|
کدخبر: 303276

استقلال نقره داغ شد

منتظر محمد به هیچ عنوان حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و احتمالا استقلال باید غرامت بپردازد.

ورزش استقلال نقره داغ شد

منتظر محمد حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و این تیم اگر موفق به دریافت کارت بازی برای این بازیکن نشود، می‌بایست به بازیکن عراقی غرامت بدهد.

استقلال یکی دو هفته پیش با بازیکن تیم ملی امید عراق قرارداد دو ساله بست که قرارداد او برای سال اول ۷ میلیارد تومان تنظیم شده است. در پی مشکلات به وجود آمده میان کادر فنی تیم استقلال و باشگاه بر سر جذب بازیکن خارجی جواد نکونام از این بازیکن خواست اردوی تیم را ترک و برای تعیین و تکلیف راهی باشگاه شود. از مصاحبه ی منتظر محمد پیداست این بازیکن راضی به فسخ قرارداد خود با استقلال نمی‌شود و در صورتی که استقلال نتواند ازاین بازیکن در ترکیب تیم بهره ببرد، می‌بایست غرامت قرارداد این بازیکن را طبق قوانین بین المللی پرداخت کند.

منتظر محمد پیرامون مشکلاتی که برای او در تیم استقلال به وجود آمده است، می‌گوید: «فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه‌ها سقف قرارداد تعیین کرده که باشگاه استقلال از این سقف عبور کرده است. این مسئله میان استقلال و فدراسیون ایران است و به من ارتباطی ندارد. همین موضوع باعث غیبت من در دیدار اول شد. مدیریت باشگاه استقلال تلاش می‌کند تا این مشکل را به‌سرعت برطرف کند و بتوانم هفته آینده به میدان بروم.»

از آنجایی که باشگاه استقلال نتوانسته بازیکنان خارجی مد نظر جواد نکونام را بخدمت بگیرد، سرمربی تیم استقلال از این بازیکن هم عبور کرد تا تیم با نفرات فصل گذشته به کار ادامه دهد و حالا باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد این بازیکن با مشکل مواجه شده است. این یک دردسر جدید بین المللی برای تیم آبی است.

منبع: صد آنلاین
  • ارتش سرخ آسیا ارسالی در

    شیشتقلال ک خیلی وقته از سقف گزشته الان ر سیده ب آسمون..خخخ تیم حکومتی اشکال نداره هرکاری بکنه..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها