|
کدخبر: 298891 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پدیده لیگ در رادار آبی‌ های پایتخت

آبی های پایتخت پس از فروش چند مهره سرشناس، حالا خود را آماده خرید های جدید می کنند. اولین هدف آن ها در این راه، ستاره جوان باشگاه برایتون آلبیون خواهد بود.

ورزش پدیده لیگ در رادار آبی‌ های پایتخت

منچستریونایتد همچنان مصمم است که به ارزش گذاری ۶۵ میلیون پوندی چلسی برای میسون مونت نزدیک نشود اما تمایل دارد که در مورد ساختار و جزئیات پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی خود مذاکره کند. منچستری‌ها در این هفته با چلسی بر سر این موضوع مذاکره خواهند کرد.

مشخص نیست که مذاکرات برای میسون مونت بین باشگاه‌ها رو در رو خواهد بود یا از طریق تماس ویدیویی اما منچستریونایتد این آمادگی را دارد تا موضع خود را با چلسی در میان گذاشته و نقاط مشترکی پیدا کند.

فابریزیو رومانو از اسکای در این خصوص می گوید: اگر میسون مونت برای تمرینات پیش فصل برگردد، مائوریسیو پوچتینو از او می خواهد که با وجود اینکه آینده‌اش مشخص نیست، انگیزه کافی را داشته باشد. مونت هیچ نشانه‌ای مبنی بر امضای قرارداد جدید به چلسی نداده اما او درخواستی برای ترک باشگاه نداشته و حالا این طور تصور ایجاد می شود که در صورت نیاز، آماده برآورده کردن خواسته های پوچتینو باشد. گفته می شود که قبل از حضور مونت برای تمرینات پیش فصل، وضعیت او حل خواهد شد.

کایسدو-برایتون

هدف اصلی آبی‌ها مشخص شد

مویسس کایسدو آماده است تا به چلسی جواب مثبت بدهد. برایتون همیشه مذاکره کننده سرسختی بوده است. آنها برای هافبک جوان خود پول مهمی طلب خواهند کرد. چلسی قصد دارد در این معامله بسیار قوی عمل کرده و اولین خرید خود را نهایی کند. چلسی می تواند در کنار کایسدو یک هافبک دیگر هم به خدمت بگیرد.

یوفا قرار است روز چهارشنبه روزنه‌ای را ببندد که به باشگاه‌ها این اجازه را می‌دهد که هزینه‌های بزرگ نقل و انتقالات را طی قراردادهای طولانی مدت پخش کنند.

شنیده ها از آن حکایت دارد که کمیته اجرایی یوفا در جلسه روز چهارشنبه مقررات را به روز خواهد کرد. انتظار می‌رود که محدودیتی برای مدت قرارداد وجود نداشته باشد اما هزینه هر گونه انتقال باید حداکثر در پنج سال تقسیم شود.

با وجود پیشنهاد چندین باشگاه چمپیونشیپ برای جذب چزاره کاسادی به صورت قرضی، ستاره جوان ایتالیایی قصد دارد یا فصل آینده را در چلسی یا به صورت قرضی در ایتالیا بازی کند. در این رابطه تصمیم نهایی با چلسی خواهد بود. انتظار می‌رود چلسی از کاسادی در ترکیب خود در فصل آینده استفاده کند هنوز تکلیف مارک کوکوریا، مدافع چپ گران قیمت آبی های لندن مشخص نشده است. ایجنت کوکوریا هرگونه پیشنهاد یا مذاکره‌ای را با اتلتیکومادرید رد کرد.

پوچتینو-مربی1

پوچ با قوانین سخت وارد می شود

 پوچتینو در حال برنامه ریزی مجموعه‌ای از قوانین سخت گیر برای وعده‌های غذایی و تمرینات برای بازیکنان چلسی است. این برنامه به مدت دو هفته در کوبهام قبل از شروع بازی‌های پیش فصل صورت می‌گیرد. دلهره آورترین آزمایش پیش رو برای ستارگان چلسی، تست گسون است.

تست گسون به صورت ۴۵ ثانیه دویدن و ۱۵ ثانیه استراحت است و به صورت متناوبی میزان مسافتی که بازیکن بعد از هر استراحت باید بدود، بیش‌تر می‌شود.

اینتر به خرید اجباری لوکاکو راضی شده و قصد جذب او را بصورت قرضی با بند خرید اجباری دارد. مدیران چلسی از فروش مهاجم بلژیکی نراتزوری استقبال خواهند کرد. اینتر به دنبال بند خرید ۳۰ میلیون یورویی برای لوکاکو است که آن را نیز در چند سال پرداخت کند.

ماروتا مدیر اینتر در مورد وضعیت روملو لوکاکو گفت: «چلسی باید تصمیم بگیرد که با او چه خواهد کرد. اگر لوکاکو بخشی از پروژه آنها نباشد، طبیعی است که نمی‌توانند او را وارد بازار نقل و انتقالات کرده و انتظار دریافت پیشنهاد بزرگی برایش داشته باشند. حداکثر رقمی که عربستانی ها برای خریدش پیشنهاد دادن، چیزی حدود ۵۰ میلیون بود که خیلی از ۱۱۵ میلیونی که دوسال پیش از ما خریدند، کمتر است.»

زیاش-و-پولیسیک

خداحافظی احتمالی با کاپیتان آمریکا

کریستین پولیسیک همچنان مشتاق انتقال به میلان است و چلسی برای او ۲۵ میلیون یورو درخواست کرده و روی این مبلغ پافشاری می‌کند. مذاکرات برای یافتن یک راهکار معقول ادامه دارد. کاپیتان تیم ملی آمریکا به آث میلان جواب مثبت داده و مذاکرات بین چلسی و میلان در جریان است تا درنهایت به توافق برسند.

میلان به طور جدی در معامله پولیسیک پیشرفت کرده است‌. توافقات شخصی با بازیکن انجام شده و احتمالا در ابتدای هفته آینده مذاکرات برای نهایی شدن معامله تشدید خواهد شد.

مطابق اعلام نیزار کینسلا، چلسی اولین پیشنهاد تمدید قرارداد را به لوی کولویل ارائه کرده است. کولویل اکنون قصد تصمیم گیری نهایی را ندارد. او بعد ازهای اروپا، با پوچتینو صحبت خواهد کرد. شواهد امر بیانگر این مطلب است که چلسی او را غیرقابل فروش ارزیابی می کند.

میسون-مونت

پسر لمپارد در یک قدمی جدایی

جیکوب اشتینبرگ از گاردین در ارتباط با آخرین وضعیت میسون مونت مدعی شد: چلسی آماده جدایی میسون مونت می‌شود. آنها مشتاق هستند با منچستریونایتد بر سر انتقال او به توافق رسیده و مونت نیز بخاطر این تاخیر در توافق ناراحت شده است. چلسی آماده است تا راهش را از مونت جدا کرده و با منچستریونایتد به توافق نهایی برسد. کایسدو تنها هافبکی به شمار نمی رود که چلسی آن را هدف قرار داده است. آبی های پایتخت به گابری ویگا هم علاقه‌مند هستند و انتظار می‌رود به زودی برای او اقدام کنند.

مت لاو درباره خرید جدید چلسی اظهار کرد: «به من گفته شده هیچ مشکلی در معامله نیکلاس جکسون وجود ندارد. چلسی و ویارئال درحال امضای تمام اسناد و مدارک هستند. تایید شد که قرارداد جکسون با چلسی ۸ ساله خواهد بود و مبلغی نزدیک به ۳۷ میلیون یورو که به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد.»

چلسی به طور جدی کپا آریزابالاگا را دروازبان شماره ۱ خود در فصل جدید می‌داند و به دنبال یک دروازبان جوان یا باتجربه است که با کپا رقابت کند. آناتولی تروبین دروازبان شاختار مورد تحسین چلسی است اما اینتر هم او را می خواهد. چلسی قصد ندارد مبلغ دیوانه واری برای یک دروازبان جدید مانند اونانا یا مانیان پرداخت کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها