|
کدخبر: 298124

جواد این ۵ بازیکن را می خواهد!

از میان بازیکنانی که قراردادشان با استقلال تمام شده جواد نکونام حداقل ۵ نفر را می‌خواهد.

ورزش جواد این ۵  بازیکن را می خواهد!

بازیکنان استقلال بابت فصل گذشته حدود ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند و جواد نکونام در بدو کار با یک مشکل بسیار بزرگ به نام تسویه‌حساب با بازیکنان فعلی استقلال مواجه است. علاوه بر آن باشگاه باید امثال قایدی و محبی را هم حفظ کرده و حداقل ۴ بازیکن جدید با نظر نکونام بخرد. بازیکنانی که بتوانند نظر مثبت او را جلب کنند. از طرفی قرارداد ۶ بازیکن استقلال تمام شده و باید دید نکونام همه آن‌ها را می‌خواهد یا نه.

طبق شنیده‌های ما نکونام حداقل ۵ نفر از آن‌ها را می خواهد.نفراتی چون محبی، قایدی، غلامی، مرادمند، سلمانی و حسینی قراردادشان با استقلال تمام شده است.

بازیکنی که پارسال ۱۶ میلیارد بسته امسال قاعدتا نمی‌آید حتی با همان مبلغ بازی کند و این بزرگترین چالش جواد در استقلال است. دو فصل قبل که استقلال قهرمان شد، یک دلیل عمده‌اش این بود که شخص فرهاد مجیدی به مبلغ قراردادها ورود کرد و البته هیچ بازیکنی هم به آن صورت بالا نمی‌گرفت. نتیجه این شد که استقلال برخلاف زمان ساپینتو تیم یکدستی داشت و مسائل مالی نتوانست روی مسائل فنی تأثیر منفی بگذارد. برخلاف فصل گذشته که آشفتگی مالی عجیبی در استقلال وجود داشت و ریشه آن هم به قراردادهای عجیب ابتدای فصل برمی‌گشت.

حالا هم چاره‌ای نیست جز آن‌که حجت کریمی و جواد نکونام قرارداد بازیکنان را مدیریت کنند طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب تا استقلال با کمترین حاشیه وارد لیگ برتر شود.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها