|
کدخبر: 306183

خزانی: خط زدن بازیکنان با تجربه اسمش جوانگرایی نیست/ مربیان آقا هرگز کمکی به تیم بانوان نکردند

کارشناس والیبال زنان در مورد قرار گرفتن تیم ملی ایران در جایگاه دهم آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

ورزش خزانی: خط زدن بازیکنان با تجربه اسمش جوانگرایی نیست/ مربیان آقا هرگز کمکی به تیم بانوان نکردند

نسرین خزانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص دهمی تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: قرار گرفتن در جایگاه دهم برای من سنگین بود. به نظرم اینکه ما بعد از ۱۷ سال سابقه حضور در میادین بین اللملی از جایگاه ششم یا هفتم سقوط می کنیم به جایگاه دهم یعنی مسیر را دست نرفتیم.

وی افزود: کادر فنی ما به گفته خودشان جوانگرایی کردند ولی آیا خط زدن بازیکنی که توانایی و تجربه دارد و گذاشتن یک بازیکن بی تجربه کار درستی است و یا اصلا می‌توان نام را جوانگرایی گذاشت. اگر این سیاست جواب می‌داد تیم ملی آقایان ما هم در بین شانزده تیم چهاردهم نمی‌شد. ولی متاسفانه اصلا به این موارد توجه نمی‌کنیم.

این مربی والیبال در ادامه تاکید کرد: ما فقط به هند بناخته بودیم که حالا با این برنامه ریزی و ساسیت فدراسیون به هند هم می‌بازیم. کادر فنی ما ایراد دارد دلم میخواد فدراسیون پاسخ بدهد بر چه اساسی یک مربی که در عمرش حتی به اندازه یک گیم مربی هیچ تیمی نبوده حالا در تیم ملی مربیگری می‌کند. متاسفانه در رده های پایه هم همین مشکل را داریم از مربی‌هایی استفاده می شود که اصلا هیچ رزومه‌ای ندارند در حالی که این رده بسیار اهمیت دارد.

خزانی در پایان گفت: هرگز دلیل استفاده از مربیان آقا در تیم بانوان را متوجه نشدم. این دوستان به اسم مشاور فنی می‌آیند ولی آیا کمکی هم به تیم بانوان کردند؟ قطعا خیر ما که در این ۱۷ سال خروجی از حضور مربیان آقا در تیم زنان ندیدیم. من موافق جوانگرایی هستم ولی نه به این صورت، من موافق استفاده از تجربیات مربیان آقا هستم ولی نه این شکل وقتی شما یک روش را ۱۷ سال تکرار می کنیی و روز به روز ضعیف‌تر می‌شود پس باید تغییری در سیاسیت‌های باید ایجاد کنی ولی ما چنین چیزی را نمی‌بینیم که نتیجه آنهم می‌شود باخت به کشوری مانند هند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها