|
کدخبر: 304957

گارد یحیی به جدایی ۲ بازیکن

یحیی گل‌محمدی با جدایی چند هفته‌ای عمری و سلمانی از تمرینات و بازی‌های تیمش مخالفت کرده است.

ورزش گارد یحیی به جدایی ۲ بازیکن

عنایتی برای بازی‌های آسیایی روی محمد عمری و یاسین سلمانی به‌عنوان بازیکنان ثابت تیمش حساب باز کرده است. از شانس بد سرخ‌پوشان این رقابت‌ها مصادف شده با مهم‌ترین بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان و الدحیل که طبعا یحیی به این دو بازیکن تیمش نیاز دارد.

البته یحیی هیچ مشکلی برای حضور سلمانی در بازی‌های شهریور ماه تیم امید در رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک ندارد اما برای بازی‌های آسیایی که از اواخر شهریور ماه استارت می‌خورد، مخالف است. برای این مسابقات عمری هم مجوز شرکت در بازی‌ها را دارد و یحیی در واقع با جدایی چندهفته‌ای عمری و سلمانی از تمرینات و بازی‌های تیمش مخالفت کرده است.

درحالی‌که مسئولان تیم امید هم اعتقاد دارند کاپیتان این تیم (سلمانی) بازیکن مهمی برای تیم‌شان به حساب می‌آید و چون تازه به پرسپولیس پیوسته چندان بازیکن مهمی در این تیم به محسوب نمی‌شود.

ناگفته نماند یحیی اخیرا از سلمانی به‌عنوان بازیکن مهم تیمش و جانشین مهدی عبدی یاد کرده بود. در هر صورت قرار بر این است که در این مورد نشست مهمی بین مسئولان تیم امید با پرسپولیسی‌ها برگزار شود تا به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها