|
کدخبر: 301081

وعده ای که در استقلال عملی نشد!

معاون پیشین باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص روند مذاکره با باشگاه اماراتی ارائه کرد.

ورزش وعده ای که در استقلال عملی نشد!

علی امیری در خصوص جدایی مهدی قائدی از استقلال و انتقاداتی که به این واسطه از مدیریت قبلی این باشگاه مطرح می‌شود، اظهار داشت: در زمان مدیریت حجت کریمی ارتباط خوبی با باشگاه شباب الاهلی برقرار شد که نشانه آن گذشت از جریمه یک میلیون درهمی استقلال بابت تاخیر در پرداخت مطالبات باشگاه اماراتی بود.

معاون پیشین باشگاه استقلال افزود: پس از این نیز روند مذاکرات برای حفظ قائدی به خوبی پیش رفت. حتی قرار بود مطالبات شباب الاهلی از محل پولی که باشگاه فنر باغچه بابت انتقال صیادمنش می‌دهد، پرداخت شود. همه کارها به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه برخی مسائل و انفاقات منجر به استعفای کریمی و تغییر و تحولات مدیریتی شد. 

وی افزود: متاسفانه امروز برخی جریانات که هجمه‌های زیادی را روی مدیران قبلی ایجاد کردند، به دنبال جوسازی در خصوص جدایی قائدی هستند اما به احتمال فراوان با ادامه کار مدیریت قبلی این اتفاق نمی‌افتاد. الان هم شنیده می‌شود؛ هم پول فنرباغچه به قائدی پرداخت شده و هم این بازیکن رفته است! ضمن اینکه بازیکنان تازه جذب شده نیز در زمان مدیریت قبلی به توافق رسیده بودند و این نکته را خودشان هم اذعان دارند.

 

منبع: فارس
  • ابراهیم ارسالی در

    فدراسیون کدوم وعده را برای استقلال عملی کرد که فقط این یکی مونده باشه .هدف از ع مل نکردن در حق استقلال زمین زدن تیم محبو ب و مردمی قهرمان اسیا هست و بس .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها