|
کدخبر: 31824

تور ویژه جام جهانی چند؟ + هزینه هایی که روی دوش شماست

قیمت تورهای ویژه جام جهانی به طور میانگین برای اقامت ۷ روزه از حدود هزار و ۵۰۰ دلار شروع می شود و تا ۲ هزار و ۶۰۰ دلار ادامه دارد.

گسترش نیوز: جام جهانی روسیه نزدیک است و این روزها آژانس های مسافرتی بیش از هر کشور دیگری تمرکز خود را برای برای جذب مسافر به شهرهای مختلف روسیه معطوف کرده اند.

برخی آژانس های مسافرتی قیمت تورهای ویژه جام جهانی را طوری عنوان می کنند که هر مخاطبی ممکن است برای ثبت نام وسوسه شود. در واقع دلیل تفاوت قیمت ها هم در همین موارد است. ما سعی کردیم برخی هزینه هایی که تورهای ارزان قیمت از سر خودشان باز کردند را در این گزارش بیاوریم.

قیمت بلیت ها بسیار متنوع است. برخی تورها یک هفته ای هستند و برخی دیگر ۱۲ یا ۱۳ روزه. خدمات هم بسته به تعداد بازی هایی که شما را برای تماشای انها می برند با هم فرق دارند. حداقل قیمت تورها را می توان هزار و ۵۰۰ دلار و بیشترین قیمت را هم ۴ هزار و ۱۰۰ دلار اعلام کرد. در این میان ارزان ترین ها معمولا کاسه ای زیر نیم کاسه دارند.

*بلیت استادیوم پای شماست

قبل از هر چیز یادتان باشد که خرید بلیط را باید همین جا انجام بدهید. فیفا برای جلوگیری از تخلف های معمول امسال فروش بلیت ها از طریق سایت رسمی این فدراسیون انجام می دهد. فیفا فقط به اشخاص حقیقی بلیط می فروشد، برای خرید بلیت در سایت فیفا ابتدا لازم است که یک حساب کاربری برای خود بسازید و اطلاعات مربوط به خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شهروندی، شماره پاسپورت، کشور محل سکونت، آدرس پستی، اطلاعات تماس و اینکه چگونه می خواهید بهای بلیت را بپردازید.

اطلاعات شما باید قابل تایید باشند در غیر این صورت ممکن است فیفا درخواست شما را لغو کند. باید خاطر نشان کرد که افرادی که دارای وزن زیاد و یا معلولیت می باشند باید در هنگام خرید بلیط گزینه Show Special Tickets را انتخاب نمایند به دلیل اینکه در ورزشگاه های جام جهانی روسیه مکان های اختصاصی برای این افراد تعبیه شده است. بر طبق قوانین جدید روسیه ،برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، علاوه بر بلیط ، کارت شناسایی شخصی به عنوان شناسه Fan ID (فن آیدی)، نیاز دارید.

*هتل های سه ستاره!

اگر فکر می کنید با قیمت هایی که تور ارزان و خوب شما اعلام کرده می توانید در لوکس ترین هتل ها اقامت داشته باشید سخت در اشتباهید! اقامت در هتل های هر شهر با شهرهای دیگر متفاوت است. آژانس های ایرانی البته برای کاهش هزینه ها (با توجه به قیمت فعلی دلار) در تورهای خود اغلب هتل های سه ستاره را در نظر گرفتنه اند. قیمت اقامت در این هتل ها چندان بالا نیست و امکانات خاصی هم ندارند.

*گشت و گذارهای بیخودی

در جدول تورها معمولا برخی برنامه های جانبی هم وجود دارند که ممکن است حتی از دیدن بازی های جام جهانی هم مفرح تر باشند. حواستان باشد که آژانس های محترم جای سفرهای جذاب و دیدنی را با گشت و گذارهای داخل شهری بیخودی عوض نکنند. مثلا اینکه شما را پیاده از هتل تا یک موزه قدیمی همراهی کنند، کار ويژه ای نیست و نیاز به تورلیدر هم ندارد. برنامه های جانبی را حتما در گوگل سرچ کنید که از جذابیت مکان های ذکر شده مطلب شوید.

*عوارض خروج از کشور

این وسط حتما حواستان به عوارض خروج هم باشد که پای خودتان است! چند روز قبل اعلام شد که طرح اخذ عوارض با تعرفه های جدید به زودی اجرا می شود در این صورت باز هم هزینه قابل توجهی به فهرست مخارج شما اضافه می شود که باید از جیب بپردازید؛ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر که با توجه به تعداد دفعات خروج از کشور بالاتر هم می رود. تورها معمولا همگی از زیر بار هزینه مربوط به عوارض شانه خالی می کنند.

امسال ۳۲ تیم ملی فوتبال در ۱۱ شهر روسیه به رقابت با هم خواهند پرداخت. مسابقات نهایی در استادیوم لوژنیکی (Luzhniki) شهر مسکو برگزار خواهند شد. افتتاحیه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه نیز روز ۲۵خرداد (June 13th) برگزار خواهد شد و مسابقات تا ۲۶ تیر (July 15th) ادامه پیدا خواهند کرد. جشن اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ در روز ۲۷ تیر (July 16th) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها