|
کدخبر: 297872

قرارداد بیرانوند با پرسپولیس فسخ می شود؟

دوازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس از امروز می‌تواند قراردادش با سرخپوشان را فسخ کند.

ورزش قرارداد بیرانوند با پرسپولیس فسخ می شود؟

در حالی که ۱۰ روز از ارسال نوتیس (اخطار فسخ قرارداد) علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، این بازیکن با توجه به عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس، از امروز می‌تواند برای فسخ قراردادش اقدام کند.

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نوتیس بیرانوند طی روزهای گذشته جلساتی را با وکلای علیرضا بیرانوند برگزار کرده اما تمام این جلسات بی‌نتیجه مانده است تا احتمال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخپوشان افزایش یابد. بیرانوند اکنون با تیم ملی ایران در کشور ازبکستان به سر می‌برد و امروز در دیدار فینال تورنمنت کافا به مصاف تیم میزبان خواهد رفت.

بیرانوند مدعی است حدود ۴۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار است و خواهان دریافت تمام این مبلغ شده است. موضوعی که باعث اختلاف میان باشگاه پرسپولیس و این دروازه‌بان شده است و باید دید آیا این بازیکن امروز از طریق وکلای خود اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد یا فعلاً تا زمان بازگشت و مذاکره با مدیران باشگاه صبر می‌کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به واسطه عملکرد خوب خود در فصل گذشته با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده که مهمترین آن از لیگ عربستان است. البته فعلاً بیرانوند برای حضور در لیگ عربستان با مشکل ممنوعیت حضور بازیکن ایرانی در این کشور مواجه است و احتمالاً کار راحتی نیز پیش رو ندارد؛ مگر اینکه این  ممنوعیت برداشته شود!

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها