|
کدخبر: 303022

طالب‌لو: استقلال هنوز کامل نیست/ باید از تجربیات بین‌المللی نکونام استفاده کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم به گفت و گو پرداخت.

ورزش طالب‌لو: استقلال هنوز کامل نیست/ باید از تجربیات بین‌المللی نکونام استفاده کرد

وحید طالب‌لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط امسال استقلال گفت: استقلال فعالیت خود را دیر آغاز کرد و تیم دیر بسته شد. هنوز هم تیم کاملی نیست اما با تمام این مشکلات باید برای بازی‌هایش آماده شود.

وی افزود: این هفته به محل برگزاری تمرینات رفتم و انگیزه بازیکنان را دیدم. همه بازیکنان در حال تلاش هستند و امیدوارم پاسخ این تلاش‌ها را با کسب جام و موفقیت دریافت کنند.

کاپیتان اسبق استقلالی‌ها درباره حضور نکونام روی نیمکت استقلال عنوان کرد: جواد نکونام تجربیات بسیاری دارد و می‌توان از تجربه او استفاده کرد. جواد بازیکن تیم ملی بوده و در عرصه‌های بین‌المللی حضور داشته. او سابقه خوبی دارد و به عنوان مربی هم نتایج خوبی در تیم های مختلف گرفته. نکونام تیم‌های خوبی ساخته و امیدوارم همین روند را در استقلال داشته باشد. به نظرم آن پکیجی که باید سرمربی استقلال باید داشته باشد را نکونام دارد.

طالب‌لو درباره مشکلات سخت‌افزاری فوتبال ایران عنوان کرد: من در دانشگاه جریج میسون آمریکا مربیگری می‌کنم.  قیاس ما و آنها اصلا خوب نیست و فاصله بسیار زیاد است. یک نمونه را اما می‌گویم که آرسنال و استون ویلا، به عنوان دو تیم از تیم‌های خوب باشگاه انگلیس از مجموعه ما استفاده کردند و راضی بودند. آن قدر که امکانات اینجا خوب است.

وی درباره مقایسه امکانات دو تیم ادامه داد: وضعیت کمپ حجازی بهتر شده اما پس از ۵ سال که به ایران آمدم باید متحول می‌شد که نشد. نباید زحمات را نادیده گرفت اما خیلی سرعت پیشرفت کم است. در شرایط فعلی که هوا گرم است بازیکنان باید دیر تمرین کنند اما نور نیست. این مساله کیفیت تمرین را پایین می‌آورد و در نهایت همین نکته در بازی هم تاثیرگذار است. این‌ها نکات کوچکی هستند که در شرایط مساوی می‌توانند تیم‌ها در مسابقات برنده کنند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها