|
کدخبر: 280198

ستاره پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن دربی

بیرانوند در صورت جراحی بینی اش قبل از بازی با استقلال دربی را از دست خواهد داد.

فوتبال ستاره پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن دربی

علیرضا بیرانوند که با بدشانسی محض در همان دقایق ابتدایی بازی با انگلیس پس از برخورد با حسینی مدافع تیم ملی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد، هم بازی با انگلیس را از دست داد و هم بازی با ولز را از روی نیمکت تمااش کرد.

در این میان البته هنوز مشخص نیست که بیرو قرار است با محافظ مقابل آمریکا بازی کند یا باز هم سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه قرار می گیرد،اما ابهام بعدی به حضور یا غیبت بیرو برای رویارویی با استقلال است.

بی شک بیرانوند با توجه به شکستگی از ناحیه بینی نیاز به عمل جراحی دارد و مشخص نیست این جراحی را بعد از دربی انجام می دهد یا نه. این موضوع از آن جهت مهم است که در صورت جراحی بیرو، او بازی بزرگ و حیثیتی روز ۲۹ آذر مقابل استقلال را از دست خواهد داد که قطعا بدترین خبر برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس خواهد بود.

البته گزینه بعدی انجام جراحی بیرو پس از دربی است که در این صورت او باید با محافظ مقابل استقلال بازی کند و باید دید درنهایت دروازه بان شماره یک تیم ملی چه زمانی بینی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

فراموش نکنیم که حساسیت بازی با آمریکا و احتمال حضور بیرو در این بازی مانع از جراحی او تا این لحظه شده است و اگر بیرو بازی پرسپولیس مقابل استقلال را هم همین قدر حساس و مهم تلقی کند، قطعا جراحی اش را به بعد از ۲۹ آذر موکول خواهد کرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر