|
کدخبر: 83901

تمهیدات ترافیکی دربی اعلام شد

رئیس پلیس راهور پایتخت، تمهیدات ترافیکی دربی روز ١٧ بهمن را اعلام کرد.‎

گسترش‌نیوز: سردار محمدرضا مهماندار، ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن درباره تمهیدات ترافیکی برای مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: طبیعتاً بحث کنترل ترافیک ورزشگاه آزادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین خاطر همکاران من از ۷ صبح روز پنجشنبه در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد و کنترل ترافیک را بر عهده خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان رانندگان حق پارک خودروهای خود را در رینگ اطراف ورزشگاه آزادی در ضلع غربی و چه در ضلع شرقی ندارند گفت: توقف خودرو فقط در پارکینگ‌ها خواهد بود البته هماهنگی لازم با مسئولان ورزشگاه انجام شده که از ابتدای صبح درب پارکینگ‌ها باز شده و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

‎رئیس پلیس راهور فاتب ادامه داد: با توجه به تعداد نفرات بالایی که برای حضور در ورزشگاه آزادی پیش‌بینی می‌کنیم طبیعتاً پارکینگ‌های اطراف ظرفیتی دارند که طبق معمول شهرآوردهای پیش از این نزدیک مسابقه این پارکینگ‌ها پر می‌شوند به همین خاطر توصیه اول ما این است که شهروندان از مترو و اتوبوس استفاده کنند و اگر با خودرو می‌آیند سعی کنند زودتر در محل حاضر باشند که بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

سردار مهماندار با بیان اینکه ما از ساعت ۱۲ ظهر به بعد کم کم محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد گفت: اجرای این محدودیت‌ها البته بستگی به پر شدن پارکینگ‌ها دارد و اگر ظرفیت پارکینگ ضلع غربی و شرقی پر شود ما محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد. این محدودیت‌ها از داخل آزاد راه تهران کرج خواهد بود که دیگر اجازه ورود به خودروها را از آزادی به سمت ضلع غربی و شرقی ورزشگاه نخواهیم داد. همین محدودیت‌ها در معابر اطراف ورزشگاه اعمال خواهد شد و این یعنی که محدودیت‌ها از سمت حکیم و دهکده المپیک نیز اعمال خواهد شد و اجازه تردد به خودروها را نخواهیم داد. محدودیت در مسیر خیابان شیشه مینا که از جاده مخصوص به سمت ضلع غربی ورزشگاه نیز هست اعمال خواهد شد و خودروهایی که از این مسیر وارد شوند عمدتاً باید در خیابان‌های "شیشه مینا" پارک کنند.

وی درباره تردد موتورسیکلت‌ها به ورزشگاه آزادی هم گفت: طبیعتاً توصیه می‌کنیم که آن روز با توجه به اینکه مسیرهای منتهی به ورزشگاه مسیرهای آزادراهی و بزرگراهی است از حمل‌ونقل عمومی استفاده شود و آنهایی که به اجبار از موتورسیکلت استفاده می‌کنند کلاه ایمنی داشته باشند و از منتهی‌الیه سمت راست حرکت کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور پایتخت این محدودیت‌ها تا پایان بازی و تخلیه شدن ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.

سردار مهماندار تاکید کرد: متأسفانه برخی از عابران برای تردد از عرض مسیر اتوبان تهران کرج استفاده می‌کنند که ما در همین جا تاکید می‌کنیم کسی از این مسیر عبور نکند.

منبع: مهر

ارسال نظر