|
کدخبر: 299102

تایید شد/ بیرانوند برای همیشه رفت

بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند.

ورزش تایید شد/ بیرانوند برای همیشه رفت

بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

بیرانوند که پیش از این بابت پرداخت نشدن مطالبات خود با مدیرعامل این تیم دچار چالش شده بود و بحث تندی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی شکل گرفته بود، اکنون با نهایی شدن دومین نوتیس وی در این رابطه و بی توجهی باشگاه به مطالباتش، فسخ رسمی خود را دریافت کرد.

گفتنی است، علیرضا بیرانوند، بازیکن فوتبال حرفه‌ای ایرانی است که به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس تهران بازی می کند. او در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۲ در تهران متولد شد. بیرانوند در سطح باشگاهی برای تیم هایی مانند سایپا و نفت تهران بازی کرده است و از سال ۲۰۱۴ به بعد به عنوان دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران فعالیت می کند. او همچنین بارها به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران شناخته شده است و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران حضور داشت.

علاوه بر این، پرسپولیس یا با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران است. این باشگاه در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد و مقر آن در شهر تهران قرار دارد. پرسپولیس تا به حال ۱۳ بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است و دارای یکی از بزرگترین تماشاگران در جهان است.

پرسپولیس با رنگ‌های قرمز و سفید بازی می‌کند و در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی تیم‌های حریف می‌پردازد. هواداران پرسپولیس با نام "هواداران سرخ" معروف‌اند و در هر فصل با شعار و سرودهای خاص خود، حضور فعالی در حمایت از تیم خود دارند.

منبع: مهر
  • ناصر ارسالی در

    بزاربرود کسی که میخواد برود به زورنگهش د اری یعنی هیچ بیرواگه خوب بود توبلژیک وپر تقال نگهش میداشتن تمام

  • کیسه جرخورده ارسالی در

    بره ب جهنم دوزاری بی غیرت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها