|
کدخبر: 138455

نظافت مراکز تفریحی، تجاری و خدماتی در دوران کرونا

استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در حفظ تمیزی در مراکز خدماتی و تجاری میتواند سرعت و کیفیت بالای نظافت چنین محیط هایی را تضمین نماید. استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در این محیط ها میتواند مزایای گسترده ای برای صاحبان آنها به همراه داشته باشد. از جمله اصلی ترین این مزایا رضایتمندی مشتریان حاضر در این مجتمع های تفریحی، تجاری و خدماتی است. بکار گیری دستگاه های نظافت با امکان ارائه خدمات نظافتی با کیفیت مطلوب ارتقا سطح بهداشت را رقم میزنند.

سبک زندگی نظافت مراکز تفریحی، تجاری و خدماتی در دوران کرونا

شرکت اتحاد صنعت صدرا به عنوان یکی از مطرح ترین ارائه دهندگان تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی، میت واند شما را در راستای انتخاب و خرید این تجهیزات یاری نموده و به بهینه شدن هرچه بیشتر فرایند نظافت محیط کار شما کمک نماید.

آدرس سایت: اتحاد صنعت صدرا

شماره تماس: ۸۸۹۹۹۳۰۰-۰۲۱

نظافت2

تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت مجتمع های تجاری و خدماتی

دستگاه ها و تجهیزاتی همچون انواع اسکرابر صنعتی و جاروبرقی ها از جمله پرکاربرد ترین تجهیزات قابل استفاده در محیط های تجاری و خدمات رفاهی همچون هتل ها هستند. این دستگاه ها با نظافت دقیق سطوح و محوطه ها و افزایش سرعت نظافت، خدمات بهینه ای در راستای تمیزی و نظافت سطوح ارائه می دهند.

نظافت و تمیزی محیط مراکز تجاری می تواند در بهبود و ارتقا رضایتمندی مشتریان و رشد کسب و کار در آنها کمک کند. از این رو با استفاده از روش ها و شیوه های نوین نظافت میتوانید محیط کار و فعالیت تجاری یا خدماتی خود را بهبود بخشید. به کار گیری تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی همچون زمین شوی یا اسکرابر صنعتی در شستشو و نظافت سطوح کف در مراکز تجاری و یا جمع آوری ذرات و مواد زائد با به کارگیری جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی در فضای مجتمع های خدماتی و تفریحی، میتواند در ارتقا کیفیت بهداشت، رضایتمندی مشتریان و مراجعین و همچنین سلامت روحی و فکری کارکنان موثر واقع شود. همچنین حفظ نظافت مجتمع های تجاری و بهبود کیفیت آن، از استاندارد های مدیریتی می باشد.

نظافت3

کاربرد اسکرابر صنعتی در نظافت محیط

دستگاه اسکرابر صنعتی یا زمین شوی یکی از متداول ترین و رایج ترین تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در راستای شستشوی سطوح در محیط های گوناگون است. این دستگاه نظافت مکانیزه با امکان شستشو و خشک کردن همزمان سطح افزایش سرعت فرایند نظافت را به همراه دارد. از سوی دیگر اسکرابر ها با شستشوی دقیق و عمقی سطوح میتوانند انواع آلودگی های سرسخت، روغنی، گرد و غبار و آلودگی هایی از این قبیل را به راحتی از سطح جدا نموده و جمع آوری نمایند. تنوع ساخت و تولید زمین شوی صنعتی امکان کاربری این دستگاه مکانیزه نظافت را در محیط های گوناگون و شرایط کاری مختلف امکان پذیر می نماید.

دستگاه اسکرابر صنعتی یا زمین شوی با مجهز بودن به تکنولوژی های نوین قابلیت های شستشو و نظافت مطلوب سطوح را برای کاربران فراهم می آورد. از سوی دیگر با به کار گیری این دستگاه نظافت مکانیزه صنعتی کاهش هزینه ها، مواد شوینده، زمان و انرژی صرف شده جهت نظافت را به ارمغان خواهد آورد. انواع اسکرابر های دستی یا سرنشین دار اسکرابر های صنعتی با طراحی و تولید در ابعاد متنوع، سهولت به کارگیری در محیط های صنعتی و تجاری را داشته و در شرایط مختلف قابل استفاده و کارآمد خواهند بود.
نظافت4

کاربرد های دستگاه جاروبرقی صنعتی در نظافت مکانیزه

جاروبرقی صنعتی از جمله تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی کاربردی است که در جمع آوری و نظافت محیط های تجاری، اداری، خانگی و صنعتی قابل استفاده می باشد. این تجهیزات نظافت مکانیزه با بهره گیری از سامانه مکنده قدرتمند قادرند انواع آلودگی های ریز و درشت را جمع آوری نموده و کیفیت بالایی از نظافت را برجای گذارند. به کار گیری جاروبرقی صنعتی در نظافت محیط های تجاری و خدماتی با افزایش سرعت نظافت و کیفیت بالای آن ارائه خدمات بهینه و رضایت بخش به مشتریان را تضمین مینماید. انواع دستگاه های جاروبرقی صنعتی تولید شده میتوانند نظافت و جمع آوری انواع گوناگون آلودگی ها را تضمین نمایند. در ساخت و تولید این دستگاه نظافت مکانیزه صنعتی از تکنولوژی های نظافت نوین استفاده شده، تا دستگاه جاروبرقی صنعتی بتواند کیفیت بالایی از نظافت محیط را ارائه دهد.

جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی با قابلیت مکش آلودگی های مایع و جامد، میتواند امکان نظافت بهینه و سریع محیط را برای نیروی خدماتی فراهم آورد. از این رو میزان بهره وری از نیروی کار نیز به میزان زیادی افزایش خواهد یافت. کاربرد تجهیزات نظافتی همچون جاروبرقی های صنعتی در مراکز خدماتی، هتل ها و مجتمع های تفریحی رضایتمندی مراجعین را به همراه خواهد داشت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر