|
کدخبر: 297608

تن نکونام با این خبر لرزید

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال راجع به نگرانی هواداران استقلال از بلاتکلیفی تیم‌شان تصریح کرد: هوادار حق دارد نگران باشد، ولی باشگاه باید حواسش باشد، نباید مربی‌ای انتخاب شود که هفته دهم او را بردارند، باید حساسیت به‌خرج دهند. نمی‌دانم مسئله نکونام چیست، چون او انتخاب شده بود. استقلال تیم بزرگی است و برای آوردن مربی باید حساسیت‌های خیلی زیادی در نظر گرفته شود.

ورزش تن نکونام با این خبر لرزید

درباره عدم حضور در جلسات کمیته فنی باشگاه استقلال، اظهار داشت: من مدتی در ایران حضور نداشتم، اما لطف کرده نام من را برای حضور در کمیته فنی داده بودند. پرویز مظلومی فایل صوتی برای من فرستاده و گفته بود "اسمت را برای حضور در کمیته فنی داده‌ایم."، من گفتم "ایران نیستم."، نه در جلسات حضور داشتم و نه در جریان هستم که چه اتفاقاتی افتاده است، ولی اخبار را پیگیری می‌کردم. شنیده بودم کمیته فنی روی انتخاب جواد نکونام به اجماع رسیده بود و منتظر بودیم امروز اعلام شود، ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که اعلام نشد.

وی در مورد فرصت خواستن حجت کریمی از هواداران استقلال برای انتخاب سرمربی فصل آینده گفت: استقلال تیمی نیست که آدم به‌راحتی سر کار بیاید و فرداروزی خوب نباشد، او را تغییر می‌دهند. باید خیلی برای انتخاب سرمربی حساسیت به‌خرج دهند و دقت کنند. باید کسی سرمربی استقلال شود که از پسِ کار در این تیم بربیاید. هر کسی سرمربی استقلال شود با این همه گرفتاری‌ها، قراردادها، آپشن‌ها، عدم قهرمانی در فصل گذشته و... سال سختی دارد، بنابراین، باید شرایط طوری پیش برود که جوانب در نظر گرفته شود. ما خوشحال بودیم با انتخاب جواد نکونام، تیم سر و سامان پیدا می‌کند. خیلی از تیم‌ها کارشان را آغاز کرده‌اند، ولی ما هر سال در این مقطع فصل گرفتاری داریم، فقط یک فصل با حضور فرهاد مجیدی، گرفتاری نداشتیم که نتیجه‌اش قهرمانی شد، قهرمانی‌ای که شاید حالا حالاها تیمی نتواند بدون باخت به آن دست پیدا کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال راجع به نگرانی هواداران استقلال از بلاتکلیفی تیم‌شان تصریح کرد: هوادار حق دارد نگران باشد، ولی باشگاه باید حواسش باشد، نباید مربی‌ای انتخاب شود که هفته دهم او را بردارند، باید حساسیت به‌خرج دهند. نمی‌دانم مسئله نکونام چیست، چون او انتخاب شده بود. استقلال تیم بزرگی است و برای آوردن مربی باید حساسیت‌های خیلی زیادی در نظر گرفته شود.

فریبا در واکنش به انتقادها از مذاکره استقلال با مربیانی مثل محمد ربیعی و ساکت الهامی خاطرنشان کرد: در هر صورت باید چند گزینه داشته باشید تا یکی را انتخاب کنید. ربیعی رزومه خوبی دارد و الهامی نیز با تیم‌هایی قهرمان جام حذفی شد که مشکلات زیادی داشتند. نساجی مازندران با بودجه 35میلیاردی بسته شده بود و تراکتور نیز شرایط سختی داشت که الهامی توانست آن تیم را قهرمان جام حذفی کند، مسئله اما این است که استقلال با تیم‌های دیگر فرق می‌کند و جمع کردن این تیم آسان نیست، این تیم نیاز به مربی باتجربه‌ای دارد، کسی که حتی در استقلال بازی کرده باشد، مثل نکونام.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال قصد دارند دوباره سراغ گزینه‌های خارجی بروند، گفت: با شرایط فعلی و با مشکلاتی که باشگاه دارد، هر مربی‌ای که بخواهد بیاید با مشکل روبه‌رو می‌شود. مربیان خارجی مثل استراماچونی و ساپینتو تا بخواهند فوتبال ایران را بشناسند پنج شش هفته اول را از دست می‌دهند. اگر همان ابتدای فصل امتیازها جمع می‌شد و ناداوری‌ها نیز نبود، استقلال قهرمان می‌شد، نکونام فوتبال ایران و استقلال را کامل می‌شناسد و امیدوارم مشکل او حل شود.

منبع: تسنیم
  • امیر ارسالی در

    چرا همه گیر دادن مربی پارسال استقلال بی کفایتی مدیر باخت اینکه آدمی مثل کریمی در باره جواد نکونام حرف بزنه زیاد گویی هست اول خود مدیر کوچکه مدیر بزرگ مربی بزرگ میاره کریمی باید بره دنبال مربی دسته ۳ ب یاره چون استقلال اول مدیر مدبر،میخواد

  • احسان ارسالی در

    تنها کسی که نمی‌خواد استقلال قهرمان بشه خود شما هستید که مثل پارسال بازم مربی رو بهونه میکنید

  • شاهرخ ارسالی در

    چقدر ساده هستید. مگه نمی‌بینید حکایت سال گذشته داره تکرار میشه؟ مثل پارسال آنقدر طولش میدهند تا فرصت نقل و انتقال و بدنس ازی پیش فصل از دست بره. کاری میکنند تا س رمربی نتونه خودش تیم ببندد. همش برنامه ر یزی شده است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها