|
کدخبر: 289595

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونمایی از شاه ماهی تابستانی استقلال

عملکرد ضعیف حسینی در هفته های اخیر، کادر فنی و مدیریت باشگاه را به تردید انداخته است. گفته می شود که درصورت ادامه این روند، استقلال به سراغ جذب یک دروازه بان جدید می رود. اصلی ترین گزینه آبی‌ها، یک بازیکن نام‌آشنا است.

ورزش رونمایی از شاه ماهی تابستانی استقلال

استقلال این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد. آبی‌ها در نیم فصل دوم به تیم دیگری بدل شده و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می دهند. مدافع عنوان قهرمانی در آخرین دیدار سال خود، با دو گل فولاد خوزستان را شکست داد. کوین یامگا و مهدی قایدی زنندگان گل های استقلال در ورزشگاه فولاد آرنا بودند.

استقلال در ۵ بازی گذشته خود موفق به کسب ۴ پیروزی شده است. درصورت عدم بی دقتی مهاجمان، برد در قائمشهر نیز در دسترس بود. آبی های پایتخت در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، بیشترین میزان امید گل (XG)، را به ثبت رساندند. بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بیشترین تعداد شوت را روانه دروازه حریفان کردند که از این حیث بهترین عملکرد را میان تمام تیم ها دارا هستند.

ساپینتو-فولاد1

اوج گیری استقلال با نسخه ساپینتو

این آمار و ارقام مثبت بیانگر این موضوع است که ریکاردو ساپینتو تاثیر بسیار خوبی روی تیم پر ایراد نیم فصل اول گذاشته است. مرد پرتغالی استقلال با اعتماد به مهره های فعلی، تیم خوبی ساخته و حالا تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

پس از ایجاد فاصله ۸ امتیازی با پرسپولیس، هواداران استقلال در خصوص ساپینتو مردد بودند ولی او با صبوری و ممارست، نظرات را تغییر داد. ضمن اینکه استقلال برخلاف دیگر مدعیان قهرمانی، هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرد و به داشته هایش اعتماد کرد. عملکرد خوب و قابل قبول نفراتی نظیر آرش رضاوند، سعید مهری و مهدی قایدی که در گذشته مورد نقد طرفداران و پیشکسوتان باشگاه بودند، موید این صبر و اعتماد کادر فنی است.

البته در ترکیب فعلی استقلال، همه بازیکنان در بهترین فرم خود نیستند. بعضی از مهره ها از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدیریت و دوست داران باشگاه را به تردید انداختند. یکی از این بازیکنان، کاپیتان این فصلِ استقلال است.

حسینی-استقلال

افت محسوس کاپیتان پس از جام جهانی

حسین حسینی فصل را خوب آغاز کرد و امیدوارکننده هم ادامه داد اما پس از مسابقات جام جهانی، به یک‌باره دچار افت شد. او در بازی های اخیر استقلال گل های بدی دریافت کرده و در اکثر آن گل‌ها نیز مقصر بوده است.

به نظر می رسد که حسینی دیگر آن دروازه بان مطمئن گذشته نیست. دروازه بانی که از ارکان قهرمانی تیم فرهاد مجیدی بود و با درخشش خود، موفق به کسب دستکش طلایی فصل هم شد. گفته می شود که پس از این بازی های ضعیف حسینی، کادر فنی  و مدیریت باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان شش دانگ هستند.

پورحمیدی-اراک

شاگرد رحمتی در تیررس استقلال

یکی از اصلی ترین گزینه های باشگاه حسین پورحمیدی، دروازه بان موفق باشگاه آلومینوم اراک است. پورحمیدی دوران موفقی را زیرنظر مهدی رحمتی سپری کرده و خود را به عنوان یک گلر مطمئن و چالاک مطرح کرده است. پورحمیدی با ثبت ۱۳ کلین شیت و بالاتر از علیرضا بیرانوند، بهترین آمار را در میان دروازه بان های لیگ برتر دارد.

بازگشت پورحمیدی به استقلال می تواند یک اتفاق خوب برای ساپینتو باشد و شاید به این صورت حسینی نیز متوجه یک رقیب قوی در کنار خود شود. البته باید صبر کرد و دید که درصورت وقوع چنین انتقالی، دروازه بان ملی پوش و با سابقه استقلال در این تیم ماندگار می شود یا خیر.

حسین-پورحمیدی

  • حس برزگر ارسالی در

    خیلی کند و اهسته

  • کفتر چاهی ارسالی در

    فقط شاه ماهی نرودکنارشهبازراده،یاکاوه رض ایی بمب‌های آجر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها