|
کدخبر: 305271

فولاد در به در دنبال سرمربی خارجی

تیم فولاد بعد از جدایی علیرضا منصوریان هنوز مربی اش را مشخص نکرده است و بدون سرمربی جدید به مصاف پرسپولیس رفت و در نهایت هم با دو گل شکست خورد.

پارسیک ورزشی فولاد در به در دنبال  سرمربی خارجی

تیم فولاد بعد ازبازی با ملوان و قطع همکاری با علیرضا منصوریان می‌خواست مربی جدیدش را معرفی کند که ایرانی بود اما مخالفت هواداران موجب شد تا باشگاه دست نگه دارد و حالا درصدد جذب مربی خارجی است.

ایوب والی کاپیتان تیم فولاد می‌گوید تماشاگران تیم فولاد مخالف حضور مربی ایرانی در تیم هستند. او در توصیف وضعیت اینروزهای تیم فولاد می‌گوید: «هرکس جای منصوریان می‌آمد، هواداران بازهم اعتراض می‌کردند زیرا از ابتدا خواسته آنها جذب مربی خارجی بود. بازیکنان با منصوریان همدل بودند و همه سعی کردیم به او کمک‌ کنیم اما نشد. نتایج هم سبب شد هوادار بیشتر اعتراض کند و وضعیت به هم ریخت. این وضعیت اصلا خوب نیست. انتظار داریم هرچه سریع‌تر مربی انتخاب شود. احتمال دارد استراحت ما خیلی کمتر باشد و باید پس از این انتخاب همه یکدل و متحد باشیم تا به فولاد کمک‌ کنیم.»

حسین فرکی و محرم نویدکیا دو گزینه مد نظر باشگاه فولاد برای جانشین علیرضا منصوریان بودند که این پروسه در همان شروع متوقف شد. گفته می‌شود فولاد صحبت‌هایی با اسکوچیچ هم داشته است اما این مربی کروات به دلیل برخورد فدراسیون فوتبال بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از ایرانی‌ها ناراحت است و قصد بازگشت دوباره به فوتبال ایران را ندارد. در چنین شرایطی باید منتظر یک مربی خارجی جدید در تیم فولاد بود.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها