|
کدخبر: 297623

تصمیم مهم ستاره پرسپولیس بعد از تورنمنت کافا

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان همچنان در انتظار فرصتی برای رسیدگی به شرایط جسمانی خودش است.

فوتبال تصمیم مهم ستاره پرسپولیس بعد از تورنمنت کافا

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم پرسپولیس و گلر شماره یک تیم ملی که این روزها همراه با اعضای این تیم در اردوی تورنمنت کافا مشغول بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است همچنان با مشکل ناشی از مصدومیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مدارا می‌کند.

بیرانوند در سی ام آبان ماه سال گذشته و در دیدار تیم ملی مقابل انگلیس پس از برخورد با سیدمجید حسینی (مدافع ملی پوش کشورمان) از ناحیه بینی دچار شکستگی شده و در نهایت در دقیقه ۲۰ بازی جای خود را به سید حسین حسینی داد. بیرانوند پس از یک بازی استراحت (مقابل ولز) در دیدار سوم تیم کشورمان در قطر، مقابل آمریکا درون دروازه تیم ملی ایستاد و پس از آن قرار شد که بینی‌اش را به تیغ جراحان بسپارد. در بازگشت بیرانوند همراه با تیم ملی (پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی) او به توصیه پزشکان در رابطه با ادامه فوتبالش با همان شرایط برای پرسپولیس عمل کرد و جراحی بینی این دروازه‌بان به پایان فصل موکول شد.

علیرضا بیرانوند که بسیاری از کارشناسان پرسپولیسی و حتی استقلالی فوتبال او را یکی از عوامل اصلی کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی می‌دانند قصد دارد پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در تورنمنت کافا درباره بینی‌اش تصمیم نهایی را بگیرد.

برخی نزدیکان دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس خبر می‌دهند که شاید او در حد فاصل شروع دوباره مسابقات لیگ برتر تحت نظارت پزشک معالج خود بینی‌اش را به تیغ جراحان بسپارد ولی هنوز درباره تاریخ و روز این کار خبر قطعی منتشر نشده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها