|
کدخبر: 298108

لیست خرید جواد نکونام لو رفت!

در حالی که سرمربی جدید تیم استقلال هنوز لیست خود را به باشگاه ارایه نداده و باشگاه هم لیستی از بازیکنان جدید منتشر نکرده است، لیست خرید جواد نکونام در فضای مجازی لو رفته است.

ورزش لیست خرید جواد نکونام لو رفت!

استقلال در فصلی که گذشت قهرمان سوپر جام شد و در لیگ برتر و جام حذفی هم در یک قدمی جام قهرمانی بود اما هر دو جام را از دست داد. با وجود این عملکرد و اینکه تیم در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر لقب گرفت، جواد نکونام می خواهد بازیکنان متعددی را به ترکیب تیم اضافه کند. یک دروازه بان، عارف آقاسی، مسعود ریگی، محمد نادری، احسان پهلوان، امیر حسین حسین زاده و مهرداد محمدی از جمله بازیکنانی هستند که جواد نکونام برای بخدمت گیری آنها مصر است. با انتشار این خبر در صفحه ی مجازی تماشاگران تیم استقلال به صفحه ی جواد نکونام رفته اند و از وی خواسته اند؛ خیلی به ترکیب تیم دست نزند و آن را دگرگون نکند.

تماشاگران تیم استقلال خطاب به جواد نکونام گفته اند، تیم به هارمونی و هماهنگی خوبی رسیده است و تنها با دو سه تغییر به تیم بهتری تبدیل خواهد شد. به زعم تماشاگران اگر استقلال دچار تغییرات زیادی در ترکیب شود ،زمان زیادی نیاز خواهد داشت به هماهنگی برسد و این ممکن است منجر به از دست رفتن جام در فصل آتی شود.

منبع: خبر ورزشی
  • احسان ارسالی در

    سلمانی، شهباززاده، حردانی، رمضانی بروند

  • عباس اکبری ارسالی در

    واقعاخیلی رو دارید جام میخواین زرشگ زرشگ جدن هسته داره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها