|
کدخبر: 304257

چالش شیرین در قلب پرسپولیس

حضور پرتعداد هافبک‌های میانی در لیست پرسپولیس تبدیل به چالشی شیرین برای کادر فنی شده است.

ورزش چالش شیرین در قلب پرسپولیس

یاسین سلمانی تبدیل به چهارمین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی شد تا جمع بازیکنان خط میانی این تیم برای بازی‌سازی جمع‌تر از گذشته شود.

یحیی گل محمدی که پیش از این قید سلمانی را زده بود با مشورت کادر فنی خود تصمیم به جذب او گرفت تا حالا در کنار سروش رفیعی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و حتی مهدی ترابی جنگی تمام عیار برای حضور در جمع ۱۱ بازیکن اصلی داشته باشند.

معادلات پیچیده خط میانی پرسپولیس با شائبه‌های جدایی یکی دو بازیکن همراه شده است اما آنچه از عکس‌های تمرینات پرسپولیس خارج می‌شود چیزی جز رقابت نفس‌گیر برای اثبات خود به یحیی گل محمدی نیست.

سروش رفیعی و میلاد سرلک که در دو دیدار ابتدایی جایگاه اصلی خود در میانه میدان را حفظ کرده بودند حالا با کوچکترین لغزش می‌توانند از ذهن کادر فنی پاک شده و فرصت را به امثال سلمانی و ریگی دهند.

دردسر شیرین گل محمدی برای انتخاب بازیکنان خط میانی در حالی شکل گرفته که اهمیت مالکیت توپ و استفاده از تمام فضای زمین بازی یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های پرسپولیس محسوب می‌شود. بدون شک مهندسان فعلی این تیم می‌توانند خواسته‌های گل محمدی را برآورده کنند اما نحوه استفاده از این بازیکنان در فصل فشرده فوتبال کشور نیز به مهندسی ویژه‌ای از سوی گل محمدی و دستیارانش احتیاج دارد که باید دید از پس آن بر می‌آیند یا چالش شیرین تبدیل به بحران ناخواسته در رختکن خواهد شد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها