|
کدخبر: 304525

سورپرایز استقلال فاش شد!

استقلال در بازی با سپاهان بار دیگر متوجه شد با کمبود مدافع تاثیر گذار در اردوی تیم همراه است.

ورزش سورپرایز استقلال فاش شد!

استقلال در فصل جدید رافائل سیلوا و عارف غلامی زوج اصلی خط دفاعی اش را از دست داده است و به جای آن ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان را بخدمت گرفت. آرمین سهرابیان خیلی زود بعد از بازی اول مصدوم شد و در بازی با سپاهان ایمان سلیمی با دست زدن به توپ یک پنالتی به تیم سپاهان هدیه داد تا کادر فنی تیم استقلال متوجه شود با کمبود مدافع تاثیر گذار در اردوی تیم خود مواجه شده است.

از سویی روزبه چشمی بازیکنی است که می تواند در خط هافبک برای تیمش تاثیر گذار تر باشد. گفته می شود به همین خاطر بار دیگر پروسه جذب عارف غلامی در تیم استقلال فعال شده است. بازیکنی که گفته می شود با یک تیم در لیگ ۲ ایتالیا قرارداد بسته است اما تا به امروز خبرش به طور رسمی اعلام نشده است.

باشگاه استقلال بر سر مسایل مالی با عارف غلامی به توافق نهایی دست پیدا نکرد. بازیکنی که فصل گذشته یکی از گران ترین بازیکنان تیم استقلال بود و ۱۰۰ درصد پولش را از باشگاه استقلال دریافت کرده است.

گفته می شود مذاکرات باشگاه استقلال با عارف غلامی جدی شده است و شاید درروزهای آتی شاهد بازگشت او به اردوی تیم آبی باشیم. این اتفاق جدا از توافق طرفین به عدم تعهد عارف غلامی به تیم ایتالیایی هم بر می گردد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها