‌های مختلف محوطه بیرونی خانه یکی از مهم‌ترین مراحل نظافت بشمار می‌آید. حیاط خانه، نرده و راه پله، تجهیزات باغبانی، پاسیو، دوچرخه، اتومبیل، باربیکیو، نمای ساختمان و صدها بخش دیگر به سادگی با استفاده از تجهیزی به نام کارواش خانگی قابل شستشو می‌باشد. در واقع دستگاه واترجت خانگی یک دستگاه نظافتی جهت شستشو و نظافت با کیفیت سطوح از طریق پاشش آب پرفشار می‌باشد. طیف وسیعی از لوازم جانبی طراحی شده برای این دستگاه، آن را مناسب برای کاربرد‌های مختلف از شستشوی خزه، آبکشی و تمیز کردن مخزن تا شستشوی سطوح مرتفع نموده است. در مجموع باید گفت همه افراد یا صاحبان کسب و کار که به نحوی با تمیز کردن یک محل روبه‌رو هستند، با استفاده از یک دستگاه واترجت با کیفیت می‌توانند این امر را بهترین شکل انجام دهند. فشار آب در این دستگاه نظافتی متناسب با مدل‌های مختلف حداکثر به ۲۰۰ بار رسیده و آب مصرفی توسط یک منبع خارجی وارد پمپ دستگاه کارواش خانگی می‌شود. پس از آن با شروع فعالیت موتور، فشار آب افزایش یافته و با خروج آب از پمپ و ورود آن به تفنگی می‌توان آب را به سمت مورد نظر هدایت نمود. همچنین ماشه‌ای که روی تفنگی قرار گرفته است ورود و خروج آب را کنترل می‌ نماید. نازل یکی از قطعات داخلی واتر جت خانگی می‌باشد که در انتها، نحوه خروج آب از دستگاه را تعیین می‌نماید.

دستگاه صنعتیکارواش خانگی، دستگاه نظافتی چند منظوره

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها